اگه کسی رو دارید که دوستتون داره ، به هیچ چیز دیگهای فکر نکنید
دنیا چیزی زیباتر از این نداره که جلو راهتون بزاره
جورج ارماتین میگه : کسی که کتاب میخواند، هزاران زندگی را قبل از مرگش زندگی میکند، کسی که هرگز کتاب نمیخواند، فقط یکبار زندگی میکند..
وابسته شدن، دوست داشتن بیش از حدِ یه نفر، دوست داشتن یه نفر بیشتر از خودت، اینکه کل زندگی حتی زمانی که کنارشی نگران باشی که یه روز اونو از دست بدی، خیلی ترسناکه اما قشنگه، فک کن وقتی حالت خوب نیست دلیلی داشته باشی که اوکی شی
اصلا نخوای سعی کنی حال خودتو خوب کنی اما یه نفر خودش، با حرفاش و رفتارش، حالتو خوب کنه
هركس در دنيا بايد كسى را داشته باشد كه حرفهايش را به او بزند. آزادانه، بدون رو دربايستى، بدون خجالت، وگرنه آدم از تنهايى دق میکند.
امیدوارم اون موقع که به موفقیت رسیدیم هنوز شور و شوقی تو وجودمون برای شادی وجود داشته باشه..
آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن، احساسی ندارن، علاقه ای به شما ندارن بیشتر از همه احساساتین و وابسته میشن، فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن.