شاید خیلی بهتر از من باشه ، خیلی زیباتر از من ، خیلی مهربونتر از من و خیلی پایهتر از من باشه!
ولی خب هیچ جای دنیا هیچکسی اندازهی من وقتی غم داری بغض نمیکنه ، مثل من نگران تایم غذات نمیشه ، کسی غصه نمیخوره که چرا کم میخوابی ، کسی وقتی دورش شلوغه شمارهی تورو نمیگیره ، کسی وقتی پیش رفیقاش هم هست با تو حرف نمیزنه ، کسی تو شلوغ ترین روزش مثل من به فکر تو نیست ، کسی مثل من نگرانت نمیشه ، نگاهت نمیکنه ، کسی مثل من بعد از یه روز خسته کننده وقتی باهات چت میکنه خستگیش یادش نمیره ، کسی مثل من حتی وقتی خوابش میاد بازهم باتو چت نمیکنه ، کسی قبل از خوابش مثل من اونقدر بهت فکر نمیکنه!
کسی تویِ غر غرو رو مثل من دوست نداره...
ناراحت شدن از دست تو
یه حس دیگس، حس عجیبیه
انگار نمیتونم ازت ناراحت بمونم
انگار نمیخواستم دلم اینطوری بشکنه
انگار انتظارشو نداشتم .. آمادگیشو نداشتم
ولی وقتی ناراحت شدم
من از عذرخواهی نمیخوام
ازت خواهش کردن نمیخوام
ازت توضیح یا بحث نمیخوام
فقط میخوام اروم بغلم کنی و بگی
همیشه پیشم میمونی.
آندیا!
دنیا جای قشنگ تری میشد اگه آدما تظاهر نمیکردن به چیزی که نیستن.
دنیایِ جایِ قشنگی میشد اگه آدما غرور رو به عشقشون ترجیح نمیدادن