eitaa logo
هیات مجازی انصار الحجه ارواحنا فداه ✅
1.1هزار دنبال‌کننده
25.6هزار عکس
24.8هزار ویدیو
589 فایل
『°•بِسمِ‌رَّبِ‌ الحجه. اینجا مهدیه مجازی دوستان و خادمین امام الحجه علیه السلام است. ألَـلّـھم‌ْ؏َـجِـٰل‌ّلِوَلِیٰــــك‌ألٰـفَـٖࢪجّ🌱. برای ارتباط با ما :👇👇👇👇👇 @Ahmadqasem
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ ایران قبل از ظهور فقط دو رهبر خواهد داشت ✍️مصطفی امیری 1️⃣ «مردی از قم» 🔹مردم را به حق دعوت می‌کند، از جنگ خسته نمی‌شوند و توکل بر خدا می‌کنند: 🔸رجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو النَّاسَ إِلَى الْحَقِّ ... لَايَمَلُّونَ مِنَ الْحَرَبِ ... وَ عَلَى اللَّهِ يَتَوَكَّلُونَ‏ وَ الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ‏ (مجلسی، بحارالانوار، ج۵۷، ص۲۱۶). 2️⃣ «خراسانی» 🔹جانشین او، «خراسانی» که در همپیمانی با یمانی، بر علیه سفیانی در عراق خواهد جنگید: خُرُوجُ الثَّلَاثَةِ الْخُرَاسَانِيِّ وَ السُّفْيَانِيِّ وَ الْيَمَانِيِّ فِي‏ سَنَةٍ وَاحِدَةٍ (طوسی، الغیبة، ص۴۴۶). و هنگامیکه سفیانی به کوفه حمله میکند در دفاع از شیعه وارد عراق میشوند که در این سپاه یاران و اصحاب امام مهدی نیز حضور دارند: يَبْعَثُ السُّفْيَانِيُّ جَيْشاً إِلَى الْكُوفَةِ ... إِذْ أَقْبَلَتْ رَايَاتٌ مِنْ قِبَلِ خُرَاسَانَ ... وَ مَعَهُمْ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِم‏ (نعمانی، الغیبۀ، ص۲۸۰). 🔸که بعد ظهور با امام عصر بیعت نیز می‌کنند: فإِذَا ظَهَرَ الْمَهْدِيُّ بَعَثَ‏ إِلَيْهِ‏ بِالْبَيْعَةِ (طوسی، الغیبۀ، ص۴۵۲). 🔹و از آنجا که هیچ شخصیت دیگری در احادیث ذکر نشده جز دو این شخصیت، بنابراین نقطه آغازین انقلاب ایران توسط مردی از اهل قم معرفی شده است. و در ادامه خراسانی به عنوان آخرین رهبر قوم مشرق (ایران)، که پرچم را به امام عصر تحویل خواهد داد و کشته‌هایشان شهید هستند: 🔸كأَنِّي بِقَوْمٍ قَدْ خَرَجُوا بِالْمَشْرِقِ ... وَ لَايَدْفَعُونَهَا إِلَّا إِلَى صَاحِبِكُمْ قَتْلَاهُمْ شُهَدَاءُ (نعمانی، الغیبة، ص۲۷۳). ✅ بنابراین، ایران قبل از ظهور فقط دو رهبر خواهد داشت: مردی از قم و خراسانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میخوای گناه نکنی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
‌ 🌱 در جلسه‌ای که عدهٔ زیادی از دانشجو‌یان شرکت داشتند، استاد از فصاحت و بلاغت و دقت قرآن سخن می‌گفت : که اگر کلمه‌ای در آن جابجا شود، کل معنی عوض می‌شود و مثل‌ها می‌زد. 🍂 دانشجویی بلند شد و گفت : من این را قبول ندارم. 🌱 در قرآن آیاتی است که سست و بی پایه‌اند. به این دلیل، مثلاً این آیه👇🏻 (ﻣَّﺎ ﺟَﻌَﻞَ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻟِﺮَﺟُﻞٍ ﻣِّﻦ ﻗَﻠْﺒَﻴْﻦِ ﻓِﻲ ﺟَﻮْﻓِﻪِ) خداوند در درون هیچ مردی، دو تا قلب قرار نداده. چرا گفته مرد و نگفت درون هیچ بشری... و تمام مردم، بجز یک قلب ندارند. چه مرد باشند و چه زن. 🌿 در این لحظه سکوتی سنگین در سالن حکم‌فرما شد، و چشم‌ها متوجه استاد شد و همه منتظر جوابی قانع کننده بودند. ☘ سخن دانشجو تا اینجا درست بنظر می‌رسید. چه مرد چه زن یک قلب دارند. ❓چرا قرآن فقط اشاره به مرد کرده؟ 🌱 پاسخ را بشنوید و به اعجاز و دقت قرآن پی ببرید، که بدون دقت و تفکر عمیق محال است به آن برسید. ☘ استاد گفت : بله مرد از محالات است دو تا قلب درون سینه داشته باشد. ✍ ولی زن وقتی باردار شد، براستی دو قلب درون سینه‌اش دارد. 👌 قلب خودش و قلب طفلی که حامله است. توجه کردید دقت انتخاب کلمات قرآنی را، واقعاً معجزه از این بالاتر، و خداوند واقعاً با حکمت کلمات را انتخاب و در جای مناسب در قرآن قرار داده است _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸بدترین حرف ممکن در دهان! / استاد فاطمی نیا اللهم عجل لولیک الفرج
آیت الله یک جمله عجیبی دارند مربوط به فضای خانواده یک جمله است اما دریایی از معرفت یک جمله است اما درمان بسیاری از دردهای خانوادگی است راستش رو بخواهید من میگم حرف حقه ولی عمل کردن بهش از چهل شب نماز شب با ابوحمزه خوندن سخت تره و چون سخت تره احتمالا هم رشد معنوی بیشتری داره و هم درمان مشکلات خانوادگیه اون جمله طلایی اینه : «حتی اگر حق با توست مشاجره نکن که کدورت میاورد و نور باطنت و برکت منزلت را از بین می برد»
💠 درمان دروغ 💠 ✍آیت الله مجتبی تهرانی (ره): برای درمان دروغ, بزرگان ما دو راه علمی و عملی را سفارش می کنند. درمان از طریق علمی, با مطالعه ی آیات و احادیث وارده و کتب اخلاقی که در زمینه ی مذمت دروغ نگاشته شده, حاصل می شود. وقتی انسان به محرومیتها و خسارات ناشی از این صفت می اندیشد, می تواند با سعی و تلاش و تمرین این صفت زشت را از خود دور کند. یاد آوری مداوم پیامدهای دروغ محرومیت از هدایت الهی, ناتوانی از چشیدن طعم ایمان, قرار گرفتن در زمره ی کفار و منافقان, سقوط در آتش جهنم و . انسان دروغگو را در درمان, کمک می کند. 💥یکی از مهمترین روشهای عملی در درمان دروغ آن است که انسان پیش از آنکه کلمه ای را بر زبان بیاورد, درباره ی درستی یا نادرستی آن بیاندیشد و به آثار و عواقب آن توجه کند. 📚اخلاق الهی
✨عارف عظیم الشان آيت‌الله حاج سيد حسين يعقوبي نقل مي‌كند: ‌ 🍂زماني كه در طالب‌آباد بودم، يك روز اندوه شديدي به خاطر فقر مادي و گرفتاري، به من دست داد و آن‌چنان ناراحت بودم كه چه‌بسا ادامه آن حالت، مرا از پاي درمي‌آورد. در آن حال، به قلبم الهام شد كه ذكر «يا رئوف، يا رحيم» را به تعداد معيني بگويم. بي‌درنگ مشغول شدم و همين كه ذكر به پايان رسيد، حالت بي‌نيازي و سروري در قلبم پيدا شد كه آشكارا مي‌ديدم ديگر گرفتاري ندارم و به كلي غصه از دلم برطرف شده، و آرامش پيدا كرده‌ام. شب بعد در خواب ديدم يك سكه طلاي بسيار زيبا به اندازه كف دست به من دادند و گويا كسي گفت: اين براي توست. آن را گرفتم و ديدم در حاشيه آن نوشته شده است: «الإمام الغريب، المسموم المهموم، علي بن موسي الرضا (عليه السلام).» متوجه شدم كه اين سكه صورت همان حالي است كه در اثر آن ذكر به من دست داده بود، ولي ارتباط آن با حضرت رضا (عليه السلام) برايم روشن نبود تا اينكه در روايتي ديدم اين ذكر از آن حضرت وارد شده و ايشان فرموده است: «پدرم در خواب به من فرمود: «اي فرزند! هروقت در امر شديدي گرفتار شدي، ذكر «يا رئوف يا رحيم» را زياد بگو».
دنیا پر است از دکترهای بیسواد از دانشگاه رفته‌های بیسواد سیاسیون بیسواد انسانی که به شناخت خویش نرسیده باشد، بیسواد است. هر چند تمام کتب دنیا را خوانده باشد. اگر درونت پر از خشم، نفرت، خودخواهی و غرور نژادپرستی، حسادت و زباله‌های دیگر است بدان که هیچگاه چیزی را نیاموخته‌ای بدان که هنوز رشد نکرده‌ای. انسان در مورد چیزهای زیبا حرف می زند اما زشت زندگی می کند. این همان چیزی است که تاکنون بشریت بر خود روا داشته است. صداقت یعنی دو جور زندگی نداشتن . یعنی همان جوری زندگی کنیم که می گوییم .
زیارت‌عاشورا۩منصورارضی.mp3
1.98M
🕌 زیارت عاشورا 🎙 با نوای حاج منصور ارضی ┄═🌼💠🌷💠🦋💠🌸💠🌼═
056.Vaqeah.(Maher-al-moayqeli).mp3
1.16M
🌺 امام محمدباقر علیه السلام فرمودند ؛ هرکس هر شب سوره واقعه را بخواند ، در حالی خداوند را ملاقات کند که مانند شب چهارده میدرخشد . 📖 ثواب الاعمال صفحه ۲۵۱ 〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
1_1249597396.mp3
8.7M
خواندن نافله نماز استاد عبادی
آدمی نشسته بود! 🚶🏻‍♂ شش نفر آمدند... سه نفر طرف راستش نشستند! و سه نفر طرف چپ! 🍃 به یکی از سمت راستی‌ها گفت : «تو کیستی؟» گفت : «» پرسید : «جای تو کجاست؟» گفت : «» از دومی پرسید : «تو کیستی؟» گفت : «» پرسید : «جای تو کجاست؟» گفت : «» از سومی پرسید : «تو کیستی؟» گفت : «» پرسید : «جایت کجاست؟» گفت : «» سپس به جانب چپ نگریست و از یکی سؤال کرد : «تو کیستی؟» جواب داد : «» پرسید : «محلت کجاست؟» گفت : «» گفت : «با عقل یک جایید؟» گفت : «من که آمدم عقل می‌رود.» از دومی پرسید : «تو کیستی؟» جواب داد : «» محلش را پرسید. گفت : «» پرسید : «با مهر یک مکان دارید؟» گفت : «من که بیایم ، مهر خواهد رفت.» از سومی پرسید : «کیستی؟» گفت: «» پرسید : «مرکزت کجاست؟» گفت : «» گفت : «با حیا یک جا هستید؟» گفت : «چون من داخل شوم، حیا خارج می شود.» ▫️مراقب اعمالمان باشیم تا در روزی که خداوند وعده حقیقی آن را داده است، شرمسار خود نشویم... 🍁
حضرت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام): هر کس بعد از نماز صبح ۱۱ مرتبه سوره توحید را قبل از طلوع آفتاب بخواند آن روز مرتکب گناه نمی‌شود حتی اگر شیطان به سوی او طمع کند.🌴❄️🌴  ثواب الأعمال و عقاب الاعمال، ص 277 🌴❄️🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 راه درمان افکار منفی استاد انوشه _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
را چه گونه تقویت کنم؟ یکی از روش‌های مهم و خوب برای اینکه کاری را ترک کنیم یا انجام دهیم، این است که به مضرات یا فایده‌های آن کار کنیم. مثلا شخصی اهل دروغ گفتن هست و دوست دارد این کار را ترک کند، اما نمی‌تواند؛ راه حلی که پیشنهاد می‌دهم ⬅️ فکر کن دروغ گفتن چه آثار بدی دارد و ترک دروغ گفتن چه آثاری خوبی دارد‌. با این ترفند، راحت‌تر می تونی آن کار را ترک کنی. این ، اراده‌ی تو را تحریک می‌کند، از حالت مُردگی نجاتت میدهد و کمک می‌کند تا اراده کنی آن کار را ترک کنی.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقایسه قانون خدا با قا نون آدمها _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 *هر مردی باید سه تا ویژگی داشته باشه، اگه نداره بزور برای خودش ایجاد کنه...* 👌مردها حتما گوش کنن!!! 🎙دکتر رفیعی _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
ً 🌹خواص اسماء الهي 🌹 " الفتاح " هركس اين ذكر را 【بعد از نماز صبح】 【 هفتاد بار】 بگويد در حاليكه دستش روي سينه اش باشد ، خداوند حجاب قلب او را برميدارد. 💥 يا فتاح 💥 📕مصباح كفعمي ص٥١٤ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
💫✨محبوب ترین کار نزد خداوند ✍در نگاه 🌟پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) نماز اول وقت، محبوب ترین کار نزد خداوند است. 🌟حضرت می فرمودند: «هرگاه نماز در وقتش خوانده شود، به طرف آسمان بالا رود، درحالتی که همچو نور می درخشد و درهای آسمان برای آن نماز باز شود تا اینکه به عرش برسد. سپس برای نمازگزار شفاعت می کند و می گوید خدا حافظ تو باشد، آن گونه که در توجه و حفظ من کوشیدی.» 📚صدوق، خصال، ج۱، ص ۷۸ 📚ديلمى، ارشاد القلوب، ج ۱، ص۱۹۰ تعجیل وفرج آقا بیایید که دیگر گناه نکنیم تا‌زمانی‌که همنشینِ گناه باشیم همنشینِ 🌟امام‌ِزمان ارواحنافداه نخواهیم‌بود تازمانی‌که گرفتارِ نَفس باشیم هم‌نَفَسِ 🌟امام‌ِزمان ارواحنافداه نخواهیم بود. (با خود سازی وتزکیه نفس و آمادگی برای ظهور با ترک گناهان به سمت مولایمان برویم) _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.
4_5793931811679635779.mp3
11.2M
(حملات شیطان الرجیم رو بشناسیم) آنچه که می‌بینی، آنچه که می‌شنوی، آنچه که بدان می‌اندیشی، آنجا که زندگی می‌کنی، آنجا که کار می‌کنی، آنجا که سفر می‌کنی، و ...... 🧩 شبیه تکّه‌های پازل، در حال شاکله‌سازی‌ تواَند! یعنی؛ باطنِ شما درنهایت، محصولِ همه‌ی ارتباطات، افکار و رفتار تو خواهد بود! 👈 حال یک سؤال؛ برگرد و جستجویی کن در سؤالات بالا! اوضاع باطنِ شما چگونه است؟ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ اللّهمّ صلّ علی فاطمهٔ و أبیها و بعلها و بنیها و السّرّ المستودع فیها بعدد ماأحاط به علمک.