eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
من الان اونجایی ام که فروغ فرخزاد میگه: در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمی‌گویم! فقط سکوت و سکوت و سکوت،دیگر نه انرژیِ توضیح دادن دارم و نه حتی حوصله اش را.
نه نویسنده بود و نه شاعر فقط آدم تنهایی بود ک در مواقع دلگیری با نوشتن فریاد میزد
ولی اخرش اونی که هیچ کدوم از معیارهای جذابیت رو برات نداشته دلتو میبره.
ما خود شکسته‌ایم چه باشد شکست ما .
همسایه ها یکی از پیام هارو فور میزنید ازین آمار دربیایم؟..
یه سری دوست داشتنا هستن که هیچوقت تکرار نمیشن ، یعنی یه دوره‌ای از زندگیت یه‌سری‌ها رو جوری دوست داشتی که هیچوقت کسی رو به اندازه اون یه نفر دوست نداشتی ، هیچکس به اندازه اون یه نفر برات مهم نبوده، و همیشه اون یه نفر بوده که با همه آدما فرق داشته برات . .
‌برای تو چه بگویم؟ بگویم زخمم آن‌ قدر عمیق شده که می‌توان در آن درختی کاشت؟! بگویم غمگینمُ مرگ کاری نمی‌کند؟
باگ‌اصلیِ‌زندگی‌اونجاست ک اتفاقایِ‌خوب‌دونه‌دونه‌میوفتن و واسه‌هرکدومشون‌بایدکلی‌تلاش‌کنی و زحمت بکشی ، ولی‌اتفاقایِ‌بد ؛ معمولا‌همه‌شون‌باهم‌بهت‌حمله‌میکنن و کلاازپا درمیارنت.
"آدمارونبایددوست‌داشت. آدمارونبایدبوسید. آدمارونبایدبغل‌کرد. آدمارونبایدمهم‌کرد." آدماروفقط‌بایدنگاه‌کرد و گذرکرد !