eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
"منو نمی‌خواد" غریب ترین جمله‌ی تاریخه ! سال‌ها می‌گذره و هنوز دردِ نخواستن ، بزرگترین خلأ روحت میشه ..
آندیا!
گرچه او هرگز نمی‌گیرد ز حال ما خبر درد او هر شب خبر گیرد ز سر تا پای ما..! -صائب‌تبریزی
غمگین‌ترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛ دیدمش گفتم منم! نشناخت او:)
خوشایند نیست" اما حقیقت دارد' آدم ها "طاقت مهربانی" بسیار را ندارند . . .
به سرباز ها بگویید نامه‌ی معشوقه هایشان را اگر بلند بلند بخوانند جنگ تمام می شود !
فروغ فرخزاد: ای کاش که آدم‌ها، دِلتنگ نمی‌مُردند.
عجیبه که آدما از آدما پناه میبرن به آدما ؛
در زندگی گاهی ساختم گاهی باختم گاهی فریاد زدم گاهی شیون گاهی فریب خورده گاهی لغزیدم اما ناراحتم از،اینکه کسی صدایم را نشنید و گاهی خوشحالم چون از این ها درس گرفتم و صداقم چون خودم هستم
اینقدر تمرین میکنم شاید فراموشت کنم باعکس های تا تاصبح صحبت میکنم نه شب دعایت میکنم نه صبح نفرینت میکنم حالم اصلا خوب نیست فکری برای این دل تنهای غمگین میکنم
انقدر با حرفهایت زخم زبان بهم زدی که روح و روانم تکه تکه شده و قلبم شکسته، ایا فکر ناله های من که به اسمان میرسد کردی ؟؟؟؟
وقتی به افق مینگرم در رنج های اینده ام غرق میشوم و طنابی برای رهایی ام نمی جویم