eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه کسی رو دارید که دوستتون داره ، به هیچ چیز دیگه‌ای فکر نکنید دنیا چیزی زیبا‌‌تر از این نداره که جلو راهتون بزاره
جورج ارماتین میگه : کسی که کتاب میخواند، هزاران‌ زندگی را قبل از مرگش زندگی میکند، کسی که هرگز کتاب نمیخواند، فقط یکبار زندگی میکند..
مشکلات حل نمیشن فقط میگذره و تو بهشون عادت میکنی..؛)
وابسته شدن، دوست داشتن بیش از حدِ یه نفر، دوست داشتن یه نفر بیشتر از خودت، اینکه کل زندگی حتی زمانی که کنارشی نگران باشی که یه روز اونو از دست بدی، خیلی ترسناکه اما قشنگه، فک کن وقتی حالت خوب نیست دلیلی داشته باشی که اوکی شی اصلا نخوای سعی کنی حال خودتو خوب کنی اما یه نفر خودش، با حرفاش و رفتارش، حالتو خوب کنه
آندیا!
____________________
__________________
آندیا!
__________________
وقتی زیاد کتاب میخونی:
یعنی چی ک تایم امتحاناتو قرار دادن موقعی ک من میخوام کتاب بخونم؟
هركس در دنيا بايد كسى را داشته باشد كه حرف‌هايش را به او بزند. آزادانه، بدون رو دربايستى، بدون خجالت، وگرنه آدم از تنهايى دق میکند.
امیدوارم اون موقع که به موفقیت رسیدیم هنوز شور و شوقی تو وجودمون برای شادی وجود داشته باشه..
من آدما رو فراموش نمیکنم اونا ی موزیک میشن و میرن توی پلی لیستم.
آدمایی که تظاهر میکنن سرد هستن، احساسی ندارن، علاقه ای به شما ندارن بیشتر از همه احساساتین و وابسته میشن، فقط از اعتماد بیش از حد خسته شدن و میخوان مثل یه مکانیسم دفاعی عمل کنن.