دیگه خوبم،
حتی اگه حالم بد باشه خوبم،
حتی اگه قلبم تو دستم باشه خوبم،
حتی اگه تو اشکام غرق شده باشم خوبم،
حتی اگه نفسم بالا نیاد خوبم،
دیگه خوب تر از این نمیشه!
به قول شاعر که میگفت:
ز بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را
کسی باور ندارد در دلم دریای درد است..
در من دختری مرده است
که کسی به او شاخه گلی نداد
او را درک نکرد!!
در من ، منی خاک شده است!!
دردا به مرور زمان خوب میشن، تنها چیزی که
ممکنه بعدها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ
آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی.