ناراحت شدن از دست تو
یه حس دیگس، حس عجیبیه
انگار نمیتونم ازت ناراحت بمونم
انگار نمیخواستم دلم اینطوری بشکنه
انگار انتظارشو نداشتم .. آمادگیشو نداشتم
ولی وقتی ناراحت شدم
من از عذرخواهی نمیخوام
ازت خواهش کردن نمیخوام
ازت توضیح یا بحث نمیخوام
فقط میخوام اروم بغلم کنی و بگی
همیشه پیشم میمونی.
آندیا!
دنیا جای قشنگ تری میشد اگه آدما تظاهر نمیکردن به چیزی که نیستن.
دنیایِ جایِ قشنگی میشد اگه آدما غرور رو به عشقشون ترجیح نمیدادن
وقتی صدای خرد شدنت آوای دلگیری برای عابران باشد دیگرچه فرقی میکند که یک روز برگ سبز کدامین درخت بوده ای؟!(: