eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
از لحاظ روحی نیاز دارم به دور و بریام با ذوق بگم:دیدی شد:)؟
گر چه سخت است ، اما دلتنگ تو بودن عجب حال قشنگیست.
خاطرات خیلی عجیبن... گاهی میخندیم به یاد روزهایی که گریه میکردیم و گاهی گریه میکنیم به یاد روز هایی که میخندیدیم....!
هیچوقت برا نگه داشتن کسی که فرق تورو با بقیه نمیفهمه تلاش نکن.
‏یه‌ دیالوگی بود که میگفت : «بعضی چیزا آخرش شاید خوب نباشه، ولی قشنگه»؛ و چه آدمایی که میدونستیم رابطه با اونا، آخرش خوب نیست، ولی حفظشون کردیم چون روز و شبمون با اونا قشنگ بود..
ج‍‌مع‍‌ه ان‍‌گ‍‌اری ی‍‌ه‌چ‍‌ی‍‌زی ی‍‌ه ح‍‌س‍‌ی، ی‍‌ه ع‍‌ش‍‌ق‍‌ی، ی‍ه دل‍‌ت‍‌ن‍‌گ‍‌ی، ت‍‌وش گ‍‌م ش‍‌ده :) وگ‍‌رن‍‌ه بع‍‌ی‍‌د م‍‌ی‍‌دون‍‌م ای‍‌ن ه‍‌م‍‌ه غ‍‌م م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌س‍‌ت ت‍‌و ی‍‌ه روز ی‍‌ه ج‍‌ا ج‍‌مع ب‍‌ش‍‌ه :) ن‍‌م‍‌ی‍‌دون‍‌م ش‍‌ای‍‌د اول‍‌ی‍‌ن ب‍‌ار ک‍‌ه ی‍‌ک‍‌ی دل‍‌ش ش‍‌ک‍‌س‍‌ت‍‌ه، اون روز ج‍‌مع‍‌ه ب‍‌وده :) ی‍‌ا ش‍‌ای‍‌دم اول‍‌ی‍‌ن دل‍‌ت‍‌ن‍‌گ‍‌ی دن‍‌ی‍‌ا ج‍‌مع‍‌ه ات‍‌ف‍‌اق اف‍‌ت‍‌اده :) اول‍‌ی‍‌ن ت‍‌ن‍‌ه‍‌ای‍‌ی، ش‍‌ک‍‌س‍‌ت، دوری بع‍‌ی‍‌د م‍‌ی‍‌دون‍‌م ب‍‌ی رب‍‌ط ب‍‌ه ج‍‌مع‍‌ه ب‍‌وده ب‍‌اش‍‌ه :) ش‍‌ای‍‌د اول‍‌ی‍‌ن باری ک‍‌ه ی‍‌ک‍‌ی بغ‍‌ض ک‍‌رده وس‍‌ط غ‍‌روب ج‍‌مع‍‌ه ات‍‌ف‍‌اق اف‍‌ت‍‌اده :) وگ‍‌رن‍‌ه چ‍‌ج‍‌وری م‍‌م‍‌ک‍‌ن‍‌ه ج‍‌مع‍‌ه ان‍‌ق‍‌در م‍‌ح‍‌زون ب‍‌ش‍‌ه؟ گ‍‌اه‍‌ی وق‍‌ت‍‌ا ح‍‌س م‍‌ی‍‌ک‍‌ن‍‌م غ‍‌م ج‍‌مع‍‌ه ه‍‌ا رو ه‍‌ی‍‌چ ب‍‌ارون‍‌ی ن‍‌م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌ه ب‍‌ش‍‌وره و ب‍‌ب‍‌ره :) وگ‍‌رن‍‌ه ک‍‌م ن‍‌داری‍‌م آدم‍‌ای‍‌ی ک‍‌ه ج‍‌مع‍‌ه ه‍‌ا م‍‌ی‍‌ب‍‌ارن، م‍‌ی‍‌ب‍‌ارن، م‍‌ی‍‌ب‍‌ارن... ام‍‌ا ب‍‌ارون چ‍‌ش‍‌م‍‌اش‍‌ون ن‍‌م‍‌ی‍‌ش‍‌وره ب‍‌ب‍‌ره ای‍‌ن غ‍‌م ل‍ع‍‌ن‍‌ت‍‌ی‍‌و :)
مگه‌قرارنبودهمه‌مون‌یه‌جور‌باشیم ؛ پس‌چرا‌بعضبیا‌دلشون‌به‌چیزایی‌تنگ‌شده‌ک من‌توعمرم‌اسمشون‌رونشنیدم؛/
‏عوض شدن آدما همیشه به خاطر غرور و این چیزا نیست ، بعضی وقتا آدما حوصله خودشونم ندارن...
نیازمندِ یکی‌ک‌‌باهاش‌فرارکنم‌‌برم‌یه‌جایِ‌دور؛)
‌+كيف بَنَيت نفسك ؟ - جرحاً علی جرح ! ‏+ چگونه خودت را ساختی ؟ ‏- زخم به زخم !