eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
اون دیالوگ که می‌گفت: «آدم کسی که دوسش داره رو یادش نمیره.. فقط یاد میگیره کمتر راجبش حرف بزنه، کمتر فکر کنه تا کمک کنه کمتر دلش تنگ بشه،همین.. گوش کردی؟! "یادش نمیره!"» چقدر حق بود..
ولی من برگشتنتو نمیخوام ،فقط می‌خوام از فکرو قلبم بری بیرون ،میخوام دیگه با هرکلیپی ک میبینم تو ذهنم نیای ،میخوام دیگه بهت فک نکنم ،دیگه دلم تنگ نشه فقط می‌خوام دیگه تو ذهنم پیاده روی نکنی همین.
من قبل از اینکه کسی رو رها کنم ، مطمئن میشم که برای نگه داشتنش هر کاری کردم.
من فقط با تو باشم ؛ مهم نی کجا بریم .
آندیا!
من فقط با تو باشم ؛ مهم نی کجا بریم .
حس میکنم یه خوابه ؛ چون شبیه بیداری نی .
‏چاره چیست؟ بخوابیم ، بعد بیدار شویم و این‌کار را آن‌قدر تکرار کنیم تا روز ضیافت مورچه‌ها برسد.
وقتی یکیو دوست داری تنهاتر میشی چون ب هیچکس اون حرفارو نمیتونی بزنی . . اگرم بتونی اونجور ک باید آروم نمیشی :]
- تو فیلم ‹‍ 𝒔𝒕𝒂𝒍𝒌𝒆𝒓 › یه دیالوگ خوب داشت ك شخصیت اصلی وقتی از نوع سرنوشت خودش گلایه می‌کرد گفت : ‹‍ ما ك از زندگی هیچ ندانسته‌‌ایم ، چگونه می‌توانیم از مرگ چیزی درك کنیم ك ندیده‌ایم . . )! ›
پارسال این موقع امیدوارتر بودم.
کلماتم خشک شده اند و تو هنوز سکوت کرده ای.