آندیا!
- کاش منم یه آدمی مثلِ ابی داشتم ڬ وقتی گریه میکردم و حالم خراب میشد بهم میگفت ؛ ‹ وقتی تو گریه می
اونجا که شاملو میگه:
"برای تو، برای چشمهایت، برای من، برای دردهایم، برای ما، برای این همه تنهایی، ای کاش خدا کاری کند"
آندیا!
عهد بستی هرآنچه که بین ماست ابدیست . .
یادم رفت بپرسم ؛
عشق یا را میگویی یا رنج را؟
ای کاش میدونستی چقدر قلبم میلرزه وقتی بهم پیام میدی
با اینکه میدونم قرار نیست هیچوقت مال من بشی