🇮🇷°شـکـرسـتـان°🇮🇷
وقتی میرم تو یه جمع و فقط یه نفرو میشناسم : @Willoughby
تو که باز خوبی.....این دقیقا منمممم...😂
🇮🇷°شـکـرسـتـان°🇮🇷
چرا من اینجا ادم خیلی وقته میخوام بپرسم یادم میره😂👈🏻👉🏻
ام
هرکی میشناختم اد کردم شرمنده ببخشید-
خب چرا نباشید•-•