eitaa logo
شما بگو :)
1هزار دنبال‌کننده
285 عکس
49 ویدیو
0 فایل
نظردونی کانال آنتی‌بیوتیک @antibiootic ‌ ارسال نظر: https://daigo.ir/secret/8570721453
مشاهده در ایتا
دانلود
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/491 اینکه امنیت اخلاقی جامعه رو گرفته کافی نیست؟ داره به تغییر ذائقه ی مردم و عادی سازیش هم کمک میکنه. درضمن چه شهیدایی بودن که وصیت به حجاب کردن، بی حجابی پامال کردن خون اون ها و حقشونه. پس حق الناسه. شما فکر کن منه محجبه با خانواده و برادرام نمیتونم برم شهربازی بس که وضع خرابه، این حق الناس نیست؟ ما امنیت اخلاقی نداریم فقط به بدحجابی نگاه نکنید، بی حجابی که با تاپ و شلوارک میاد، مزاحم بقیه نیست؟ همه باید سرپایین راه برن تا اینا *ازادی!* داشته باشن؟ ازادی بقیه چی؟! 🧕: بله متأسفانه... میگم دیگه اسمش گناه اجتماعیه ینی گناهی که فردی نیست و آسیبش به همه مردم میرسه.
📪 پیام جدید دارم از کانالتون زده میشم چون به نظرم بعضی موضوعاتو دارید تعصبی پیش می‌برید مصاحبه ها اگر بیشتر خانمای غیر محجبه رو نشون میده شاید به این دلیله بگه آقای نتانیاهو، آقای ترامپ، آقای دشمنی که این همه سال کار کردی غیر محجبه ها رو از نظام و کشور زده کنی ببین تیرت به سنگ خورد! ببین ما ملت ایران همه پشت همیم! والا من هرچی مصاحبه ها رو نگاه می‌کنم هم خانم چادری حضور داره و هم غیر چادری خانمای چادری هم که فکر میکنن تعدادشون کمه برای اینه توی تجمعات شرکت نمیکنن! وگرنه بیان بیرون میبینن تعدادشون چه قدر زیاده!!! 🧕: بله نیت مصاحبه ها همینه اما نباید افراط کرد و تک بعدی بود ینی نباید فقط هدفمون دشمن باشه باید به اثراتش به مردم خودمون هم توجه کنیم اینکه افراط شد فقط نظر من نبود و خیلیا اینجوری گفتن دوست عزیز من برا مطلب گذاشتن تو کانال، به زده شدن شماها که نباید فک کنم والا منم راههای جذب اعضای کانال رو بلدم که مثل خیلی از کانالا چیزی از حجاب نگم که جذب بالا بره و یه وقت ریزش نکنه اما هدفم اینجا چیز دیگه ایه
📪 پیام جدید در جواب سوال آخر، همین سوال رو از یکی از بزرگان پرسیدم، ایشون گفتن الاعمال بالنیات اگه فرد تو زندگیش در مسیر دین و خدا حرکت کرده باشه (حتی لحظات آخر پشیمون شده باشه) شهیده وگرنه اگه خلاف این باشه و اتفاقا با دین و انقلاب مشکل داشته باشه یا حتی عنصر دشمن باشه که در حملات اسرائیل کشته شده فقط تو بنیاد شهید بهش میگن شهید وگرنه همچین کسی شهید نیست!
📪 پیام جدید سلام و درود ... با متن شبهه شهادت و حجاب به مساله ای که همیشه برام سوال بود پاسخ کامل و قابل فهم دادید... اجر تون با حضرت زینب سلام الله علیه 🧕: سلام. الحمدلله. خداروشکر واقعا 😊
📪 پیام جدید سلام وقت به خیر ببخشید بابت این فیلم که گذاشتین و انتقاد کردید https://eitaa.com/Antibiootic/5167 آقای تقوی استاد امربه معروف همین فیلم را گذاشتن داخل کانالشون اگر حرف نادرستی زده بودند ایشون هم داخل کانال نمیذاشتن و حتما انتقاد میکردن متوجه منظور شما نمیشم 🧕: کنایی بود اگه با دقت بخونید متوجه میشید https://eitaa.com/Antibiootic/5171
📪 پیام جدید واییی دلم میخواد دهن این شیخ به ظاهر شیخ و گِل بگیرم 🧕: ملات بیار با هم گل بگیریم خدا خودش یه جوری جوابشو‌ میده بالاخره
📪 پیام جدید درباره شهادت یک چیز دیگه رو اضافه کنم و اون اینه که اگه کتاب ۳ دقیقه در قیامت مطالعه کنن این شبهه هم برطرف میشه اونجا میگه که خیلیا بصورت شهید از دنیا میرن ولی اونجا مقام شهادت ندارن و خیلیا طبیعی میمیرن و اون دنیا در دسته شهدا هستند 🧕: عالی! خب پس جواب سوال مشخص شد
📪 پیام جدید خدا بیمارتون رو شفا بده عزیزم.🌹 🧕: ممنون از دعای خیرتون ❤️
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/447 دقیقا مجلس اهل بیت جای مشروب خور هست، جای مشروب نیست. جای بد حجاب هست، جای بی حجابی و ولنگاری نیست. جای دزد هست، جای دزدی نیست. جای دروغگو و اهل غیبت و... هست، جای دروغ و غیبت نیست. پس اگه گناهکاری بیا، ولی با گناهت نیا. تا امام تو رو ببینه نه گناهتو.
📪 پیام جدید سلام علیکم خدا قوت خواهر میگم میشه یه کانال معرفی کنید،که سرشون به تنشون بیارزه،تو بحث سیاسی منظومه. ببین واسه این جنگ تحمیلی،همه کارشناس شده بودن،من جمله خودم😂 وای که چقدر حرص خوردم از حرفا و موضع گیری های همه. گفتم ببینم شما خودت چطوری به این بصیرت و آگاهی رسیدی ؟؟ اگه یه گریزی هم به این مطلب بزنی بد نیس. اگه هم کانالی چیزی هست ،که بگید ممنون میشم. اگه هم میخای تو پیوی خودم بگی،یه پیام بده تو کانال با اسم رمز پنی‌سیلین 😂 من بهتون پیام بدم. اگه هم پیام منو نمیخونید،جواب نمیدید،که هیچی 🧕: سلام به نظرم همه ممکنه یه وقتایی حرف درست بزنن و یه وقتایی نه ینی ممکنه خود منم یه وقت تحلیل درستی نداشته باشم اما اینو می‌دونم که نهایت سعیم رو میکنم که درست ببینم و فکر کنم کتاب زیاد بخونید، مطالعه زیاد به شما بینش میده مخصوصاً کتابهای شهید مطهری خیلی این خاصیت رو داره ذهن شما رو باز می‌کنه بیانات رهبری رو درباره مسائل مختلف بخونید مثلا یه موضوع رو سرچ کنید و درباره اون بخونید تو بیانات ایشون به کانالها و افراد، خیلی نمیشه اعتماد کرد 😬 برا همین میگم نمیشه صد در صد دنبالشون رفت
📪 پیام جدید https://eitaa.com/Antibiootic/5175 بله درسته اون کسایی که شما بهشون شهید میگین درجه های مختلفی دارن چون به هر کسی که دشمن نابودش کنه لقب ارزشمند شهید رو نسبت می‌دید اما اون شهیدانی که واسه پیامبر عزیز بودند و فکر می کنم منظور حاج قاسم هم از شهدا در جمله 《شرط شهید شدن، شهید بودن است》کسانی بوده که واقعا شهید هستند؛ همه با هم در یه قسمتی از بهشت قرار می‌گیرن. با این حساب من می تونم قبول کنم آقای رئیسی که برای خدمت به این مردم و تلاش برای بهبودی کشور به سفر رفتند و از دنیا رفتند، شهید هستند؛ اما نمی تونم بپذیرم کسانی که در جنگ ۱۲ روزه در حالی که داشتن خیلی معمولی زندگی می کردن و کشته شدن قطعا شهید هستند. 🧕: بله برا همین میگم درجات مختلفه و نمی‌دونیم سر چی خدا بهشون این توفیق رو داده مثلا یکی اجلش سر اومده، به جای تصادف تو جاده، توسط شقی ترین دشمن خدا کشته شده. خب این نوعی توفیقه برا اون آدم
📪 پیام جدید https://eitaa.com/antibiiootic/507 با اون دوستمون هستم نه شما؛ خوبه دیگه برای خودتون ببرید و بدوزید که فلانی شهیده چون من میتونم قبول کنم، فلانی شهید نیست چون من نمیتونم قبول کنم😐 شما از کجا میدونی اونی که توی خونه اش خوابیده لیاقت شهادت رو نداره؟ توی زندگیش بودی؟ میشناختیش؟ چی شد که فکر کردیم کارهای خدا بی حساب و کتابه؟ شاید همون آدم هزار تا خصلت خوب داشته باشه، حالا چون صرفا ما نمی‌شناختیمشون و حرفی زده نشده و ایشون توی خونه شون موقع خواب شهید شده، شهید نیست؟