همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق شاید همین باشد..
- دردفتر ِ یادداشتهایشنوشت :
‹ دیگرنهاشتیاقیدارمکهبروزدهم ،
نهتوانیدارمکهخودرامشتاقنشاندهم . ! ›
یهدیالوگتوییهسریالبودکهازدخترهپرسید :
چراانقدرمودتباهمسن و سالاتفرقداره؟
اونمگفت :
+چونچیزاییکهبرایاوناهیجانداره ، برایمندیگهبیمعنیه !
میدونیمندیگهبهنقطهیاشباعرسیدم
تواینمسائل و الانتنهاچیزیکهروحمباهاشآرومه ؛
یهخونه و خونوادس ،
و فکرِرسیدنبهاهدافیکههیچکسازشونخبرنداره . .🌱'