همیشه تو همه مراحل زندگیتون از خودتون راضی باشین مثلا من همیشه دارم از خودم تشکر میکنم که تا اینجا دووم آوردم!
آندیا!
دقیقا همونجایی که جودی ابوت میگه ؛ شاد بودن سخته ولی تو قوی تر از این حرفایی .
اونجا که فیض کاشانی میگه :
جان بوصالت دهم گر تو بخوانی مرا
شما بعد کات بد طرفو میگید ولی حمید سلیمی گفته :
" اما شکوفه نداد و فهمیدم
من خاک مناسبی برای او نیستم . . "
- بله دیگه ازین حرفا . . ؛)