eitaa logo
انجمن راویان دفاع مقدس کاشان
504 دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
32.9هزار ویدیو
104 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید حال دلتون خوب بشه از این دهه هشتادیا دبیرستانی در تهران. همه به اعتراض به اغتشاشات چادر پوشیدن @anjomaneravian
19.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسوایی دیگر.... این بار برای سارا اتفاقی که برای سارا افتاد خیلی بدتر از داستان مهساامینی هستش، آیا روند اعتراضات تغییر خواهد کرد. کامل کلیپ رو ببینید. @anjomaneravian
8.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸شبکه بی بی سی توسط ارتش سایبری سربازان امام زمان هک شد! امیرالمومنین در نهج البلاغه: « سنگ را از همان سو که پرتاب کرده آمد برگردانید زیرا شر را جز با شر نمی توان پاسخ داد۰» 🔸آنها از طریق نفوذی ها بیست ثانیه مزخرفات را در برنامه سیمای جمهوری اسلامی پخش کردند ولی فرزندان باهوش و غیرتمند ما یک دقیقه.... با آل علی هرکه در افتاد! ور افتاد! @anjomaneravian
🔻روایت‌های مواجهه با کشف حجاب 🖋 مهدی جمشیدی از نقطه‌ای به بعد، «مسأله» گرفتار «نامسأله‌ها»یی می‌شود که آن را احاطه کرده‌اند. در این حال، هم مسأله در گرداب «پیچیدگی» فرومی‌غلتد و هم فهم ما مبتلا به تقلیل می‌شود و احساس انسداد و فروبستگی می‌کنیم. در اینجا، «اشخاص» و «علّت‌ها» به متغیّرهای تعیین‌کننده تبدیل می‌شوند. پس باید دوباره به مسأله نگریست و «تصویری منطقی» از آن ساخته‌وپرداخته کرد. الف. دوگانۀ استدلال تک‌منبعی/ استدلال چند‌منبعی ۱. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «قانون» است، نابجاست. ۲. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «هنجار/ عُرف/ فرهنگِ عمومی» است، نابجاست. ۳. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «اخلاق/ حیا/ عفاف» است، نابجاست. ۴. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «رضایتِ خدا/ دین/ احکامِ اسلام» است، نابجاست. ب. دوگانۀ مسألۀ فرعی/ مسألۀ اصلی ۱. بدحجابی، «لایۀ بیرونی/ نمایان/ مشهودِ تهاجم فرهنگی» است، نه هستۀ مرکزی آن. ۲. اما حجاب یکی از «ظهورات/ نمادها/ نشانه‌های هویّتی» ماست و دشمن نیز در پی هویّت‌زدایی است. ج. دوگانۀ سلیقه‌ای/ ارزشی ۱. این بحث به قلمرو «فلسفۀ ارزش‌ها/ بایدها و نبایدها/ اخلاق» مربوط است. ۲. یکی از رویکردهای فلسفۀ ارزش‌ها، «نسبی‌گرایی ارزشی» است. ۳. ارزش‌های اسلامی، کاشف از «مصالح و مفاسد حقیقی/ واقعی/ نفس‌الامری» هستند. ۴. ارزش‌های اسلامی از نظر انسان‌شناختی، مبتنی بر «فطرت» هستند. ۵. «خواست/ انتخاب/ آزادی انسان» تا جایی محترم/ مشروع/ معقول است که در امتداد استعدادهای فطری قرار داشته باشد. ۶. ارزش‌ها با وجود مطلق‌بودن در عالم تشریع، در «عالم تحقّق خارجی/ وقوع عینی/ کنش انسانی»، نسبی/ پیوستاری/ ذومراتب هستند. ۷. بنابراین، سخن دربارۀ تحمیل «پسند/ گرایش/ سلیقۀ خاص» نیست. د. دوگانۀ انتخاب شخصی/ سبک زندگی ۱. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «خط/ جریان/ روند» است و «مهندسی‌شده/ فکرشده/ هدایت‌شده» و بخشی از برنامۀ «براندازی/ فروپاشی/ استحاله» است. ۲. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «تنش/ تضاد/ تلاطمِ اجتماعی» ایجاد می‌کند و قدرتِ تهدیدزایی/ تخریب‌گری آن، بسیار زیاد است. ۳. سبکِ زندگیِ غربی، بدنۀ اجتماعی دارد و ریشه‌دار و طبقاتی است. ۴. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، برگشت‌پذیر نیست، بلکه «فزاینده/ شدّت‌یابنده/ تثبیت‌شونده» است. ۵. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، استعدادِ بهره‌برداری‌های سیاسی و امنیتی دارد. هـ . دوگانۀ واقعیّت طبیعی/ واقعیّت مسأله‌وار ۱. یکی از آسیب‌های اجتماعی، «مفاسد اخلاقی» است و بدحجابی، جزو آن است. ۲. بدحجابی، یک «جریان اجتماعیِ اقلّی/ تنگ‌دامنه/ محدود» است، نه اکثری. ۳. بخش عمده‌ای از این مسأله، «روایت/ تصویرسازی/ بازنمایی» است، نه واقعیّت. ۴. بدحجابی اغلب به معنی «دین‌گریزی/ اباحه‌گری/ بی‌بندوباری» نیست. ۵. بدحجابی اغلب به معنی «تعارض سیاسی/ ضدّانقلابی‌بودن/ مخالفت با نظام» نیست. ۶. بنابراین، جامعۀ ایران به سوی سکولارشدن حرکت نمی‌کند. و. دوگانۀ اخلاقی/ حقوقی ۱. بدحجابی در «حریم عمومی»، یک مسألۀ حقوقی است. ۲. بدحجابی در حریم عمومی، نوعی «تبلیغ/ ترویج/ تعلیمِ اجتماعیِ منکر» است. ۳. مسألۀ حقوقی، مبتنی بر «الزام/ اجبار/ غلبه» است، نه «اعتقاد/ باور/ تعهد». ۴. جنبۀ حقوقی داشتن بدحجابی، «حضور حاکمیّت» را در آن مشروع می‌سازد. ۵. فلسفۀ تمایزبخشِ دولت اسلامی، تلاش برای استقرار ارزش‌هاست. ۶. الزام به حجاب، شاید موجب«سعادت فرد» نشود، اما موجب «سعادت جامعه» می‌شود. ۷. در صورت تزاحم، «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد. ۸. البتّه اقناع/ درونی‌سازی/ گفتمان‌سازی بر اجبار/ تحمیل/ اکره، ترجیح و تقدّم دارد. ۹. همچنین دولت اسلامی باید بکوشد که «مجبوران» را به «معتقدان» تبدیل کند. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
9.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اشک‌های پدر لیزر فیزیک ایران در واکنش به توهین به پرچم کشورمان در اغتشاشات: این پرچم ماحصل خون حداقل ۳۰۰ هزار شهید است! خیلی به من سخت گذشت وقتی دیدم به این پرچم توهین شد. @anjomaneravian
🔖 حال وهوای این روزهایمان، عجیب بوی خرمشهرها را می‌دهد. 🇮🇷 به یاد داریم سخنان حکیمانه رهبر انقلاب که فرمودند:«جوانهای عزیز! فردا مالِ شماست، آینده مالِ شماست. شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید، شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید. خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است.»(۹۵/۳/۳). 🇮🇷این روزها خبر شهادت فرزندان انقلاب شنیده می‌شود، که برای پاسداری و دفاع از خاک وطن، در مقابل تجاوز نااهلان متجاوز ایستادند و تا آخرین قطره خون مقاومت کردند. همانها که یا روزگار جنگ تحمیلی را ندیده بودند و یا از قافله رفقای شهیدشان جامانده بودند تا ذخیره انقلاب شوند به وقت جهادی دوباره، اینجا و این‌بار در رکاب سیدعلی، و صدای مظلوم اما مقتدر مادر و پدر شهیدی که با قطره اشک، با افتخار اعلام می‌کند:«خونِ پاره جگرم، فدایِ سرِ رهبرم» «سَرخُمِّ مِی سلامت شِکَنَد اگر سَبویی» گهگاهی اما، صدای زوزه کفتارها و گرگها نیز شنیده می‌شود که به خیالِ خامِ خود، حامی نااهلان و فتنه گران داخلی شده‌اند، اما به فضل الهی هیچ نصیبشان خواهدشد. 🇮🇷آری! دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی بدانند که ما به تبعیت از «سردار مقاومت» معتقدیم،«جمهوری اسلامی ایران حرم است و اگر این حرم بماند، بقیه حرمها باقی خواهد ماند. ما مَردِ میدانیم، ما ملت امام حسینیم» و تا آخرین نفس پای کار نظام ایستاده‌ایم و به اشاره انگشت رهبر فرزانه، همه به میدان جهاد و دفاع خواهیم آمد، همانگونه امروز وظیفه«جهاد تبیین» به دوش ماست. ✍ آمنه عسکری منفرد @enqelabi_nevesht کانال نوشته‌های انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غمگین نباشید 🌷🌷 ناراحت نباشید 🌷🌷 متاثر نباشید🌷🌷 📌 و اخبار اغتشاشات بپیوندید👇 🆔 https://eitaa.com/joinchat/3253993472C88d01d5de6 کپی با ذکر منبع