eitaa logo
عبدالرحیم انصاری | تحلیلگر سیاسی
22هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
887 ویدیو
6 فایل
تحلیل مسائل و موضوعات سیاسی روز/ بررسی تحولات خاورمیانه و بین الملل 🔸️ادمین فقط تبادل با کانال ها: @YaZahra020
مشاهده در ایتا
دانلود
عبدالرحیم انصاری | تحلیلگر سیاسی
🔺ادامه حرکت خزنده ی تقابل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سایه سکوت بعضی ها. هیچ ملتی سربازان و ل
🔺سخنگوی سپاه: به دنبال ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر برقرار شدن خط مستقیم بین ایران و آمریکا در خصوص تنگه هرمز، اعلام می‌گردد این موضوع دروغ محض است و به شدت تکذیب می‌گردد. این اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد. 🔹تنگه هرمز سرزمین ایران است و هیچ ارتباطی با آمریکا ندارد. @Ansari_rahim
🔺حزب‌الله: ادعای ارتش اسرائیل درباره تسلط بر تپه «علی الطاهر» کاملاً دروغ است 🔹اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان با انتشار بیانیه‌ای، ادعای منتشرشده از سوی منابع رسمی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر تسلط نیروهای این رژیم بر تپه «علی الطاهر» را به‌طور قاطع تکذیب کرد. 🔹در این بیانیه تأکید شده است که اخبار منتشرشده از سوی نهادهای رسمی وابسته به ارتش اسرائیل درباره کنترل این منطقه، صحت نداشته و به‌طور کامل مردود است. @Ansari_rahim
📝 | زیر پرچم امام زمان(عج) در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم... 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: خطاب به سرورمان عجل‌ الله تعالی فرجه الشریف عرضه میدارم که ما با ایمان به خدای متعال و توسل به ائمه معصومین صلوات‌‌الله و سلامه علیهم و با تأسّی به رهبر شهید خود در زیر پرچم جنابتان و در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده‌ایم و در این مسیر شهدای گرانقدری از طبقات مختلف تقدیم راه و کشور و اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌ایم و خساراتی دیگر هم دیده‌ایم.اینک با تمام وجود به دعای خاص حضرتتان برای غلبه قاطع بر دشمن چه در صحنه مذاکرات و چه در میدان نبرد دل بسته‌ایم. 🗓 ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
🔺این نامه را پیدا کنید و بخوانید! 🔹"با تحلیل منطقی و تجربه می دانستیم و می‌دانیم پذیرفتن مسئولیت ‌های بزرگ (مخصوصاً اجرایی) در چنین شرایطی خواهی نخواهی سقوط اعتبار انسان را به همراه دارد و در مقابل، انزوا گزیدن و گاهی انتقاد و اظهار نظر کردن آسایش و اعتبار می‌آورد و انسان را خالی از هوا و دلسوز جلوه می‌دهد". 🔸این بخشی از نامه شهید آیت الله بهشتی، شهید آیت الله امام خامنه ای، شهید باهنر، موسوی اردبیلی و مرحوم هاشمی رفسنجانی به حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که در سال ۵۸ نوشته شده است. 🔸در این نامه افراد فوق الاشاره به ظلم ها و بی تقوایی هایی که در رسانه ها به آنها شده است اشاره دارند. این نامه بلند بالا بخش های مختلفی دارد که همه درس آموزند و البته قابل تطبیق با برخی حوادث فتنه گون این روزها..! 🔸در این بخش خاص که در پاراگراف اول این یادداشت آمده است، آنها به صراحت میگویند که نپذیرفتن مسئولیت اجرایی، انزوا گزیدن، انتقاد کردن و اظهار نظر آسایش و اعتبار می آورد و انسان را دلسوز و خالی از هوا و هوس جلوه میدهد! 🔸برداشت عمده مخاطب از این بخش از نامه ی چهره های برجسته انقلاب که امام شهید نیز یکی از امضا کنندگان آن است احتمالا این خواهد بود که آنان که مسئولیت نمیپذیرند، فقط گوشه ای مینشینند و انتقاد میکنند، در مقایسه با افراد فداکاری که بار مسئولیت ها را به دوش میکشند، و خود را در معرض قضاوت مردم قرار میدهند کار راحتی دارند، و چون کاری جز انتقاد انجام نمیدهند و مردم نیز نمیتوانند عملکردشان را بسنجند در چشم ملت معتبر، با تقوا و خالی از هوا و هوس جلوه میکنند، حال انکه قطاری که حرکت نمیکند کسی به سویش سنگ هم پرتاب نمیکند! 🔹در واقع خطاب به امام خمینی نوشته اند ما اگر مورد ظلم و بی تقوایی رسانه ای قرار گرفته ایم به این دلیل است که مسئولیت پذیر بوده ایم و برای حل مشکلات کشور و رفع دغدغه های مردم از تهمت ها و دروغ ها هراسی به دل راه نداده و به میدان آمده ایم. آنها در واقع به دلیل ظلم ها و تهمت های گسترده ای که متوجهشان بوده شکایت خود را نزد امام برده اند. 🔹این نامه نکات ارزشمند و درس آموز زیادی دارد که اگر مخاطب بتواند آن را پیدا کرده و مطالعه نماید، خالی از لطف نیست، خصوصا که در بخش هایی، به شرایطی از آن روزها پرداخته است که به اوضاع این روزهای کشور شباهت فراوانی دارد. @Ansari_rahim