اونقدری بزرگ شید که قبل تموم کردن رابطه دلیلتون رو توضیح بدید ، نذارید طرفتون با حس ناکافی بودن و فکر اینکه مگه من چی کم داشتم داغون بشه!
اذیتش نکنید ، اونم دل داره .
ناراحتش نکنید ، اونم احساسات داره .
غرورشو نشکنید ، اونم خورد میشه .
الکی وابستش نکنید ، اونم درد میکشه .
قلبشو نشکنید ، اونم قلب داره .
خوشگل باشی همیشه از تو خوشگلترم هست
پولدار باشی از تو پولدار ترم هست
همینطور همه ی صفت های دیگه ؛
مهم اینه اونی که دوسِت داره دنبال بهترش نباشه :)