معمولا اون لحظهای که یه نفر داره باهام درد و دل میکنه خودم تو بدترین شرایط روحیام و بروز نمیدم واسه همین هربار که میخوام با یه نفر درد و دل کنم با خودم میگم نکنه خودشم حالش خوب نباشه و چیزی نگه و کلا بیخیال میشم .
هیچوقت نمیتونی بگی یه آدم خوبه یا بد،چون تو توی تک تکِ روزای زندگیش نبودی که ببینی چرا الان این آدمه،تو هیچوقت یه آدمو به طور کامل نمیشناسی،چون توی لحظاتی که اون آدمو ساختن نبودی؛فقط یه جسم بودم توی گذر زمان.
کاش یکی بود بهم میگفت:
بشین از چیزایی که واسه هیچکس مهم نیست و هیچکس نمیفهمه برام بگو
واسه من مهمه من میفهمم:)
آندیا!
کاش یکی بود بهم میگفت: بشین از چیزایی که واسه هیچکس مهم نیست و هیچکس نمیفهمه برام بگو واسه من مهمه
کاش یکی بود وقتی ازش ناراحت میشدی سعی میکرد ناراحتیتو رفع کنه....
شازده کوچولو گفت
شاید باورت نشه
گل با تعجب پرسید :چیو؟
شازده کوچولو گفت
اینکه بعضی شبا میشه نخوابیدو
تاصبح به تو فکر کرد ...
آدم هایی که همیشه تکیه گاه دیگران بودن وقتی مشکلی پیدا میکنن تنهایی رو بیشتر دوست دارن چون، عادت به تکیه کردن ندارن .
آندیا!
غمگینترین داستان کوتاهو نیما یوشیج گفته؛ دیدمش گفتم منم! نشناخت او:)
اونجایی که اخوان ثالث میگه :
خواهم که به خلوت کده ای از همه دور ،
من باشم و من باشم و من باشم و من ..