eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219.1هزار عکس
58.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️سعی نکنید همه چیز را درست کنید 📚فرصت یافتنِ راه‌ حل مشکلات را به صورت انفرادی به فرزندتان بدهید. ❤️زمانی که ناکامیِ کوچکِ فرزندتان را با عشق تصدیق می‌کنید، بدون اینکه بلافاصله وارد عمل شوید تا نجاتش بدهید، به او سرسخت بودن و اتکای به خود را می‌آموزید.🌹 ✍️اگر شما به جای او مشکل را حل کنید؛ فرزند شما همیشه خود را وابسته به شما می داند و در زندگی ناکامیهای زیادی را باید تجربه کند.
✅شمای کامل گونه های معترضین 🔸گزارشی تحلیلی از گفتگو با ۷۰ نفر از بازداشت شدگان حوادث اخیر (مقولات و مضامین) اینفوگرافی گونه های مختلف معترضین 📚تهیه شده در کارگروه سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(علیه السلام)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃🌺 ۱۹ دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ گرامی باد. 🍃🌼 این عملیات ساعت ۱/۵ بعد از نیمه شب جمعه ۱۹ دی با رمز " یا زهرا " ، (سلام الله علیها) ، در منطقه شلمچه آغاز شد. 🍃💐 هدیه به ارواح طیبه شهدای سر افراز این عملیات ، فاتحة مع الصلوات. 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ فَرَجَنَا بِهِم وَ بِحَقِّهِم 🌿
🍃🌷 ۱۹ دی ماه سالروز شهادت شهید حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه سپاه در سال ۱۳۸۴ گرامی باد.⚘ 🍃💐 هدیه به ارواح طیبه این شهدای سر افراز ، فاتحة مع الصلوات.⚘ 🌿 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم وَ فَرَجَنَا بِهِم وَ بِحَقِّهِم 🌿
💢شرکت جوان سیر اصفهان جهت تکمیل کادر فنی و راننده خود از میان بسیجیان متعهد و مخلص استخدام می نماید. ✅ راننده پایه یک 💢💢شرایط 💢💢 ✳️ حداقل ۲ سال سابقه گواهینامه رانندگی پایه یک داشته باشد ✳️ ارائه استعلام سفر از کارت هوشمند توسط راننده با حداقل تعداد ۵۰ مورد ✳️داشتن کارت مهمانداری رانندگان ✳️ مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر ⭕️ تخصصهای فنی مورد نیاز ✳️ تعمیرکار مکانیک اتوبوس اسکانیا به صورت درصدی ✳️ برقکار ماهر اتوبوس ✳️ تعویض روغنی اتوبوس زارع جوان سیر +989133027087 لطفا صرفا افرادی که دارای شرایط هستند با شماره‌ بالا هماهنگ تماس بگیرند.
۱۹ دی روز طلبه بر همه طلاب بزرگواروهمچنین خودم مبارک باد . 💐😊🌺
در سال ۱۳۸۸ جمعی از طلاب با ارسال طوماری به رهبر انقلاب و مسئولان نظام خواستار نامگذاری روز نوزدهم دی که سالروز قیام خونین قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ است به نام روز «طلبه» شدند که مورد قبول واقع شد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. نقش اساسی طلاب و روحانیون در قیام خونین ۱۹ دی قم در سال ۵۶ که سرآغازی برای اعتراضات پیش از انقلاب نسبت به رژیم پهلوی بود قابل انکار نیست. روز طلبه به مناسبت سالگرد چنین روزی و در پاسداشت از این نقش نامگذاری شده است. تاریخچه روز طلبه تظاهرات ۱۹ دی قم، که در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران با عنوان قیام خونین مردم قم شناخته می‌شود، شامل چند روز تظاهرات اعتراضی نسبت به چاپ مقاله «ایران و استعمار سرخ و سیاه» در روزنامه اطلاعات است که در آن به امام خمینی (ره) توهین شده بود. نقطه اوج این تظاهرات در روز ۱۹ دی ۱۳۵۶ بود که به کشتار مردم و طلبه ها کشیده شد. این تظاهرات را بسیاری سرآغاز اعتراضاتی می‌دانند که در بهمن سال ۱۳۵۷ به سرنگونی نظام پهلوی و پایان سلطنت در ایران انجامید. سالها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدای سال ۱۳۸۸ جمعی از طلاب حوزه علمیه بابل با ارسال طوماری به دفتر رهبر انقلاب، مراجع عظام تقلید، مدیر حوزه علمیه و مسئولان نظام خواستار نامگذاری روز نوزدهم دی هر سال به نام روز «طلبه» شدند. در این طومار با اشاره به نقش موثر و محوری حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، روز نوزدهم دی سرآغاز حرکت شکوهمند اسلامی ملت ایران عنوان شده و آمده است: «از آنجا که این جریان یکی از محور‌های شکل‌گیری و جهش انقلاب اسلامی قرار گرفت، بنابراین پیشنهاد داریم این روز شریف به نام روز طلبه در جلسه شورای فرهنگی مطرح تا به شکل رسمی نامگذاری شود.» این طومار که مورد تایید و امضای بیش از ۳۰۰ نفراز طلاب حوزه علمیه فیضیه مازندران و نیز خود این مدرسه علمیه قرار گرفته بود پذیرفته و در نتیجه تاریخ ۹ دی به عنوان «روز طلبه» در تقویم جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸سردار رادان و سردار اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده فراجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان های عبرت آموز ۹۴(تلنگر آمیز) داستان احترام پدر ومادر 🎙شهید کافی رحمت الله علیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا