eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 رهبر انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین: امروز بلندترین پرچم اسلام در دستان مردم غزه است ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار آقایان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و زیاد النَّخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین، با تجلیل از ایستادگی و مقاومت کم‌نظیرمردم مظلوم غزه، تاکید کردند: امروز بلندترین پرچم اسلام در دست ملت فلسطین و مردم غزه است و به برکت این مقاومت زمینه ترویج بیش از پیش اسلام فراهم آمده است. ✏️ رهبر انقلاب اسلامی یک از دغدغه‌های همیشگی متفکرین اسلامی را چگونگی ترویج اسلام و ارائه یک الگو از جامعه اسلامی برشمردند و افزودند: گرایش روزافزون به اسلام در مقطع فعلی نشان دهنده عظمت ایستادگی ملت فلسطین و مردم غزه است. ✏️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: عامل اصلی عظمت و شکوه مقاومت، مردم غزه و ساکنان ساحل غربی هستند و امیدواریم ملت فلسطین و نیروهای مقاومت مشمول کمک و حمایت و بشارت‌های الهی باشند. 🔹در این دیدار آقای اسماعیل هنیه با تبریک انتخاب رئیس جمهور جدید ایران، برگزاری انتخابات اخیر را جلوه‌ای از مردم‌سالاری بر مبنای تفکر اسلامی دانست و با اشاره به دیدار خود با آقای پزشکیان گفت: ما در این دیدار بار دیگر شاهد مواضع خوب و مستحکم جمهوری اسلامی ایران در قبال موضوع فلسطین و جریان مقاومت بودیم و از این مواضع احساس افتخار کردیم. 🔹رئیس دفتر سیاسی حماس با تشریح آخرین وضعیت میدانی و سیاسی در غزه و کرانه باختری، گفت: دیروز سیصدمین روز جنگ غزه بود و اکنون به مرحله‌ای حساس و تاریخی رسیده‌ایم که مردم فلسطین و نیروهای مقاومت باید قهرمانی و پیروزی خود را تثبیت کنند. 🔹در این دیدار همچنین آقای زیاد النَّخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با تبریک انتخاب آقای پزشکیان رئیس جمهور جدید و تجلیل از مواضع وی در حمایت از فلسطین و مقاومت گفت: حضورمشترک رهبران حماس و جهاد اسلامی در دیدار امروز نشانه نمادین از وحدت نیروهای مقاومت در فلسطین است و به برکت این وحدت، هماهنگی و همکاری در میان جبهه مقاومت در منطقه نیز در بهترین حالت خود است. ۱۴۰۳/۵/۹
🏴🇵🇸 💢 ۴ مانع بازدارنده رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان 1⃣ قدرت، توانمندی و برنامه‌های پیچیده نظامی حزب الله است که به صورت یک قدرت بازدارنده عمل می‌کند. 2⃣ خستگی شدید نیرو‌های نظامی رژیم صهیونسیتی دومین مانع است که به شیوه‌های مختلف علنی شده و حتی فرماندهان ارتش این رژیم بار‌ها به آن اعتراف کرده اند و بطور جد با هر ماجراجویی جدید نتانیاهو مخالفت می‌کنند.  3⃣ سومین مانع را می‌توان ترس از پیامد‌های گسترش جنگ در منطقه دانست، زیرا که در چنین صورتی، جبهه‌های مقاومت عملیات سنگین‌تری را صورت خواهند داد و به صورت فعال‌تر عمل خواهند نمود. 4⃣ چهارمین مانع، نگرانی و ترس آمریکایی‌ها است، زیرا آمریکایی‌ها نگران دو مساله در منطقه هستند؛ یکی از این نگرانی‌ها شرایط متحدین آن‌ها در منطقه است، دومین نگرانی آمریکایی‌ها قطعی یا بروز اختلال در انتقال نفت است. به همین دلیل آمریکایی‌ها از اسرائیلی‌ها می‌خواهند که دامنه جنگ را گسترده‌تر نکنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💫🍃 ❤️من آموخته ام تشویق یک آموزگار خوب میتواند زندگی شاگردانش را دگرگون کند! ❤️من آموخته ام ساده ترین راه برای شاد بودن دست کشیدن از گلایه است. ❤️من آموخته ام افراد خوش بین نسبت به افراد بد بین عمر طولانی تری دارند. ❤️من آموخته ام نفرت مثل اسید ظرفی را که در آن قرار دارد از بین میبرد. ❤️من آموخته ام بدن برای شفا دادن خود توانایی عجیبی دارد فقط باید با کلمات مثبت با آن صحبت کرد. ❤️من آموخته ام که اگر میخواهم شاد زندگی کنم باید دل دیگران را شاد کنم. ❤️من آموخته ام اگه دو کلمه خسته ام و احساس خوبی ندارم را از زندگی حذف کنم بسیاری از بیماری ها و خستگی ها برطرف می‌شود ❤️من آموخته ام وقتی مثبت فکر میکنم شادتر هستم و افکار مهرورزانه در سر میپرورانم و سرانجام من آموخته ام با خدای عزیزو مهربانم همه چیز ممکن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک زن می‌تواند فقر را تحمل کند یک زن می‌تواند بیماری را تحمل کند . یک زن می‌تواند هر سختی را تحمل کند به جز ناسپاسی و بی‌صداقتی را ...!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کسانیکه دچار معده درد میشوند و یا میکروب معده دارند👇 ▫️ روز ها مقداری ترنجبین و خاکشیر مخلوط کنند و بخورند ▫️ و شب ها یک لیوان عرق نعناع با نبات یا عسل میل کنند معده درد به طور شگفت انگیزی درمان میشود.
🍏درمان سرماخوردگی و پیشگیری از آن مصرف روزانه شلغم پخته هم به افزایش ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی کمک می‌کند همچنین گنجاندن سه لقمه نان و عسل در وعده صبحانه و نوشیدن روزانه شربت آبلیمو و عسل در درمان سرماخوردگی و پیشگیری از بروز این عارضه موثر است
🍏چاى را با کشمش، بخورید زیرا شما را از پوکى استخوان در امان نگه داشته، حافظه را تقویت، استرس را کاهش، سستی بدن را رفع، دهان را خوشبو و گرفتگی عضلانی را بهبود می بخشد.
🌀شیخ‌فضل‌الله نوری- بخش اول 🗓به مناسبت نهم مرداد- سالروز شهادت ایشان 🔹️بعد از فتح تهران، مخالفان شیخ فضل‌الله فرصت را غنیمت شمرده، واهمه خود از روشنگری‌های شیخ را در میان حاکم مطرح ساختند. تا اینکه نهایتا در سیزدهم رجب سال ۱۳۲۷ قمری، شیخ را برای محاکمه به عمارت بردند و در تالار آن، شیخ ابراهیم شروع به محاکمه کرد. 🔸️وقتی محاكمه صورت می‌گرفت، در بیرون مشغول آماده سازی جایگاه وی بودند. هنگامی كه می‌خواستند او را برای اعدام ببرند، اجازه خواندن نماز عصر را به وی ندادند و ایشان را به سوی جایگاه اعدام راهنمایی كردند. 🔹️وقتی به در نظمیه رسید رو به آسمان كرد و گفت: افوّض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد. وقتی به پایه ی دار نزدیك شد، برگشت و مستخدم خود را صدا زد و خود را به او داد تا خرد كند، مبادا بعد از او به دست دشمنانش بیفتد و برای او كنند. 🔸️پس از آن عصا و عبایش را به میان جمعیت انداخت و روی رفت و قریب ده دقیقه برای مردم صحبت كرد. در آستانه ی اعدام یكی از وقت با عجله برای او پیغام آورد كه شما این را امضا كنید و خود را از كشتن برهانید و او در جواب فرمود: 🔹️دیشب را در خواب دیدم، فرمودند: فردا شب مهمان منی. من چنین امضایی نخواهم كرد.
🌀شیخ فضل‌الله نوری- بخش دوم 🔸️طناب دار به وی انداخته شد و لحظاتی بعد پیكر بی‌جانش برفراز دار باقی ماند. دسته شروع به نواختن كرد و مردم از جمله پسر شیخ كف می‌زدند و می‌کردند و چه بی‌احترامی هایی كه به جنازه شیخ نكردند. 🔸️ شنیدم که بعضی ها می گفتند: "شیخ فضله به درک رفت!" از بالای ایوان نظمیه یک کسی فریاد کشید و به مردم گفت: "همچنین دست بزنید که صدایش توی به گوشش برسه!" یعنی به گوش محمدعلی شاه. 🔹️در اثر تلاطم و طوفان که دائماً جسد را بالای دار تکان می داد، یک مرتبه طناب از گردن آقا پاره شد و گُرپی به زمین افتاد! جنازه را آوردند توی حیاط نظمیه. همه می‌خواستند خود را به جنازه برسانند؛ دور نعش را گرفتند؛ آن قدر با تفنگ و لگد به نعش آقا زدند که خونابه از سر و صورت و دماغ و دهانش روی گونه ها و محاسنش سرازیر شد. 🔸️هر که هرچه در دست داشت می‌زد؛ آنهایی که دستشان به نعش نمی‌رسید، می انداختند. یک مرتبه دیدم یک نفر از سران مجاهدین، مرد تنومند و چهارشانه‌ای بود، وارد حیاط شد. جلو آمد و بالای جنازه ایستاد، این بی‌حیا هنوز نرسیده، جلوی همه دگمه‌های شلوارش را بازکرد و روبروی این همه چشم شرُ شُر به سر و صورت آقا ... . 🔹️سپس مردی با لباس وارد شد، عصا به دست، مقابل سر آقا ایستاد؛ با عصا را از روی آقا پس زد و همین طور که تماشا می‌کرد به ترکی فحش نثار آقا می کرد. این شخص شارژدافر سفارت بود؛ او هم رفت!
🌀شیخ‌ فضل‌الله نوری- بخش سوم 🔸️خانواده ی وی، جنازه شیخ را به منزل بردند و در اتاقی در حالی كه و شده بود گذاشتند و آن را تیغه كردند و برای این كه كسی بویی نبرد مراسمی ظاهری گرفتند و جنازه ای را در قبرستان دفن كردند و صورت قبری برای آن ساختند. 🔹️پس از هیجده ماه كه مردم كم كم با خبر شده بودند، می آمدند و پشت دیوار می خواندند و می رفتند. جنازه شیخ را بدون آن كه كم ترین دیده باشد از آن اتاق در آورده و مخفیانه به انتقال دادند. 🔸️سپس در مقبره‌ای كه قبلاً در صحن مطهر تدارك دیده بود، دفن كردند. 🔹️عكس فوق مربوط به مزار ايشان در صحن حرم معصومه است.
🔰 خودزنی و خود تحقیری خطرناک 🔸"احمد- ز" از گردانندگان روزنامه هم میهن نوشته است: "حضور کم‌رمق و سطح متوسط و پایینِ هیئت‌های جهانی در مراسم تحلیف دکتر پزشکیان، ظاهراً گواه بر این است که جامعۀ بین‌المللی انتظار تغییر و تحول چشمگیری در روند جاری سیاست کشور ندارد؛ بخصوص آنکه حضور پررنگ‌تر آنها در مراسم تحلیف رؤسای جمهور اصلاح‌طلب و اعتدالی پیشین، خلاف انتظارات آنها در آمده است. امیدوارم آقای پزشکیان، نتیجۀ کارش متفاوت از موارد قبل باشد". 🔸این حجم از خود تحقیری و حق دادن به بیگانه، از کجا سرجشمه می گیرد؟ اولا ۱۰۴ هیئت خارجی و از جمله سران و نمایندگان ۸۶ کشور در مراسم تحلیف آقای پزشکیان حضور پیدا کردند که در میان آنها شماری از روسای جمهور و نخست وزیران و وزرای خارجه کشورها مشاهده می شوند. همچنین به واسطه دیپلماسی فعال دولت رئیسی وزرای خارجه و کشور مصر و عربستان و... در این مراسم شرکت کرده اند. 🔸ثانیا منظور نویسنده مذکور -با عنایت به رویکرد غربگرایانه اش- مقامات کشورهای غربی هستند که اگر در مراسم تحلیف آقای روحانی، مسئول سیاست خارجی اتحایه اروپا را به تهران فرستادند، این بار معاون او را گسیل کرده اند. 🔸سفر هفت سال قبل موگرینی چه عایدی در پی داشت و مثلا هشت ماه بعد که دولت آمریکا برجام را زیر پا گذاشت، طرف اروپایی جز فریب طرف ایرانی و پشت هم اندازی و فرصت سوزی و سرانجام، گرفتن طرف آمریکا، چه کار دیگری کرد که دل مان برای بودن یا نبودن شان غنج برود؟! 🔸ثالثا چرا کسانی به جای غیرت ملی یا دست کم در پیش گرفتن انصاف، دائما سمت بیگانه (غرب) متخاصم و عهدشکن را می گیرند و طرف خودی را شماتت می کنند؟ آقای روحانی که در نرمش و انفعال هیچ کم نگذاشت. کدام حرمت را در عمل، از غرب دید؟ 🔸رابعا آقای پزشکیان که در تبلیغات انتخاباتی، با حسن ظن و تغافل درباره مذاکره و تعامل با غرب سخن گفت و نامزد طیف اصلاح طلب (خوش گمان نسبت به غرب) هم بود. چرا آمریکا و سه دولت اروپایی حتی حاضر نشدند یک تبریک متعارف برای پیروزی پزشکیان بگویند؟ جز به خاطر نخوت و تفرعن؟ 🔻خود کوچک پنداران و خود تحقیر کنندگان، موجودات خطرناکی هستند. این حکمت از امام هادی (علیه السلام) است که فرمود: "مَنْ هَانَتْ عَلَيْهِ نَفْسُهُ فَلاَ تَأْمَنْ شَرَّهُ. هر کس خودش در نزد خودش خوار شمرده شود [در روح خود احساس شخصیت نکند] از شر او بترس و ایمن مباش".
١_انتصابی نبوده. ٢_مصوبات باید در هیئت دولت جدید لغو شوند، دستور غیرقانونی است. ٣_استخدامها وانتصابات را سرپرست ریاست جمهوری ابتدای مسئولیتش ممنوع اعلام کرده بود. ۴_قیمتهای جدید خودروها را وزارت صمت هفته گذشته غیر قانونی اعلام کرده بود. جلوجلو رپرتاژ آگهی مثبت برای پوزیده نروید. شنیدهها حاکیست افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به متناسب سازی را لغو کرده. این را هم می نوشتید.
🔷 ۹ مرداد سال ۶۶ و حج خونین، تاریخ بهترین معلم انسان ها! 🔸رهبر معظم انقلاب: «کشوری در این منطقه و شاید در همه جای دنیا، به بدی دولت سعودی من سراغ ندارم؛ دولت سعودی، هم مستبد است، هم دیکتاتور است، هم ظالم است، هم وابسته است، هم فاسد است.» 🔸شاید هنوز هم درک این سخنان برای برخی دشوار باشد اما امروز به بهانه سالروز حج خونین سال ۶۶ قصد کردم کمی در خصوص آن بنویسم. 🔸خیلی عجیب و غیرقابل هضم است و شاید سنگین ترین مسأله ای باشد که تاریخ به چشم خود دیده و آن این است که عده ای خود را پرچم دار اسلام می دانند و سالانه مراسمی را تحت عنوان برائت از مشرکین برگزار می کنند اما..‌. 🔸اما از منظر آنان هیچ مشرکی در جهان وجود ندارد جز ضعیف ترین مسلمانان (کودکان یتیم یمن) و حجاج دعوت شده هم باید به شیطانی که آن را با چشم نمی بینند سنگ پرتاب کنند اما حق ندارند علیه آمریکا که خودِ این شیطان است حرفی بزنند و جالب تر اینکه سالانه با این شیطان رقاصی هم می کنند! 🔸سربازان این شیطان از جمله انگلیس، فرانسه و حتی سوئدی هم که روزانه جشنواره آتش زدن قرآن کریم را برگزار می کند از منظورشان مشرک محسوب نمی شود! 🔸داعشی که مساجد را منفجر می کند، کودکان را سر می بُرَد و گوشت بدن آنها را به عنوان وعده ای غذایی به مادرانشان می دهد هم مشرک نیست و توسط آنها تقویت می شود! 🔸حتی قوم یهود و رژیم موقت اسرائیل که لیلاً و نهاراً در حال کشتار برادران سنی خودشان هست هم دشمن نبوده و دوست صمیمیشان است! ♦️یک بار دیگر صحبت های رهبر معظم انقلاب را مرور کنیم! 👤علی جهانبخش، قاضی دادگستری