eitaa logo
جشنواره مردمی فیلم عمار
2.7هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
95 فایل
📽 فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند جشنواره مردمی فیلم عمار راه ارتباطی: 021-42795300 شبکه‌های اجتماعی: zil.ink/ammarfest1
مشاهده در ایتا
دانلود
📢 «فیلشاه» را نصب کن و بازی کن! 🔻بدنبال استقبال مخاطبان و عبور فروش انیمیشن #فیلشاه از مرز ۷ میلیارد تومان، گروه #هنرپویا از بازی اندرویدی این اثر رونمایی کرد ▫️@AmmarFest
💢نقد و بررسی نمایش‌نامه رادیویی"عرصه سیمرغ" با حضور زهرا عبدالله زاده، تهیه‌کننده و سهیلا خدادادی، نویسنده نمایش‌نامه و با حضور مسعود رضایی، مدیر رادیو اقتصاد و نعمت الله سعیدی، منتقد در یازدهمین گعده فیلمسازان جوان انقلاب #حسینیه_هنر ➕ @AmmarFest
♨️ استقبال مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان از #به_وقت_شام مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18049 ➕ @AmmarFest
📽مستند «سایه نابودی»، نمایی از نبرد شرافتمندانه رزمندگان فاطمیون 🔻نبرد وجوه مختلفی دارد که در هر کدام از مستندهایی که در این زمینه ساخته شده، با توجه به دغدغه و سلیقه کارگردان، از زاویه‌ای خاص به این حوادث و تحولات نگریسته شده و البته پرداختن به هر کدام نیز لازم و ضروری بوده است. 🔻یکی از پرده‌های دل نشین و جذاب این روایت‌ها، آن بخش از مستندهایی است که به حضور بروبچه‌های باصفا و غیور در می‌پردازد. لشکر همیشه پیروز سهم عمده و بی بدیلی در پیروزی‌های جبهه در منطقه ایفا کرده است. 🔻اگر روزی را به خاطر جاده ابریشم یا تاریخ کهن، جاذبه های طبیعی و زیست بوم شگفت انگیز، فرهنگ و ادب غنی و پربار، نبرد با شوروی و جنگ‌های داخلی و یا ظهور طالبان و یا حتی سخت‌کوشی کارگران افغان می‌شناختیم، امروز این کشور پهناور را باید با لشکر مقدس و پیروز و دلاور بشناسیم. 🔻مستند «سایه نابودی» که به تهیه کنندگی و کارگردانی «ساسان فلاح فر» ساخته شده از جمله بهترین آثار مستندی است که به معرفی این لشکر و نقش اساسی آن در آزادسازی «دیرالزور» می‌پردازد. 🔻این مستند اطلاعات جامعی دارد. داده‌ها متکی بر منابع مستند است. روی متن گفتار، کار خوبی صورت گرفته است. صدای گرم راوی متن، از امتیازات این کار است. 🔻 در بخشی از فیلم، تصاویر پخش نشده و جدیدی از تروریست‌های داعشی که خود را تسلیم کرده اند مشاهده می‌کنیم. آنها در پناه سایه اتوبوس‌ها آرمیده‌اند و خانواده‌هایشان هم در کنارشان هستند. دلاوران اندک غذای خود را هم به بچه‌ها و خانواده‌های داعشی می‌دهند و خود را بیشتر نمایان می‌سازند. ، یک لشکر توانمند و تمام عیار عملیاتی است و بازوی پرتوان جبهه اسلامی. ✍ حسن مجیدیان بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/18046@Ammarfest
🔴 احیای یک سینما بعد از دو دهه تعطیلی با اکران به وقت شام و فیلشاه 🔺پس از تعطیلی بیست ساله پرده سینما در دلفان، فیلم‌های سینمایی " به وقت شام " و فیلشاه" در این شهرستان استان لرستان اکران خواهند شد. مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18071 ➕ @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از هوا تو کردم
۞هُۅاَلـــــشٰافـــــےٖ۞ توصیه ها و دستورالعمل های برتر در طب سنتی 📃📚 تجربه بالاتر از علم است ازطریق لینک زیر وارد کانال شوید : http://eitaa.com/joinchat/2534146052Cd9d54eb373
⭕️ هر کجا از ملاک‌های اسلامی کوتاه آمده‌ایم، شکست خوردیم/ هنرمند انقلابی، فقط برای تسکین موقت، نقد نمی کند 🔹رسانه‌ها در یک حکومت دینی نخستین رکن به شمار می‌آیند. به زبان ساده، نخستین مرحله اجرای ، طلب است. و ، ماهیت اصلی کار رسانه ای در یک نظام دینی. مهمترین ارزش و دلیل اهمیت کارهایی مثل «زمستان یورت» همین است که تلاش میکنند، رسانه را به خود بازگردانند. 🔹« یک نظام سیاسی، ابتدا به ساکن، ربطی به و آن ندارد». مستند زمستان یورت در نخستین سکانسهای خود، همین کار اساسی را انجام میدهد. یعنی حساب و یک نظام را از های کارکردی آن جدا می‌کند. این مستند، هیچ گاه به مسئولان و مدیران مقصر در این ماجرا، فرصت این را نمی دهد که پشت مفهومی به اسم «مصلحت فعلی» و انتساب واهی خود به این مصلحت خودساخته، پنهان شده یا سنگر بگیرند. 🔹اگر نظام انقلاب اسلامی بر مبنای درست و برحقی پایه گذاری شده، باید منطقا آن را با ادبیات کاملا انقلابی و اسلامی کرد، نه ادبیات لیبرالی، کمونیستی، سلطنت طلبانه، روشن فکرانه و غیره. اما آیا از اول انقلاب این چنین بود؟  🔹آنجاهایی که اسلام حاکم نبود و نتیجه نگرفت الی ماشاءالله زیاد است! از نظام بانکی بگیر تا رویکردهای کلان اقتصادی و سیاست خارجی و غیره، هرکجا در دینی و اسلامی کوتاه آمده‌ایم، بیشترین شکست‌ها را خورده‌ایم. 🔹 «زمستان یورت» با رفتن به سمت مبانی و معیارهای واقعی، پیش از آنکه با نقد ناکارآمدیهای یک نظام، به تضعیف آن پرداخته باشد، دقیقا به تقویت همین مبانی و ستونهای این نظام پرداخته است. و این یعنی تثبیت ارزشها و معیارهای یک نظام حکومتی، همزمان با تلاش برای رفع مشکلات آن. 🔹هنرمند انقلابی فقط برای تسکین موقت اجتماعی و اقتصادی نمی‌کند. بلکه او با تمام وجود در پی احقاق حق و بازگشت است. هنرمند و فیلمساز انقلابی باید یقین داشته باشد که هر چیزی که به نفع است، به نفع یک حکومت دینی ست… ✍نعمت الله سعیدی بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/17999/@AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 «به وقت شام» 13 میلیاردی شد 🎬 جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا در آستانه آغاز اکران های بین المللی به فروش 13 میلیارد تومان رسید. @AmmarFest
📽اکران ویژه «به وقت شام» با حضور خانواده اولین شهید اهل سنت مدافع حرم آذربایجان غربی مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18060 ➕ @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حواشی یک اکران دلچسب با حضور فرزندان شهدا/ جمعی از فرزندان #شهدای_مدافع_حرم در پردیس سینمایی «باغ کتاب» به تماشای انیمیشن #فیلشاه نشستند @AmmarFest
💢ماه رمضان همراه با مجموعه آثار جشنواره عمار 🔺فیلم های منتخب جشنواره عمار برای اکران در ماه مبارک #رمضان را از لینک زیر دریافت کنید: yon.ir/h3NE9 ➕ @AmmarFest
⭕️ هر کجا از ملاک های اسلامی کوتاه آمده ایم، شکست خوردیم ✍یادداشت نعمت الله سعیدی، درباره مستند «زمستان یورت» بيشتر: 🌐 ammarfilm.ir/17999/@AmmarFest
🔘#عکاسی_زیر_آتش روی آنتن می رود | قصه اشغال تا آزادی خرمشهر 🔸یکم و دوم خرداد از ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه #مستند می‌رود. کاری از سعید فرجی @AmmarFest
🔴 اعضای دبیرخانه جشنواره عمار به دیدار خانواده شهید سلمانیان رفتند/ اکران مستند «غریبه ای در میقان» برای خانواده شهید مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18095/@AmmarFest
💢 داشته هایمان را نبینیم، نمی‌توانیم نداشته‌هایمان را به دست بیاوریم 🔻وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دوره دانشجویان دانشگاه خوارزمی Ammarfilm.ir/18010 ➕ @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬تماشای فیلم داستانی کوتاه"سحری" را در شب های ماه مبارک رمضان از دست ندهید... 🎞 #باشگاه_فیلم_سوره ✅ از آثار حاضر در هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ بلیط فروشی فیلم سینمایی #به_وقت_شام در #نمازجمعه تهران 🔻نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر 🔸 اکران فیلم به وقت شام که از مرز 13 میلیارد فروش، عبور کرده، در سینماهای کشور ادامه دارد ➕ @AmmarFest
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انیمیشن «این پیروزی» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر 🔺به مناسبت 3 خرداد سالروز آزادسازی @AmmarFest
🔴 «حاتمی‌کیا»ی «به وقت شام» همان «حاتمی‌کیا»ی آوینی است 🔺به وقت شام فیلمی در مورد گروه تفکری ـ تروریستی داعش است که در قالب اثری هنری و ماندگار، اطلاعات خوبی را درباره این گروه عرضه می‌کند 🔺به وقت شام روایت حیوان‌صفتی، تحجر، وحشی‌گری و التقاط فکری داعش است. از سوی دیگر بهره‌گیری از تکنیک‌های روانی و دستاویز بودن آن‌ها و همچنین درونی داعش به‌خوبی به تصویر کشید شده است.  🔺حاتمی‌کیا می‌کوشد تا در زمان و مکانی دیگر، را به تصویر کشد. مسائل آینده را امروز بیان می‌کند و انصافاً این زبان صادق انقلاب، روایتی از جان سوخته دردمندان و جهادگران است. او در سیر تاریخی خود، پله‌پله تجارب آفاقی وانفسی خود را روایت می‌کند و نشان داده است که اراده معطوف به «روایت» در او وجود دارد. او اهل است. لابد هنوز نوای سید مرتضی آوینی بر جان اوست که می‌گفت: «رمز پیروزی این است؛ یا فاطمه الزهراء». به وقت شام حکایت غربتی است که دارند. قصه غربتی که مادر شهدا بر آن می‌گرید! 🔺به وقت شام پر از نمادهای معنادار است. این اثر اساساً یک فیلم سینمایی تمام‌عیار با استفاده از ظرفیت‌های نمادی است. به‌طور مثال در سکانسی دیدنی، نمادین و تأثیرگذار، فیلم، اسیران را در معبدی در انتظار جدا کردن سر از بدن به‌عنوان قربانی خدایان جنگ و خشونت نمایش می‌دهد و سپس با نمایش مادری که از دور فرزندش را نظاره می‌کند آن را با حادثه پیوند می‌زند. 🔺متأسفانه «به وقت شام» با همه نقاط قوتی که از آن وجود دارد، مورد بی‌مهری اهالی سینما و جشنواره فیلم فجر قرار می‌گیرد تا جایی که حاتمی‌کیا خود زبان به می‌گشاید و به برخی از محاسن کارش که داوران به آن بی‌توجه بوده و یا برعکس آن را در زمره معایب تلقی کرده‌اند اشاره می‌کند. بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/18099@AmmarFest
🔘اسطوره‌ام مرتضی آوینی است؛ ▫️روایت‌های جذاب رضا برجی از عکاسی جنگ در عراق، لبنان و بوسنی مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18103@AmmarFest
📌ما کمپانی‌محور عمل می‌کنیم ▪️هادی محمدیان/کارگردان 🔹فیلمنامه کارگاهی نوشته شد. سه نفر فیلمنامه‌نویس و در مجموع با تیم مشاوره، ۱۳ نفر در کارگاه ما حضور داشتند.  🔹چون بخش خصوصی هستیم و هزینه برایمان مهم است باید مثل مرحله به مرحله برای آدم‌ها پرزنت کنیم و ریسک را پایین بیاوریم. در دنیا هم همین است. فیلمنامه را یک نفر انجام نمی‌دهد. ◾️حامد جعفری /تهیه کننده: 🔸اساساً تولید کمپانی‌محور و جمع‌محور است. به همین جهت سعی می‌کند باشد و بر همین اساس مجبوریم حرفه‌ای کار کنیم. 🔸ما توانستیم را در انگلستان، آلمان، استرالیا، کانادا، فرانسه، عراق، کویت، اردن و لبنان نمایش بدهیم. یک اکران عربی داشتیم که با دوبله عربی انجام شد. دوبله انگلیسی و فرانسوی هم شده که رونمایی آن انجام می‌شود. البته نمایش‌های ما محدود بوده‌اند. درخواست‌هایی هم از ترکیه داریم. در بازار روسیه قرار است حضور داشته باشیم. مذاکراتی را نیز با یک شرکت کره‌ای انجام دادیم. 🔸آموزش و پرورش پای کار هیچ انیمیشنی نمی‌آید. ما دنبال این هستیم که بتوانیم یک بخش تخصصی در تأسیس کنیم و به زودی می‌تواند اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد که اخبار آن را اعلام خواهیم کرد. 🔸حضور در جشنواره فجر بر اساس وعده‌ای بود که عنوان می‌شد به نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد. ولی مورد داوری قرار نگرفت و یک تخلف قانونی اتفاق افتاد، آیین‌نامه جشنواره می‌گوید فیلمی ‌که در جشنواره حاضر است باید داوری شود. این بی‌کفایتی دبیر جشنواره تلقی می‌شود که نتوانسته از داوران خودش این خروجی را بگیرد و آنها را موظف کند که را داوری کنند. اگر تضمین‌های لازم را در جشنواره‌های بعدی نداشته باشیم به طور قطع شرکت نخواهیم کرد. ◾️هادی اسماعیلی/ مسئول تبلیغات و بازاریابی:  🔹مجموعه مارکتینگ در «هنرپویا» بر خلاف آثار دیگر سینمایی رویکرد کمپانی‌محور دارد. تعریف مارکتینگ از نگاه به بازار شروع می‌شود. ما پلان جامعی را برای فیلشاه در نظر گرفتیم، یکی از موارد هشت‌گانه مارکتینگ فروش مستقیم است که مرحله کار با آموزش و پرورش در این قالب می‌گنجد. در هر مرکز استان یک یا چند نفر را به عنوان نماینده فروش تعیین کردیم. سازماندهی از سوی برخی ادارات آموزش پرورش هم انجام شد. البته بعضی هم اصلاً همکاری نکردند. خیلی از مدارس نمی‌دانستند اصلاً موضوع چیست. باید توضیح داده می‌شد که محتوا برای بچه‌ها سالم است. بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/18117@AmmarFest
♨️ «حاتمی‌کیا»ی «به وقت شام» همان «حاتمی‌کیا»ی آوینی است به وقت شام حکایت غربتی است که مدافعین حرم دارند. قصه غربتی که مادر شهدا بر آن می‌گرید! مشروح: 🌐 ammarfilm.ir/18099 ➕ @AmmarFest
📢 «فیلشاه» در مسیر ۸ میلیاردی شدن فروش انیمیشن سینمایی #فیلشاه تازه ترین محصول گروه #هنرپویا به ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسید. @AmmarFest
⭕️ اسطوره‌ام مرتضی آوینی است ▪️رضا برجی/ عکاس و مستندساز: ▫️مساله‌ای که امروز ضرورت دارد درباره جنگ به آن با نگاه عمیق‌تری توجه شود هستند. بخش اعظمی از آنها به معنی واقعی در شرایط مادی خوبی نیستند و شرایط نامساعدی دارند.  ▫️دوستی دارم که ۷۰ درصد است، ولی به دلیل اینکه از عهده تامین مخارج زندگی‌اش برنمی‌آید، همسرش ناچار است روزی ۱۴ ساعت کار کند، در حالی‌ که همانقدر که آن زن سال‌هاست از جانباز ۷۰ درصد مراقبت می‌کند باید به او به چشم یک نگاه کرد و دست‌کم را برای امرار معاش او در نظر گرفت تا زندگی اینقدر برای این افراد سخت نباشد. ▫️بی‌توجهی نسبت به آرشیو باعث سرخوردگی آنها شده است. این را می‌دانم که اگر هرکدام از امروز در کشورهای دیگر حضور می‌یافتند، به خاطر خدماتی که در این سال‌ها در جنگ انجام دادند، مورد تکریم و احترام واقع می‌شدند و حتی مدال می‌گرفتند، ولی در کشور ما اهمیتی به عکس‌های داده نمی‌شود. ▫️ دفاع مقدس باید در درجه نخست به لحاظ بودجه تامین باشد تا بتواند قدم‌های موثری در زمینه تدوین آثار عکاسان بردارد. ضمن اینکه فکر می‌کنم باید زمینه‌ای فراهم شود تا این عکس‌ها هم مانند دیگر آثار هنری در قالب حراج‌های مختلف تجسمی در معرض فروش گذاشته شوند. ▫️تعداد باقیمانده از جنگ امروز به ۵۰ نفر هم نمی‌رسد، نظر من این است این تعداد را تامین کنند و آثار شاخص این گروه از عکاسان شناخته شود. بعد هم از برآیند عکس‌های شاخص این عکاسان، یک نمایشگاه دائمی در سالنی استاندارد به نمایش گذاشته شود. این کاری است که باید صورت بگیرد، ولی تا امروز محقق نشده است. ▫️ما امروز در معرض قرار گرفته‌ایم و خودمان خبر نداریم. هر روز آژیر قرمز کشیده می‌شود و بمب‌افکن‌های «بی ۵۲» آمریکایی، بمب‌های چندصد تنی را روی جان و روح این ملت می‌ریزند، ولی یک عده از مسئولان فرهنگی – هنری هنوز در فکر تعطیلات آخر هفته هستند که به کدام یک از ویلاهایشان بروند. فقط باید باور کنیم که در شرایط جنگ هستیم؛ جنگی که این بار، دشمنان نه برای گرفتن زمین بلکه آمده‌اند تا همه چیزمان را با خود ببرند، ولی با این حال هنوز هم وقتی به یاد سوال دخترم که پرسید پدر! الان شما چه کسی است، فقط نگاهش می‌کنم. بیشتر: 🌐 ammarfilm.ir/18103@AmmarFest