eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ما درون را بنگریم و حال را ..
آندیا!
حق با فریدون فرخزاد است :
ﻧﻪ ﻣﺮﮒ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ برای این دو، ﺷﺮفش را بدهد!
منِ قبلیو کلاََ نمی‌شناسم. دلیلِ رفاقتایِ غلط و روابطِ از پایه و اساس اشتباهشو نمیفهمم‌. دلیلِ این همه آسیب که به خودش زده و این همه اعتماد بیجا رو درک نمی‌کنم.
دیگر به تو فکر نمیکنم ، گناه است چشم داشتن به مالِ غریبه ها ..
_صاحب ارزویی هستم که شیرینی تعبیرش از آن دیگریست ؛)
هميشه يه نفر هست كه شنيدن صداش مثل گوش دادن به يه آهنگ میتونه آرومت كنه شايد هيچوقت نفهمه چقدر دوستش داری، شايد هيچوقت نفهمی چقدر دوستش داری اما هيچكدوم از اين هيچ‌وقت‌ها مهم نيست... مهم اينه كه يه نفر باشه تا بهش بگی از اينجايی‌ كه الان هستم آخرتری وجود نداره؛ حرف بزن باهام میخوام به زندگی برگردم!
در خاطراتی غرق میشوم که حتی دیگر مطمئن نیستم روزگاری در آن ها حضور داشته ام .
ما از یه‌جایی به بعد دیگه هرچی گریه کردیم سبک نشدیم. فقط انگار جا باز شد واسه غم بعدی..
میدونم دوسم نداریا ولی نمیخوام باورش کنم؛)