eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواد بهش تکست بدم بگم : ‏“شاید فکر کنی من فراموشت کردم و الان دورم رو پر کردم از آدم‌های مختلف اما؛ من یک شب رو هم بدون فکر کردن بهت نخوابیدم، توی همه‌‌ی آدم‌هایی که بهم نزدیک میشن دنبال تو میگردم، هر روز صبح با درد توی سینم بیدار میشم، شاید چیزی رو نشون ندم ‏شاید هیچکس نفهمه چه دردی رو دارم تحمل میکنم، ولی اینو بدون توی خلوت خودم درحالِ نابود شدنم.
آندیا!
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه : خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که از خودت راضی باشی
- حسین پناهی در وصف ِفراغ ِاونی که باید باشه اما نیست ، میگه : ‹ بی تو ؛ نه بوی خاک نجاتم داد ، نه شمارش ستاره‌ها‌ تسکینم ، چرا صدایم کردی ؟ چرا . . :)؟! ›
دل من سخت گرفتار همانیست که بود :)!
- تا جایی که بشود ، رنج را تقسیم کرد ؛ رنج ِتو ، رنج ِمن است . . !'
یروزی منم قدیمی میشم برات:)
فقط اون آدمی که میدونه وقتی بد اخلاقی و حوصله نداری، باید باهات مهربون تر باشه و بیشتر درکت کنه>>>
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یه‌نفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
رابطه‌ی سالم قرار نیست از آسمون یهو بیوفته تو زندگیمون؛ رابطه‌ی خوب رو باید ساخت و تلاش کرد برای پیشرفتش.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
خیلی ناراحت کننده اس که برای آدم های مهم زندگیت، مهم نباشی !