eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
میدونی! شاید بتونید با نبودنش کنار بیاید، ولی هیچوقت با این موضوع که «چرا این همه زور زدم و بازم نشد» هیچوقت نمیشه کنار اومد ...
تورو نمیدونم ولی من هنوزم نمیتونم این حجم از دلتنگی رو یه تنه تحمل کنم.
از یه جایی به بعد دوست نداری آدمای زیادی تو زندگیت باشن یا با آدمای زیادی ارتباط داشته باشی، از یه جایی به بعد هرکی که بگه میخوام از زندگیت برم با لبخند بهش میگی هرطور راحتی، این هرطور راحتی به معنی این‌که تو به اون آدم علاقه نداری نیست، این هرطور راحتی برای اینه که دیگه حوصله و توان بحث کردن نداری و حتی حوصله‌ی گفتن "نه نرو" رو هم نداری چون یه سری رفتنا بوده که بعدش دیگه اومدن و رفتن دیگه برات مهم نیست .‌.
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
حالِ‌ غرقه‌ در دريا ، نداند خفته‌ بر ساحل .
دلم هوای تو را دارد خداکند راست باشد که می گویند دل به دل راه دارد
فراموش کردن کسی که هر روز صبح به امیدش بلند میشدی یکم سخته دیگه مگه نه؟ :)
با سیم پاره مینواخت تا زندگیش جریان پیدا کنه.
تلاش کردم بمونی ولی،دلت با من نبود .
قدر اونایی رو که بخاطرتون صبر میکنن رو بدونین. اونایی که برای دیدنتون، برای حرف زدن باهاتون و برای داشتنتون، تلاش میکنن و دست و پا میزنن. باور کنید خیلی کم پیش میاد کسی شمارو با همه نقص‌هاتون بپذیره و دوست داشته باشه، کم پیش میاد کسی نبودن شمارو به بودن یکی دیگه ترجیح بده، کم پیش میاد کسی اونقدر دوستون داشته باشه که هر لحظه زندگیش نگرانتون باشه و شمارو با هیچکس عوض نکنه.