من تنهایي گریه کردم؛ تنهایي تلاش کردم؛
تنهایي به زخمهام مرهم زدم .
من به سختی شبامو به صبح رسوندم .
تنهایي شکست خوردم و قوي ادامه دادم.
میدونی چیمیگم ؟
گاهی مستقل بودن فقط مادي نیست ؛
« اصلا اونی ك از لحاظ روحي مستقله
قوی تره » .
از لحاظ روحی به یکی نیاز دارم که بهم بگه میدونم داره بهت سخت میگذره و میدونم خنده هات از ته دل نیستن ولی بدون من همیشه کنارتم تو هر شرایطی.
رویایِ من ،
اسبی بود که هیچ وقت به میدانِ مسابقه نرفت ،
اسبی جوان و دونده که به خیش بستند ؛
تا گرسنگی آدم هارا شخم بزند !
"رویایِ من جایِ خوبی به دنیا نیامده بود . .