📪 پیام جدید
سلام ممنون از مطالبتون
درمورد اینکه هرکسی توسط دشمن کشته بشه الزاما شهید نیست و مسائل اعتقادی و اعمالش تعیین کننده س حتما از قتیل حمار هم بگید که در رکاب پیغمبر و درسپاه اسلام جنگیدو کشته شد ولی شهید نشد. مطلبی رو کانال بیداری ملت از قول عالیه سادات نوشته که همه زندانیان کشته شده اوین شهیدند. مطلبی کاملا نادرست
🧕: اگر لینک دارید بفرستید برام
ولی اگه همونی باشه که درباره تفاوت مقام شهدا بود، به نظرم چیز نادرستی نداشت
📪 پیام جدید
من یه جا خوندم از این جهت حق الناس هستش که ممکنه یک فرد با بی حجابی و بدن نمایی دل مردیو بلرزونه که زن و بچه داره و باعث بشه اون خانوم دیگه به چشم شوهرش نیاد یا اصلا زندگیشون خراب بشه
🧕: خب در اینصورت باید گفت اون مرد هم عقل و اختیار داره و خدا گفته تقوا داشته باش
اما وقتی بگیم گناه اجتماعی ینی اینکه با این گناهش داره اینجوری جامعه رو خراب میکنه
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/491
اینکه امنیت اخلاقی جامعه رو گرفته کافی نیست؟
داره به تغییر ذائقه ی مردم و عادی سازیش هم کمک میکنه.
درضمن چه شهیدایی بودن که وصیت به حجاب کردن، بی حجابی پامال کردن خون اون ها و حقشونه. پس حق الناسه.
شما فکر کن منه محجبه با خانواده و برادرام نمیتونم برم شهربازی بس که وضع خرابه، این حق الناس نیست؟
ما امنیت اخلاقی نداریم
فقط به بدحجابی نگاه نکنید، بی حجابی که با تاپ و شلوارک میاد، مزاحم بقیه نیست؟
همه باید سرپایین راه برن تا اینا *ازادی!* داشته باشن؟
ازادی بقیه چی؟!
🧕: بله متأسفانه... میگم دیگه اسمش گناه اجتماعیه ینی گناهی که فردی نیست و آسیبش به همه مردم میرسه.
📪 پیام جدید
دارم از کانالتون زده میشم چون به نظرم بعضی موضوعاتو دارید تعصبی پیش میبرید
مصاحبه ها اگر بیشتر خانمای غیر محجبه رو نشون میده شاید به این دلیله بگه آقای نتانیاهو، آقای ترامپ، آقای دشمنی که این همه سال کار کردی غیر محجبه ها رو از نظام و کشور زده کنی ببین تیرت به سنگ خورد! ببین ما ملت ایران همه پشت همیم!
والا من هرچی مصاحبه ها رو نگاه میکنم هم خانم چادری حضور داره و هم غیر چادری
خانمای چادری هم که فکر میکنن تعدادشون کمه برای اینه توی تجمعات شرکت نمیکنن! وگرنه بیان بیرون میبینن تعدادشون چه قدر زیاده!!!
🧕: بله نیت مصاحبه ها همینه
اما نباید افراط کرد و تک بعدی بود
ینی نباید فقط هدفمون دشمن باشه
باید به اثراتش به مردم خودمون هم توجه کنیم
اینکه افراط شد فقط نظر من نبود و خیلیا اینجوری گفتن
دوست عزیز من برا مطلب گذاشتن تو کانال، به زده شدن شماها که نباید فک کنم
والا منم راههای جذب اعضای کانال رو بلدم که مثل خیلی از کانالا چیزی از حجاب نگم که جذب بالا بره و یه وقت ریزش نکنه
اما هدفم اینجا چیز دیگه ایه
📪 پیام جدید
در جواب سوال آخر، همین سوال رو از یکی از بزرگان پرسیدم، ایشون گفتن الاعمال بالنیات
اگه فرد تو زندگیش در مسیر دین و خدا حرکت کرده باشه (حتی لحظات آخر پشیمون شده باشه) شهیده وگرنه اگه خلاف این باشه و اتفاقا با دین و انقلاب مشکل داشته باشه یا حتی عنصر دشمن باشه که در حملات اسرائیل کشته شده فقط تو بنیاد شهید بهش میگن شهید وگرنه همچین کسی شهید نیست!
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام و درود ... با متن شبهه شهادت و حجاب به مساله ای که همیشه برام سوال بود پاسخ کامل و قابل فهم دادید... اجر تون با حضرت زینب سلام الله علیه
🧕: سلام. الحمدلله. خداروشکر واقعا 😊
📪 پیام جدید
سلام وقت به خیر ببخشید بابت این فیلم که گذاشتین و انتقاد کردید https://eitaa.com/Antibiootic/5167 آقای تقوی استاد امربه معروف همین فیلم را گذاشتن داخل کانالشون اگر حرف نادرستی زده بودند ایشون هم داخل کانال نمیذاشتن و حتما انتقاد میکردن متوجه منظور شما نمیشم
🧕: کنایی بود
اگه با دقت بخونید متوجه میشید
https://eitaa.com/Antibiootic/5171
📪 پیام جدید
واییی دلم میخواد دهن این شیخ به ظاهر شیخ و گِل بگیرم
🧕: ملات بیار با هم گل بگیریم
خدا خودش یه جوری جوابشو میده بالاخره
📪 پیام جدید
درباره شهادت یک چیز دیگه رو اضافه کنم و اون اینه که اگه کتاب ۳ دقیقه در قیامت مطالعه کنن این شبهه هم برطرف میشه اونجا میگه که خیلیا بصورت شهید از دنیا میرن ولی اونجا مقام شهادت ندارن و خیلیا طبیعی میمیرن و اون دنیا در دسته شهدا هستند
🧕: عالی! خب پس جواب سوال مشخص شد
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/antibiiootic/447
دقیقا
مجلس اهل بیت جای مشروب خور هست، جای مشروب نیست.
جای بد حجاب هست، جای بی حجابی و ولنگاری نیست.
جای دزد هست، جای دزدی نیست.
جای دروغگو و اهل غیبت و... هست، جای دروغ و غیبت نیست.
پس اگه گناهکاری بیا، ولی با گناهت نیا.
تا امام تو رو ببینه نه گناهتو.
#دایگو
📪 پیام جدید
سلام علیکم
خدا قوت خواهر
میگم میشه یه کانال معرفی کنید،که سرشون به تنشون بیارزه،تو بحث سیاسی منظومه.
ببین واسه این جنگ تحمیلی،همه کارشناس شده بودن،من جمله خودم😂 وای که چقدر حرص خوردم از حرفا و موضع گیری های همه.
گفتم ببینم شما خودت چطوری به این بصیرت و آگاهی رسیدی ؟؟
اگه یه گریزی هم به این مطلب بزنی بد نیس.
اگه هم کانالی چیزی هست ،که بگید ممنون میشم.
اگه هم میخای تو پیوی خودم بگی،یه پیام بده تو کانال با اسم رمز پنیسیلین 😂 من بهتون پیام بدم.
اگه هم پیام منو نمیخونید،جواب نمیدید،که هیچی
🧕: سلام
به نظرم همه ممکنه یه وقتایی حرف درست بزنن و یه وقتایی نه
ینی ممکنه خود منم یه وقت تحلیل درستی نداشته باشم
اما اینو میدونم که نهایت سعیم رو میکنم که درست ببینم و فکر کنم
کتاب زیاد بخونید، مطالعه زیاد به شما بینش میده
مخصوصاً کتابهای شهید مطهری خیلی این خاصیت رو داره
ذهن شما رو باز میکنه
بیانات رهبری رو درباره مسائل مختلف بخونید
مثلا یه موضوع رو سرچ کنید و درباره اون بخونید تو بیانات ایشون
به کانالها و افراد، خیلی نمیشه اعتماد کرد 😬 برا همین میگم نمیشه صد در صد دنبالشون رفت