یه سری شبام هست که فقط خودت میدونی چرا حالت بده. اون شب خودتی و خودت ، هیچکس جز خودت نمیدونه که چه مرگته. اونجاست که قلبتُ در میاری وشروع میکنی باهاش اشک ریختن!
هرچی بیشتر تلاش میکنم اوضاع رو بهتر کنم نمی دونم چرا همه چی برعکس میشه
شاید من راه اشتباهی رو برای درست کردن مشکلات انتخاب کردم :)
مطمئن باش که این روزها هر کسی از
مشکلی غیر قابل درک رنج میبرد ،
زندگی تشکیل شده از بلاهایی پیدرپی که
به قلب انسان مشت میکوبد.
اما وظیفه در همینجاست ؛
باید ادامه دهیم.