هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بارها گفتم بازم میگم باید پناهنده شد به سیاره های همسایه.
هدایت شده از ستاد مبارزه با بیکارا
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ما یهودیان ایران، ایرانی یهودی هستیم، نه یهودی ایرانی»
@farsitweets
زیرزمین
«ما یهودیان ایران، ایرانی یهودی هستیم، نه یهودی ایرانی» @farsitweets
بازم میگم که یهودی با صهیونیست فرق میکنه. صهیونیسم فرقه انحرافیافته یهودیته، همونطور که داعش انحرافیافتهی اسلام. و خب دلیل اینکه شما از این یهودیا زیاد نمیبینید اینه که درصد خیلی کمی از اونا باقی موندن، همونطور که تو زمان پیامبر و قبلتر از اون هم تعدادشون خیلی کم بود.
بخاطر همین همیشه میگم نگین یهودی بگیدن صهیون.
یه نمونهش که خیلی برام جالب بود "مخیریق بنالنضیر" هست. ایشون یکی از بزرگان قبیله بنینضیر بوده(اگه مطالعات اسلام داشته باشید، بنینضیر یکی از مهمترین و برجستهترین قبایل یهودی مدینه بودن).
توی جنگ احد مخیریق به قومش گفت که: محمد پیامبر خداست و وظیفه ما اینه که تو این جنگ همراهیش کنیم.
یهودیا گفتن امروز شباته(روز جمعه و شنبه که برای یهودیا تعطیل هست و حق کار کردن ندارن و فقط به عبادت میپردازن)
اما مخیریق بدون حتی همراهی یک نفر از قوم یهودش توی جنگ احد جنگید و شهید شد.
بین اینکه مسلمان شده بود یا نه اختلاف هست، اما بیشتر بر این باورن که هنوز مسلمان نشده بود.
پیامبر هم خیلی ازش تعریف میکرد و میگفت که مخیریق یکی از بهترین یهودیها بود.
#historical
#General_information
هدایت شده از . دور افتادهـ .
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با اختلاف بهترین ادیت قسمت هشت >>>>