"منو نمیخواد"
غریب ترین جملهی تاریخه !
سالها میگذره و هنوز دردِ نخواستن ، بزرگترین خلأ روحت میشه ..
آندیا!
گرچه او هرگز نمیگیرد ز حال ما خبر درد او هر شب خبر گیرد ز سر تا پای ما..! -صائبتبریزی
غمگینترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛
دیدمش
گفتم منم!
نشناخت او:)
در زندگی گاهی ساختم گاهی باختم گاهی فریاد زدم گاهی شیون
گاهی فریب خورده گاهی لغزیدم اما ناراحتم از،اینکه کسی صدایم را نشنید و گاهی خوشحالم چون از این ها درس گرفتم و صداقم چون خودم هستم
اینقدر تمرین میکنم شاید فراموشت کنم
باعکس های تا تاصبح صحبت میکنم نه شب دعایت میکنم نه صبح نفرینت میکنم
حالم اصلا خوب نیست فکری برای این دل تنهای غمگین میکنم
انقدر با حرفهایت زخم زبان بهم زدی که روح و روانم تکه تکه شده و قلبم شکسته، ایا فکر ناله های من که به اسمان میرسد کردی ؟؟؟؟