آندیا!
صدای نم نم بارون تو که نیستی چه دلگیره..:)
هواوقتیمیشهابری ، دلمواسهتومیگیره ؛)
آندیا!
هواوقتیمیشهابری ، دلمواسهتومیگیره ؛)
منم اون قطره ی بارون که میشینه روی موهات..
آندیا!
منم اون قطره ی بارون که میشینه روی موهات..
اگهحتیشکستممن ؛ نیاریخمبهابروهات ؛)
آندیا!
اگهحتیشکستممن ؛ نیاریخمبهابروهات ؛)
من دلم بارونو خواست بارون دلم خواست:))
آندیا!
چن قدم با تو،تو خیابون دلم خواست؛))
فقطچندثانیهپیشِتوباشم ؛ باتوچندتاجمله ی آرومدلمخواست ؛)
این متنو پین کن یه جایی که مدام چشمت بخوره بیخود حسرت یه چیزایی رو نخوری:
"هر آدمی بهترین هم که باشد، اگر زمانی که باید باشد، نباشد، همان بهتر که نباشد :)
کاش انقد نپرسید چرا انقد ساکتی،باور کن من امتحان کردم
هیچکدومتون نفهمیدین حرفای منو:)