دور شدن از کسی که تو بهش اهمیت میدی اما اون باهات درست رفتار نمیکنه دردناکه ، من میتونم بهت این اطمینان رو بدم که موندن تو همچین رابطه ای درد بیشتری داره .
تسلیم.نشو مهم نیست الان چه روزایی رو داری سپری میکنی مهم نیست چقدر سخته من میدونم تو اونقدر قوی هستی که بتونی ازش بگذری
چ هدیه قشنگی بهم داد بسی زیبا ..
وقتی آدمای تاکسیک زندگیتو از خودت دور میکنی
تازه ارزش خودت رو میفهمی
تازه میفهمی که چقدر براشون زیادی بودی و نباید حتا وقتت رو برای دادن جواب سلام بهشون صرف میکردی
طوری رفتار کنید که بعد ها از این بابت پشیمون نشید
*برای خودتون ارزش قائل باشید*
اگر دلش تنگ بشه زنگ میزنه اگر بخواد ببیندت میاد و اگر دوستت داشته باشه نشون میده و میگه، اگه بخوادت بهت اهمیتشو نشون میده، نه اینکه همش منتظر این باشه که تو این کارارو انجام بدی، خودتو گول نزن الکی، باشه .
قطار می رود ، تو می روی
تمام ایستگاه می روند و من چقدر ساده ام..
که سالهایِ سال در انتظارِ تو ؛
کنار این قطارِ رفته ایستاده ام
و همچنان به نرده های ایستگاهِ رفته
تکیه داده ام !
- من نه مغرورم نه از دماغ فیل افتادم نه با شما خصومت شخصی دارم، من فقط حوصله ندارم . .