eitaa logo
این عماریون
336 دنبال‌کننده
219هزار عکس
58.5هزار ویدیو
1.4هزار فایل
کانال تحلیلی درباب مسائل سیاسی واجتماعی https://eitaa.com/joinchat/2102525986Cbab1324731
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿 الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ. (رعد،۲۶) 🏴 ۲۷ تیرماه سالروز وفات عارف بالله‌ حضرت آیت الله العظمی سید رضا بهاءالدینی ﴿رِضوانُ الله تعالی عليه﴾ ، در سال ۱۳۷۶ گرامی باد. 💐 هدیه به روح مطهر این عبد صالح خداوند و حامی بزرگ رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس ، فاتحة مع الصلوات.
🍃🕯إِنَّ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَيَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا. 🍃⚘ مسلّماً کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده اند، خداوند رحمان محبّتی برای آنان در دلها قرار می دهد. (مریم،۹۶) 🍃🌸 قسمتی از پیام تسلیت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در پی رحلت حضرت آیت الله العظمی حاج سید رضا بهاءالدینی ﴿رِضوانُ الله تعالی عليه﴾ 🍃🌷پیر مراد جوانان پاکباز جبهه و جنگ در دوران دفاع مقدس و شمع محفل بسیجیان عاشق بود، و بارها صفوف مقدم جبهه‌ها را با حضور خود نورانیت مضاعف بخشید.
🔺️بیانیه آیت‌الله احمدی‌شاهرودی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری 🔹بایستی مسئولانی که بخاطر سوءمدیریت و بی تدبیری باعث بروز فاجعه زیست محیطی در استان خوزستان شدند به دست عدالت سپرده شوند
‏همه آن‌ها میگفتند اسد باید برود؛ و امروز مراسم تحلیف بشار اسد برگزار شد در حالی که هیچکدام از آن‌ها نیستند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴وضعیت برجام در دولت دوازدهم در پی مذاکرات وین در طی ۶ دوره مقرر شده بود ✅درموردمذاکرات وین کمیته تطبیق (محتوای مذاکرات وسیاست نظام درمورد برجام)تشکیل و نتیجه گیری نهایی اتخاذ گردد ✅ ترکیب کمیته تطبیق ۲نفر از نمایندگان مجلس۲ نفر از طرف رئیس جمهور منتخب یک نفر از اعضای شورای امنیت و...بود ✅رئیس جمهور تصمیم داشت نتیجه مذاکرات وین را ۲۶ تیرماه اعلام کند کمیته تطبیق فرآیند بررسی و نتیجه مذاکرات را به نفع جمهوری اسلامی ندانست ☸️نتیجه اینکه سرنوشت برجام بی فرجام در طی ۸ سال مذاکره در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که جز خسارت برای مردم در پی نداشت بسته شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. اولویت امروز همه باید مطالبه از آقای رییسی برای تشکیل کابینه‌ای کاری، جهادی‌، سالم، متخصص و از جنس مردم باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍امام رضا علیه‌السلام :به بیمارانتان ،چغندر (یعنی برگ آن را) بدهید، چرا که در آن ، درمان است و هیچ بیماری‌ای به همراه ندارد و هیچ عارضه‌ای در آن نیست و خواب بیمار را آرام می‌سازد. امّا از خودِ چغندر بپرهیزید ؛ چرا که سودا را تحریک می‌کند. 📒الکافی ، ج۶ ، ص۳۶۹ ، ح۴ ‌‎‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎‌‎
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 💢 موضوع: اهمیت غدیر در کلام
۶۶۶.pdf
125.8K
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 🌀 موضوع: از خدمت جهادی تا جریان اجتماعی‼️
132.pdf
269.7K
🇮🇷🌸 🍀 ✅ 💢 موضوع: احیای اسلام با انقلاب فرهنگی!
🔴حضرت امام(ره) روزهای پس از قطعنامه را چگونه گذراندند؟ 🔹حضرت امام پس از قبول قطعنامه598 هیچ دیدار مردمی نداشتند و بجز یک دیدار با هیات دولت، تمامی دیدارهای خود را لغو نمودند. 🔹به دنبال درخواست‌های مکرر مردم برای دیدار عمومی با حضرت امام(ره)، ایشان در تاریخ 7 آبان 67 طی نامه‌ای به دفتر خود نوشتند: « توجه داشته باشید باید دور سخن گفتن مرا ولو یک جمله دعا خط بکشید. مجاری تنفسی من بیمار است و حالا هم جنگ در کار نیست. زحمت به من ندهید. از اینکه مثلا خانواده شهدا و امثال آن بیایند و من دستی تکان دهم. مضایقه ندارم.»
🔴 مبارزه فکری و سیاسی امام باقر علیه السلام 🔹امام خامنه ای : ( ۵۹/۷/۲۷ ) امام باقر در دو جبهه مبارزه کرد ، اولاً جبهه ی فکر واندیشه ی اسلامی و تبیین قران و اسلام راستین ، ثانیاً در جبهه ی درگیری و برخورد سیاسی ، و این برای ما یک درس بزرگ است . 🔹 امام باقر به برکت استعانت به خدا و صبر ، قدرت آن را پیدا کرد که نوزده سال این مبارزه ی بی امان و دشوار را ادامه بدهد و دشمن را به ستوه بیاورد . 🔹هفتم ذی‌حجه، شهادت علیه‌السلام
💠 راه و رسم استقلال را زنده نگه دارید مبادا اساتید و معلمینی که به وسیله معاشرت ها و مسافرت به جهان به اصطلاح متمدن، جوانان ما را که تازه از اسارت و استعمار رهیده اند، تحقیر و سرزنش نمایند و خدای ناکرده از پیشرفت و استعداد خارجی ها بت بتراشند و روحیه پیروی و تقلید و گداصفتی را در ضمیر جوانان تزریق نمایند، و به جای این که گفته شود که دیگران کجا رفتند و ما کجا هستیم، به هویت انسانی خود توجه کنند و روح توانایی و راه و رسم استقلال را زنده نگه دارند. صحیفه امام؛ جلد 21؛ صفحه 96 پیام امام خمینی (ره) به مناسبت سالگرد کشتار خونین در مکه و قبول قطعنامه 598 مورخ: 29 تیر 1367
♨️ فرار از پاسخگویی با پرداختن به موضوعات فرعی 🔹 فاضل میبدی از روحانیون سکولار حوزوی در جدیدترین اظهارات خود گفته است: "‏بااجازه رئیس پلیس تهران عرض می کنم:مشکل جامعه ما سگ گردانی در خیابان نیست.این کار نه شرعا حرام است و نه قانونا. نخست ببینید چرا برخی جوانهابه داشتن سگ خانگی روی آوردند؟مشکل ما تحریمهایی است که نگذاشتندبرطرف شود.مشکل ما بیکاری،فاصله طبقاتی، بی هویتی جوانان،گرانی مسکن، تورم وفقراست" 🔻جناب فاضل میبدی؛ ‏‎مشکل این کشور افرادی مثل شماهستند که ۸سال خود را به آب و آتیش زدند تا با کدخدا به هر قیمتی ببندند؛ شمایی که جلوی آمریکا و غرب وا دادید، حقارت دیدید و گفتید غرب می تواند تحریمها را بردارد. 🔻 ‏‎این در حالی است که ایران کل تعهدات برجامی خود را پیش دستانه در برابر غرب و آمریکا اجرا کرد و آژانس مکرر تایید کرد اما تحریم ها سه برابر و حتی خود وزیر خارجه هم تحریم شد! 🔻 اما با گذشت چندین سال تجربه تلخ و خسارت بار، بازهم در این بین صحبت از رفع تحریم ها و مذاکره می کنید. 🔻 یعنی شما جماعت اصلاح طلب بردگی را از زمان فرعون به ارث برده اید؛ شما همیشه طاغوت را تطهیر می کنید و کشور خود را مقصر می دانید. 🔻 جناب فاضل: ‏‎مشکل جامعه ما روغنفکرانی مثل شماهاست که لباس دین بر تن می کنند و تیشه به ریشه دین می زنند. شماهایی که آخرت خود را به دنیا میفروشید و میخواهید مردم را، ابزار این معامله کثیف کنید.
🔺‏عراقچی: وین باید منتظر دولت جدید در ایران بماند؛ اگر آمریکا و انگلیس به تعهدات خود عمل کنند همین فردا ۱۰ فرد زندانی از همه طرف ها می توانند آزاد شوند! ➕ ‏هرچند انجام این مذاکرات در روزهای آخر عمر یک دولت از ابتدا هم اشتباه بود اما کاش جناب عراقچی لااقل بعد از ۶ دور مذاکره، دلیل به نتیجه نرسیدنِ آن و نقش زیاده خواهی های طرف مقابل در بن بست فعلی را شفاف اعلام میکردند تا اینکه پای دولت بعد را پیش بکشند؛ همانطورکه بخاطر عدم انجام تعهدات ازسوی طرف مقابل، مساله تبادل زندانیان ناکام ماند و تاکنون نتیجه نداده است!
🔴 آذری‌جهرمی در حالی برای فراگیر کردن کلاب هاوس و تاثیرگذاری آن در ایام انتخابات تمام قد وارد میدان شد که به گفته آسوشه معاون سابق مرکز ملی فضای مجازی، یک سال و نیم پیش از آن مشابه ایرانی کلاب هاوس تولید شده و با سنگ‌اندازی‌های وزیر ارتباطات و مجموعه تحت امرش شکست خورد. جهرمی در تمامی سال‌های مسئولیت‌ش از هیچ تلاشی برای زمین زدن پیام‌رسان‌های داخلی فروگذار نکرده است. ♻️تعطیلی شرکت‌های تولید گوشی هوشمند، خاموش شدن سرورهای بیسفون که نخستین پیام‌رسان در سطح جهان بود که سرویس کانال را ارائه داد، حمایت از فیلترشکن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی که به شکست فیلترینگ تلگرام منجر شد، تنها گوشه‌ای از خیانت‌های او به صنعت ICT در کشور است. ❇️ آیا قرار است تمامی خیانت‌های او به شرکت‌های دانش بنیان، جوانان نخبه و عموم مردم آسیب‌دیده از ولنگاری فضای مجازی بدون حساب و کتاب رها شود؟! 📣 مردم انتظار دارند در دوران ریاست جدید قوه قضائیه، پرونده قضایی که تاکنون دوبار نیز به خاطر آن به دادسرا احضار شده، به جریان افتد.
📢 صحبت های اژه ای و نحوه‌ی پوشش اینترنشنال 🔹انتخاب عکس تیتر هم جالب است.
محمدجواد لاریجانی: دندان لق برجام را بکنیم؛ ولی مذاکرات ادامه داشته باشد اشکالی ندارد/ نمی‌خواهیم با طالبان وارد جنگ شویم 🔻محمد جواد لاریجانی، معاون پیشین وزارت امور خارجه: 🔹ما از برجام انتظاری نداریم، یعنی در عین اینکه از آن خارج نمی‌شویم، خودمان دنبال حوزه‌های جدید روابط اقتصادی با دنیا، جهش تولید و راهکارهای دیگر خواهیم بود. دولتی که با این روحیه وارد کار می‌شود با دولت مستاصل فرق دارد و غربی‌ها هم این را می‌فهمند. 🔹عزت آن نیست که برای اروپا ویزا بگیریم، عزت آن است که آمریکا را در منطقه زمین‌گیر کنیم، ولی عزت منطقه‌ای و جهانی ما از طریق دیپلماسی به دست نیامده بلکه ناشی از قدرت واقعی ماست. 🔹برخی منظورشان از واقع‌نگری این است که تحت فشاریم و نمی‌توانیم مسافرت خارجی برویم! 🔹اما واقعیت، توانمندی‌های ماست. تحریم‌ها تجاوز به حقوق ایران است ولی اتکا به توانمندی‌های داخلی در دیپلماسی بعدی باید اصل قرار بگیرد، یعنی دیپلماسی فعال برای نقد کردن این توانمندی 🔹در برجام دو هدف مهم داشتیم، فروش آسان نفت و بهره‌برداری از پول آن در عرصه جهانی که محقق نشد به خاطر همین این دندان لق را باید بکنیم و با راهکارهای دیگر تحریم‌ها را خنثی کنیم ولی معتقدم مذاکرات ادامه داشته باشد اشکالی ندارد. 🔹طالبان گذشته داعشی داشته، به قول‌هایش عمل نکرده و لینک‌های بدی با پاکستان دارد. همه افغانستان طالبان نیست و نمی‌توانند همه این کشور را بگیرند و نگه دارند چه اینکه قبلا هم نتوانستند. 🔹نمی‌خواهیم با طالبان وارد جنگ شویم، استراتژی ما تشکیل حکومت مرکزی افغانستان با حضور همه اقوام است 🔹باید برای منافع خود، تعریف‌های جدید داشته باشیم. مثال این قضیه چین است، البته هم ما اشکالاتی داریم هم چینی‌ها ولی می‌توانیم همکاری معناداری با هم داشته باشیم زیرا برای چینی‌ها، ارتباط تنگاتنگ با ایران بسیار استراتژیک است. 🔹در تعاملات جهانی خود فقط قدرت‌ها را نباید ببینیم، هند، پاکستان و بنگلادش در آسیا، در قاره آمریکا و در آفریقا، ظرفیت‌های وسیعی داریم. باید دنیا را وسیع ببینیم البته باید این را هم ببینیم که آمریکا و اروپایی‌ها هم هستند که بدترین‌ها برای تعاملند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
محمد جواد لاریجانی: احتمال رأی آوردن برادرم زیاد نبود ولی احراز صلاحیتش پروسه انتخابات را بهتر می‌کرد 🔻محمد جواد لاریجانی: شورای نگهبان نهاد با ارزشی است و خدمات بسیاری داشته، به نظرم باید مکانیسم‌های دقیق‌تری را بکار می‌گرفتند. البته من نمی‌گویم شورا باید مصلحت‌اندیشی می‌کرد. 🔹او در پاسخ به این سوال که اگر برادرش احراز صلاحیت شده بود چه اتفاقی می‌افتاد هم گفت: به نظرم چشم انداز توفیق علی لاریجانی چندان بالا نبود ولی پروسه انتخابات بهتر می‌بود.
تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های کشور ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا