eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
آندیا!
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ازلحاظ‌زیبایی؛)
ما خوب نیستیم ، بدترمون نکنین .
ای دل غم دیده حالت به شود دل بد مکن وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور
و ما :
آندیا!
و ما :
چه سال‌ها چه روزها دقایق و ساعات چه شب‌ها ‏نِشَسته ، خَمیِده ، دَست بَر زانو گفتیم دیگر نمی‌توان ادامه داد ‏ و ادامه می‌دهیم همچنان ! به قول بوکوفسکی ‹ ما برای ادامه دادن هیچ کسی را نداریم جز خودمان و همین کافی است :) ›
اگر می‌دانستیم که آشنایان‌مان در غیاب ما چه چیزهایی درباره‌ی ما می‌گویند، حتی یک کلمه با آنان سخن نمی‌گفتیم(:!
مى‌گويند كه درد ، ‏آدم‌ها را به هم نزديک مى‌كند ؛ ‏به من بگو ، ‏كداممان شاد هستيم ‏كه اين همه از هم دور مانده‌ايم ؟
اینجا مردم تلاش می‌کنند زندگی را ادامه بدهند ، اما کار ساده ای نیست.
یه وقتایی ، بارِ بعدی وجود نداره ، شانسِ دومی نیست ، وقت اضافه و استراحتی نیست گاهی وقتا، یا الان هست و یا هرگز ..
گاه باید روئید ، از پسِ آن باران گاه باید خندید ، بر غمی بی‌ پایان