کاملا بی حس و خنثی شدم نسبت به چیزایی که قبلا خیلی بهشون اهمیت میدادم و خیلی واسم مهم بودن.
من الان اونجایی ام که فروغ فرخزاد میگه:
در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمیگویم!
فقط سکوت و سکوت و سکوت،دیگر نه انرژیِ
توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را.