eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
حتی وقتایی که سرد بودی هم نمیفروختمت به گرمای کسی؛؛
انتظار آدمی نابود میکنه واسه کسی که هیچوقت قرار نیست بیاد
اين كه يه نفر رو دوست نداشته باشی كاملا عاديه... اما اينكه یک نفر رو "ديگه" دوست نداشته باشى يه انقلاب درونيه ...
بدترین حس؟ حرف نزدن با کسی که عادت داشتی هرروز باهاش حرف بزنی.
من برای سیاره‌ای دیگر ساخته شده بودم، مقصدم را اشتباهی آمدم.
آندیا!
اونجا که عرفان‌طهماسبی میگه : آشنای من، من غریبم بی تو؛ با خیابان ها، من رفیقم بی تو؛ بعدِ تو عمرا،
این جمله ی آقای کیارستمی چقدر حق و به جاست که میگن: "دوستانم می‌رنجانندم مُدام از دشمنانم چیزی در خاطرم نیست.."
احساس غریبگی نکنید ؛ این شبا هممون ناراحتیم:)
نمیدونم درک میکنی چی میگم یا نه؟ ولی مودم اینجوریه که یهو به خودم میام میبینم باز دارم برای چیزی که قبلا چند بار کامل پذیرفتم و کنار اومدم باهاش، غصه میخورم .
بعضی وقتا بعضی ‌کارها یا بعضی حرفا رو میشنوی و میبینی ؛ شاید اونا بد نباشن ولی انجام دادن اونا از کسی که انتطارشو نداشتی باعث شکستن دلت میشه :)
جای خالیت با هیچ گزینه مناسبی پر نمیشه.. میشه برگردی؟...