eitaa logo
آندیا!
1.9هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
116 ویدیو
1 فایل
تو غم‌ انگیزترین شعرِ جهان هم باشی ، من تو را با دل و جان میخوانم! ناشناسِ: https://daigo.ir/secret/78246433 اگه دایگو براتون نیاورد : https://harfeto.timefriend.net/17505946330786
مشاهده در ایتا
دانلود
ازت گذشتم ؛ چون به اون قشنگی که تو ذهنم ازت ساخته بودم نبودی .
دیگه نه خوشحالم نه غمگین ؛ نه احساس خوشبختی دارم نه بدبختی ، صرفا خسته‌ام .
من قوی نیستم، من مجبورم.
متاسفم که بیشتر از شادی ، غم داشتم که باهات تقسیم کنم .
خیلی چیز‌ها قشنگ و خوب بودن ، ولی موندنی نه ؛
که انگار آدمها جز برای ناامید کردنش ، به او نزدیک نمی‌شدند .
ما گمشدگانِ این جنگِ نابرابر بودیم.
من با بود و نبودنِ تو زمان را می‌سنجم.
و داستانمان خیالی بیش نبود.