و یه روز بلاخره اتفاق میوفته!
بلند میشیم و میبینیم همونجاییم…
همونجایی که
به نظر همه چی درست میاد…
همونجایی ک ببینیم قلبمون آرومه،
روحمون حالش خوبه و
لبخندمون واقعیه…
همونجایی ک رویاها واقعیه
و هیچی نیست ک
نگرانمون کنه:)
آندیا!
- حسین پناهی در وصف ِفراغ ِاونی که باید باشه اما نیست ، میگه : ‹ بی تو ؛ نه بوی خاک نجاتم داد ، نه ش
ولی سیمین دانشور چقدر قشنگ حرف دلمونو میزنه ،
اونجا ك میگه :
‹ سکوت من همیشه به معنی رضایت نیست ! گاهی یعنی خستهام ،
خستهام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی به فهمیدن نمیدهند ، توضیح دهم . ! ›