eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش یکیم تو این دنیا بود ک مارو درک میکرد:)
بلخره یه سالی یه ماهی یه روزی یه ساعتی یه دیقه‌ای یه ثانیه‌ای میخوریم بِهَم :)
‏همیشه کسانی هستند که در نهایت دلتنگی نمی‌توانیم آنها را در آغوش بگیریم بدترین اتفاق شاید همین باشد..
ما همیشه تنهایی رو توی شلوغ ترین لحظه‌های زندگیمون حس کردیم.
تیرغم‌دنیا ، به‌دل‌مارود .
- دردفتر ِ یادداشت‌هایش‌نوشت : ‹ دیگرنه‌اشتیاقی‌دارم‌که‌بروز‌دهم ، نه‌توانی‌دارم‌که‌خودرامشتاق‌نشان‌دهم ‌. ! ›
یه‌دیالوگ‌توی‌یه‌سریال‌بود‌که‌ازدختره‌پرسید : چراانقدرمودت‌باهم‌سن و سالات‌فرق‌داره؟ اونم‌گفت : +چون‌چیزایی‌که‌برای‌اوناهیجان‌داره ، برای‌من‌دیگه‌بی‌معنیه ! میدونی‌من‌دیگه‌به‌نقطه‌ی‌اشباع‌رسیدم تواین‌مسائل و الان‌تنها‌چیزی‌که‌روحم‌باهاش‌آرومه ؛ یه‌خونه و خونوادس ، و فکرِرسیدن‌به‌اهدافی‌که‌هیچکس‌ازشون‌خبرنداره . .🌱'
منوازخودم‌بپرسید ، من‌برایِ‌همه‌یکی‌نیستم .
حضورت در قلبم مث نفس کشیدن است ارام بی صدا همیشگی!
هیچ میدانی که حالم بعد تو شبه چه بود؟! چو درختی که تبر وز جنس خویشش می‌کشد:)!