آدم یا دلخوریش به دلتنگیش غلبه میکنه
یا دلتنگیش به دلخوریش
حالا من با قلبم که دلخور و دلتنگته چیکار کنم؟
من خستم اونقدري خستم كه ميتونم همين الان
وسيله هامو بريزم تو كوله ام سيمكارتمو بشكونم،
تموم پولمو بدم براي بليت به دور ترين شهر ممكن
و برم و زندگي جديد شروع كنم و اونقدر درگير
روزمره جديدم بشم كه حتي خودِ الانمو يادم نياد.