دردا به مرور زمان خوب میشن، تنها چیزی که
ممکنه بعدها اذیتت کنه اینه که دیگه به هیچ
آدمی توی زندگیت نمیتونی اعتماد کنی.
اگه بخوام یه خلاصهیِ کامل از زندگیم ارائه
بدم؛ به مزخرفترین شکلِ ممکن دارم روزایِ جوونیمو بدونِ اهمیت به کار و درس
و آیندم میگذرونم، همین.
یه دیالوگی تو فیلم Hyouka بود که میگفت :
تو اسممو میدونی ، نه داستانمو!
تو لبخندمو میبینی ، نه دردمو!
تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی ،
نه زخمام! میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو!
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن ؛
چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم بهت نشون بدم !
" یادت باشه هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی ، این جمله رو با خودت تکرار کنی :
من فقط قسمتی از اون آدم رو میبینم نه همشو"