eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بی تو نمیفهمند مردم بودنم را..
دردا به مرور زمان خوب میشن، تنها چیزی که ممکنه بعدها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی.
همه‌چیزمی‌تواند‌مرا‌خوشحال‌کند اما‌هیچ‌چیز‌نمیتواند‌غم‌مراببرد.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
میگمآ‌این‌دݪتنگے‌دڪمہ‌offندآرھ ؟
اگه بخوام یه خلاصه‌‌‌یِ کامل از زندگیم ارائه بدم؛ به‌ مزخرف‌ترین شکلِ ممکن دارم روزایِ جوونیمو بدونِ اهمیت به کار و درس و آیندم می‌گذرونم، همین.
اگرازحال‌ما‌می‌پرسید ،‌ جوابش‌رکیک‌است.
حرف‌دل‌خیلیامونو بهار‌آزاد اینطوری‌گفته : زمن‌لبخندمیبینی‌ولی‌جانم‌پریشان‌است.
کاش‌میشد‌همونقدر‌که‌بهت‌فکر‌‌میکنم ، باهات‌وقت‌بگذرونم؛"
یه دیالوگی تو فیلم Hyouka بود که میگفت : تو اسممو میدونی ، نه داستانمو! تو لبخندمو میبینی ، نه دردمو! تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی ، نه زخمام! میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو! پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن ؛ چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم بهت نشون بدم ! " یادت باشه هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی ، این جمله رو با خودت تکرار کنی : من فقط قسمتی از اون آدم رو میبینم نه همشو"