eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
‏من ازینکه «نشد» ناراحت نیستم. ازینکه «چرا واسه من هیچوقت نمیشه» ناراحتم‌.
باشد که نباشد خبری از خبرم..
دیگه خوبم، حتی اگه حالم بد باشه خوبم، حتی اگه قلبم تو دستم باشه خوبم، حتی اگه تو اشکام غرق شده باشم خوبم، حتی اگه نفسم بالا نیاد خوبم، دیگه خوب تر از این نمیشه!
به قول شاعر که میگفت: ز بس خندیدم و پنهان نمودم راز خود را کسی باور ندارد در دلم دریای درد است..
در من دختری مرده است که کسی به او شاخه گلی نداد او را درک نکرد!! در من ، منی خاک شده است!!
منو از خودم بپرس؛ من واسه همه یکی نیستم.
هر که آمد اندکی مارا پریشان کردُ رفت..
بی تو نمیفهمند مردم بودنم را..
دردا به مرور زمان خوب میشن، تنها چیزی که ممکنه بعدها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی.
همه‌چیزمی‌تواند‌مرا‌خوشحال‌کند اما‌هیچ‌چیز‌نمیتواند‌غم‌مراببرد.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)