eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
معمولا اون لحظه‌ای که یه نفر داره باهام درد و دل میکنه خودم تو بدترین شرایط روحی‌ام و بروز نمیدم واسه همین هربار که میخوام با یه نفر درد و دل کنم با خودم میگم نکنه خودشم حالش خوب نباشه و چیزی نگه و کلا بیخیال میشم .
هیچوقت نمیتونی بگی یه آدم خوبه یا بد،چون تو توی تک تکِ روزای زندگیش نبودی که ببینی چرا الان این آدمه،تو هیچوقت یه آدمو به طور کامل نمیشناسی،چون توی لحظاتی که اون آدمو ساختن نبودی؛فقط یه جسم بودم توی گذر زمان.
کاش یکی بود بهم میگفت: بشین از چیزایی که واسه هیچکس مهم نیست و هیچکس نمیفهمه برام بگو واسه من مهمه من میفهمم:)
شازده کوچولو گفت شاید باورت نشه گل با تعجب پرسید :چیو؟ شازده کوچولو گفت اینکه بعضی شبا میشه نخوابیدو تاصبح به تو فکر کرد ...
آندیا!
زیبایی‌ماه؛
زیبایی‌ماه؛
باید برم اما کوچک ترین جایی از جهان متعلق به من نیست.
ما در خیابانی بی‌پایان ؛ گیر افتاده و کوچه‌های تکراریِ خاطرات را قدم میزنیم .
آدم هایی که همیشه تکیه گاه دیگران بودن وقتی مشکلی پیدا میکنن تنهایی رو بیشتر دوست دارن چون، عادت به تکیه کردن ندارن .
آندیا!
غمگین‌ترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛ دیدمش گفتم منم! نشناخت او:)
اونجایی که اخوان ثالث میگه  : خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ، من باشم و من باشم و من باشم و من ..