اين كه يه نفر رو دوست نداشته باشی كاملا عاديه...
اما اينكه یک نفر رو "ديگه" دوست نداشته باشى يه انقلاب درونيه ...
آندیا!
اونجا که عرفانطهماسبی میگه : آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها، من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
این جمله ی آقای کیارستمی چقدر حق و به جاست که میگن:
"دوستانم میرنجانندم مُدام
از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست.."