آدما طوری رفتار میکنن که ازشون فاصله بگیری و در آخرم تو مقصری چون اونی که رفته تویی؛
هیچکس اهمیت نمیده چه رفتاری باهات شد که رفتی .
درد تو به جان خریدم و دم نزدم
درمان تو را ندیدم و دم نزدم
از حرمت درد تو ننالیدم هیچ
آهسته لبی گزیدم و دم نزدم