زیرزمین
همسایه بالاییمون وقتی شب بمب میزنن: بسته دیگه خوابیمااا
من تو بالکن در حال رقصیدن با شماعیزاده
ببینید عزیزان
احتمال اینکه یه نفر در طول عمرش اگر هرروز سوار هواپیما بشه دچار سانحه سقوط هواپیما بشه "یک به دویست و پنجاه هزاره" و اینکه یه آدم در طول عمرش دوبار دچار سانحه سقوط بشه تقریبا صفره
#General_information
ما توی جنگ ایران و عراق حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر کشته دادیم که از این تعداد کمتر از ۲۰۰۰۰ نفرشون غیرنظامی بودن(بقیه شهدای جنگ و جبهه بودن)
و اینا در شرایطی بود که عراق با ما مرز مشترک داشت، سیستم اطلاعاتی به قوت الان نبود، سیستم پدافند هوایی نداشتیم و...، و با اینکه هشت سال طول کشید
زیرزمین
ما توی جنگ ایران و عراق حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر کشته دادیم که از این تعداد کمتر از ۲۰۰۰۰ نفرشون غیرنظامی بود
اگر ما با اسرائیل مرز مشترک داشته باشیم، اگر سیستم پدافند هوایی و اطلاعاتی از کار بیفتن و اگر که این جنگ هشت سال طول بکشه احتمال کشته شدن شما تو این جنگ کمتر از دو صدم درصده
زیرزمین
اگر ما با اسرائیل مرز مشترک داشته باشیم، اگر سیستم پدافند هوایی و اطلاعاتی از کار بیفتن و اگر که این
به احتمال ۹۹/۹۸٪ حتی اگر همه این اتفاقا بیفته شما از این جنگ جون سالم به در میبرید
زیرزمین
به احتمال ۹۹/۹۸٪ حتی اگر همه این اتفاقا بیفته شما از این جنگ جون سالم به در میبرید
ینی اگه شما با یه ماشین بدون ایربگ و ایبیاس برید مسافرت، اگه بدون کلاه ایمنی سوار موتور بشی، اگه با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تو جاده داری میری و گوشی دستته، در تمام اینها احتمال زنده موندتون کمتر از زنده موندن تو جنگه
پس عزیزان نتیجه چی میشه؟ اینکه چرتوپرت نگید، کساییم که الکی پروفسور میشن مردمو نگران میکنن بزنید تو دهنشون❤️
زیرزمین
ما توی جنگ ایران و عراق حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر کشته دادیم که از این تعداد کمتر از ۲۰۰۰۰ نفرشون غیرنظامی بود
آمارش طبق آمار رسمی ایران بودا
امریکا اون زمان همچین نقش غیرمهمی هم نداشته. شدیدا حمایت مالی و تسلیحاتی میکرده از عراق که یه مثالش عملیات استانچ بود.
سالهای اخر جنگ مستقیم به جنگ ورود کرد که به خلیج فارس و سکوهای نفتی حمله کرد و هواپیمای مسافربری رو هم هدف قرارداد.
نقش محرک و تشویق کننده و درواقع چراغ سبز جنگ تحمیلی رو امریکا به صدام نشون داد.