میدونی!
شاید بتونید با نبودنش کنار بیاید، ولی هیچوقت با این موضوع که «چرا این همه زور زدم و بازم نشد» هیچوقت نمیشه کنار اومد ...
از یه جایی به بعد دوست نداری آدمای زیادی تو زندگیت باشن یا با آدمای زیادی ارتباط داشته باشی، از یه جایی به بعد هرکی که بگه میخوام از زندگیت برم با لبخند بهش میگی هرطور راحتی، این هرطور راحتی به معنی اینکه تو به اون آدم علاقه نداری نیست، این هرطور راحتی برای اینه که دیگه حوصله و توان بحث کردن نداری و حتی حوصلهی گفتن "نه نرو" رو هم نداری چون یه سری رفتنا بوده که بعدش دیگه اومدن و رفتن دیگه برات مهم نیست ..
قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن و دست و پا میزنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقصهاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچکس عوض نکنه.