eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
نزار قبانی خیلی قشنگ میگه : خودت باش حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که از خودت راضی باشی
- حسین پناهی در وصف ِفراغ ِاونی که باید باشه اما نیست ، میگه : ‹ بی تو ؛ نه بوی خاک نجاتم داد ، نه شمارش ستاره‌ها‌ تسکینم ، چرا صدایم کردی ؟ چرا . . :)؟! ›
دل من سخت گرفتار همانیست که بود :)!
- تا جایی که بشود ، رنج را تقسیم کرد ؛ رنج ِتو ، رنج ِمن است . . !'
یروزی منم قدیمی میشم برات:)
فقط اون آدمی که میدونه وقتی بد اخلاقی و حوصله نداری، باید باهات مهربون تر باشه و بیشتر درکت کنه>>>
اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزششو داشته باشه، چون ادما هرچی به یکی نزدیکتر شن از بقیه دورتر میشن ، ممکنه به خاطر اون یه‌نفر خیلی موقعیت هارو از دست بدن .
رابطه‌ی سالم قرار نیست از آسمون یهو بیوفته تو زندگیمون؛ رابطه‌ی خوب رو باید ساخت و تلاش کرد برای پیشرفتش.
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
خیلی ناراحت کننده اس که برای آدم های مهم زندگیت، مهم نباشی !
ولی خیلیامون اگه شک هامون به واقعیت تبدیل نمیشد آدمِ شکاکی نمیشدیم.