eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن ندارد، باید راهی کرد...
فک کنم آخراشه دیگه کارم تمومه..
خودمو نمیشناسم هیچی ازم نمونده:)
دنیا با ما چیکار داشت؟یدفه بینمون دیوار کاشت:)
تنهایی فقط اونجاش ک نمیدونی حرف دلتو ب کی بگی ..
عشق، تعهد، احترام، درک هرکدوم تویِ یه رابطه یه‌طرفه باشن نابودگردن.
غمگین ترین و بی پناه ترین آدما ، همیشه سعی میکنن برای دیگران پناه باشن . چون دوست ندارن اون حسِ تلخی که تو وجودشون ریشه کرده رو بقیه هم تجربه کنن ! :)
نه کاکتوسا یه دفعه خشک میشن و نه آدما یه دفعه میرن فقط چون بهشون توجه نمیکنیم و حواسمون بهشون نیست ، فکر میکنیم یه دفعه اتفاق افتادن .
‏و در نهایت کسی قلبت را میشکند که به او گفته بودی که از شکسته شدن، خسته شده‌ای
‏از هر آدمی فقط یه نسخه وجود داره، سعی نکن تو آدمای دیگه اونی که رفته رو پیدا کنی .