آندیا!
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه : خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که از خودت راضی باشی
- حسین پناهی در وصف ِفراغ ِاونی که باید باشه اما نیست ، میگه :
‹ بی تو ؛
نه بوی خاک نجاتم داد ،
نه شمارش ستارهها تسکینم ،
چرا صدایم کردی ؟
چرا . . :)؟! ›
فقط اون آدمی که میدونه وقتی بد اخلاقی و حوصله نداری، باید باهات مهربون تر باشه و بیشتر درکت کنه>>>
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یهنفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
رابطهی سالم قرار نیست از آسمون یهو بیوفته تو زندگیمون؛ رابطهی خوب رو باید ساخت و تلاش کرد برای پیشرفتش.