eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
آندیا!
اونجا که ابراهیم پور میگه: بگو آیا برای کشف یک لبخند می میرند؟ چگونه دوستت دارند آدم های بعد ازمن؟ چ
غمگین‌ترین تعریف وفاداری فقط اونجا که سعدی میگه: زخم تبرت مانده ولی جای شکایت شادم که نگه داشته‌ام از تو نشانه!
هرچی سنم بیشتر میشه ' بیشتر میفهمم که برد واقعی با اوناییه که میتونن از چیز ها کوچیک زندگی شون لذت ببرن و براش ذوق کنن ؛ از هوای خوب ' ابرای تو آسمون ' پیاده روی ' از یه لیوان چای ' فیلم دیدن ' گوش دادن به موزیک ' بوی غذا .
خیلی عجیبه کنار آدما راه میری، نفس میکشی،حرف میزنی،وقت میگذرونی، ولی باز تنهایی.
من که اصرار ندارم تو خودت مختاری ! یا بمان ؛ یا که نرو ؛ یا نگهت میدارم
اونجا که نزار قبانی میگه: آیا بگویم دوستت دارم؟! کاش جرأت گفتن بیابم که در این دنیا چیزی برایم نمانده‌ است به‌جز اندوه‌هایم و چشم‌هایت!
من بهت فکر نمیکنم اما خیلی از شبا خوابتو میبینم؛ و روز بعد با دلِ تنگ از همون خواب بیدار میشم! پشت چراغ قرمز مردم رو نگاه میکنم و پایه ثابت یه گوشه از خیالم تویی! سر کلاس جزوه مینویسم و از اون جزوه فقط حرفای ناگفته‌م به تو بیرون میاد! موزیک گوش میدم و نقش اول هر موزیکی میرسه به تو! با آدما میرم بیرون، بهم خوش ‌میگذره، از ته دلم‌‌ میخندم و یهو میفتم تو قعر جای خالیِ صدای خنده‌ت کنار خنده‌م! بارها از آدما میبُرم و پناه میارم به تو؛ به تویی که حتی فکرتم تسکینِ این ذهن آشفته‌اس!
دل نخواهم، جان نخواهم، آنِ من کو؟ آنِ من :)!
تا از کسی مطمئن نشدین، آهنگایی رو که دوست دارید باهاش گوش ندید، جاهایی رو که دوست دارید، باهاش نرید، فیلمایی رو که دوست دارید، باهاش نبینید، که یکدفعه میره و همه‌ی چیزایی که دوستشون داشتید رو هم با خودش می‌بره؛ تنها چیزی که واستون می‌مونه دلتنگیه و غم.‏
حرف دلمو حمید هیراد میزنه اونجا که میگه: آخر همان شد که نباید میشد... اخر همان رفت که نباید میرفت...