هدایت شده از پنت هاوسِ اشتباهِ خوب"
- آندیا! -
[ چون فرشته ی کوچک و پاک و زیبایی که آندیا صدایَش میکنند ، بر من پرواز کردی و عطرِ آسمان در زندگی ام پاشیدی.. . ]
"𝒖 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒎𝒆"
"𝑮𝒐𝒐𝒅 𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂𝒌𝒆"
آندیا!
و ما :
چه سالها
چه روزها
دقایق و ساعات
چه شبها نِشَسته ،
خَمیِده ، دَست بَر زانو
گفتیم دیگر نمیتوان
ادامه داد
و ادامه میدهیم همچنان !
به قول بوکوفسکی
‹ ما برای ادامه دادن
هیچ کسی را نداریم
جز خودمان
و همین کافی است :) ›
اگر میدانستیم که آشنایانمان در غیاب ما چه چیزهایی دربارهی ما میگویند، حتی یک کلمه با آنان سخن نمیگفتیم(:!