eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش‌انقدر عصبی ، مودی و تنها نبودم .
منم میتونستم عزیزِ دل کسی باشم‌ ولی اخلاقم اصلا شبیه عزیزِ دلا نیست
جمال ثریا چه زیبا میگه: هر چيزى كه ديرتر از زمانش برسد، ديگر هيچ معنایی ندارد. بعد از مرگ من، گل ها را دور بياندازيد؛ سنگ هاى قبر، چيزى از دلتنگى نمى دانند.
‏هممون با مزخرفترین اخلاقایی که داریم یه بار سعی کردیم واسه یه نفر بهترین باشیم :>>
عشق اینجوریه که غمِ نبودن اون می‌ارزه به بودنِ خیلیا.‌
نادیدم میگیری و انتظار داری کنارت بمونم؟ "دریا قشنگه ولی آبش آشامیدنی نیست"
فکر نکن که دیگه رفتی و منم بیخیال مشغول کارا و زندگیمم ! نه..فقط دارم سعی میکنم کنار بیام با نبودنت.. با تنهاییم ‌‌‌.. با روزایی که با فکرت بیدار میشم و شبهایی با فکرت میخوابم.. خودمو مشغول کردم تا یکم بتونم بیام بیرون از فکرت... ظاهرا همه فکر میکنن یادم رفته و آرومم ... اما کی فراموش کرده که من بتونم فراموش کنم و دلم تنگ نشه برات؟...
حقیقت اینه که ما نوعی ترکیب هستیم‌؛ ترکیبی از شکست‌ها و موفقیت‌ها! ترکیبی از اشک ها و لبخندها : )) ترکیبی از ضعف‌ها و نقاط قوت" و ترکیبی هستیم از محاسن و کمبودهایی که همزمان در درون خودمون داریم ، پس لطفاً خودت رو با وجود همه این موارد در کنار هم دوست داشته باش . !
حیران جان من‌آیدیت رومیزنم‌حسابی‌نمیاره اگه‌اکانتِ‌جدید زدی تو ناشناس‌آیدی‌‌جدیدت رو بزار