eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
229 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 🔊 جلسه اول ‌ * روانشناسی موفقیت * چرا غرب در تولید محتوا موفق عمل می‌کند؟ * تفاوت فلسفه غرب و فلسفه اسلام * یکی از مصادیق تولید علم * قدرت فوق‌العاده غرب در خلق نماد جعلی * شاخص‌های موفقیت * آیا ما اهل‌بیت علیهم السلام را به عنوان افراد موفق قبول داریم؟ * تفسیر به رای سیره اهل‌بیت علیهم السلام * چه کسی موفق است؟ * مثبت‌اندیشی حضرت زینب س * ماجرای کربلا، نمونه بارز موفقیت * پیروزی با دو معنای متفاوت * ضعف جدی در ترجمه اهل‌بیت علیهم السلام * نبرد تسخیر اذهان * ریشه سکولاریسم * درخواست‌های یزیدی از امام حسین ع https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 💠استاد امینی خواه 🔊 جلسه دوم ‌ روانشناسی موفقیت، قانون جذب * فقه مقارن چیست؟ * معنای اومانیسم * ریشه قانون جذب * شاخه‌های اومانیسم در ابعاد مختلف * جایگزین شدن طرح عداوی با طرح ولایی در غرب * تقابل قانون جذبه با مقابل قانون جذب * حرف قانون جذب چیست؟ * قانون جذب در سیاست !!! * ذهن فعال یا ذهن خلاق؟ * اصل حرف قانون جذب * تئوری‌های قانون جذب * حرف‌های صحیح قانون جذب * نگاه توحیدی در مقابل نگاه اومانیسمی https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 📣 جلسه سوم * خاستگاه قانون جذب * نقد تعریف کائنات در قانون جذب * تحریف تعالی از منظر قانون جذب * قانون تنازع بقا فلسفه سیاسی اجتماعی طرفداران قانون جذب * دروغ‌های قانون جذب * اصلاحیه‌ای برای قانون جذب * ترفند رسانه در تعریف موفقیت قانون جذبی * موفقیت از منظر قرآن * حضرت ابراهیم(ع) نماد شاخص موفقیت * شاه کلید قانون جذبه * رزق با قانون جذب عوض نمی شود! * برگشت رزق با قانون جذبه * خواسته‌های دنیوی با نگاه ابراهیمی * مصادیق قانون جذبه در قرآن * رابطه قانون جذبه و امام حسین(ع) https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 🔊 جلسه چهارم ‌ * آیا جذبه قانونمند است؟ * منشا تقابل قانون جذبه و قانون جذب * از موفقیت چه تعریفی داریم؟ * خدا به پیامبرش اهانت کرد یا اکرام؟! * از چه جذبه‌هایی پرهیز کنیم؟! * شاکله در ادبیات قرآن * این حرف از قانون جذب صحیح است..... * فلسفه "شدن" * قواعد جذب و جذبه * زبان شاکله یا زبان قال؟! * تزکیه شامل چه کسانی می‌شود؟ * رفتن به مبدا عالم با جذبه * انتهای قانون جذب= جهنم * محبت کردن قانون جذب است یا قانون جذبه؟ https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 استاد امینی خواه 🔊 جلسه پنجم | پایانی ‌ * رابطه حرص و رزق بر اساس قانون جذب * رزق؛ رشته‌ای یا دسته‌ای؟ * سه رکن اساسی در موفقیت * تفاوت حیات عجله‌ای و حیات آخرتی! * بی‌اعتنایی در قانون جذب و قانون جذبه * چه تعریفی از قانون جذب داریم!؟ * فرمول اصلی قانون جذبه * حاجات دنیوی را چگونه طلب کنیم؟ * قوانین جذبه در آینه روایات * قانون جذب و جذبه در ماجرای جالب حکیم ترمذی https://eitaa.com/antihalghe
🔴کشته شدن کاریکاتوریست هتاک به ساحت مبارک پیامبر اسلام(ص) در تصادفی وحشتناک ویلکس ۷۵ ساله به همراه دو پلیس محافظ، همگی در یک تصادف جاده‌ای کشته شدند. ویلکس از سال ۲۰۰۷ و پس از بروز خشم مسلمانان و دوستداران پیامبر تحت محافظت پلیس سوئد بود. مسلمانان جهان از همان زمان این رفتار دولت سوئد را نوعی جایزه دادن به اسلام‌ستیزی دانستند. https://eitaa.com/antihalghe
🔴انحرافات صریح فرقه عرفان حلقه‼️ ♻️ ویژگی های قرآن و احکام اسلام در سخن مولا علی ع در نهج البلاغه شریف: کتاب پروردگار میان شماست، که بیان کننده ی حلال و حرام، واجب و مستحب، ناسخ و منسوخ، مباح و ممنوع، خاص و عام، پندها و مثل ها، مطلق و مقید، محکم و متشابه می باشد. عبارات مجمل خود را تفسیر و نکات پیچیده خود را روشن می کند، از واجباتی که پیمان شناسایی آن را گرفت و مستحباتی که آگاهی از آنها لازم نیست. قسمتی از احکام دینی در قرآن واجب شمرده شد، که ناسخ آن در سنت پیامبر ص آمده، و بعضی از آن، در سنت پیامبر واجب شده که در کتاب خدا ترک آن مجاز بوده است، بعضی از واجبات، وقت محدودی داشته که در آینده از بین رفته است. محرمات الهی از هم جدا می باشند: برخی از آن ها گناهان بزرگ است که وعده آتش دارد و بعضی کوچک که وعده بخشش داده است، و برخی از اعمال که اندکش مقبول و در انجام بیشتر آن آزادند. (خطبه اول نهج البلاغه شریف) https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸توهین به پیامبر ص و ادعای تناقض در قرآن توسط سرکرده فرقه انحرافی عرفان حلقه https://eitaa.com/antihalghe
🔺 طاهری در این فایل مدعی است کلیاتی بر پیامبر نازل شده و پیامبر این کلیات را بنابر نظر خودشان نوشتند و واژه ها از پیامبر است نه کلام الهی: طاهری:« کلیتی آمده واژه ها دست شماست که چطور بیان کنید» در واقع طاهری با تشبیه قرآن به کتب اسمانی تحریف شده که به دست یاران پیامبران نوشته شده،مدعی می شود این تناقضات در قرآن ناشی از نوع نگارش و برداشت پیامبر از کلیت دریافت شده است و به وضوح الهی بودن واژه های قرآن را نفی میکند و ان را نوشته بشری می داند. نیرومنش می گوید:« پیامبر اینها را دیده برای خودش واضح بوده،،همین جوری گفته...»‼️ طاهری پاسخ می دهد: « بله پیامبر خودش نوشته، نفهمیده چی نوشته...!!!!»😳😡 ⬅️طاهری در این فایل می گوید: «مشکلی که هست این است که قرآن خودش با خودش مشکل داره،تناقض در خود قرآن است»😳 ظاهرا طاهری مدعی است مشکلی در قرآن پیدا کرده که کسی تاکنون برای رفع این مشکل چاره ای نیندیشیده و طاهری با بیان بحث ناظرهای متفاوت این مشکل را حل کرده است. در واقع طاهری معتقد به تناقض در قرآن است و به وضوح می گوید: «مشکلی که هست تناقض در خود قرآن به وجود می اورد نه کار ما...» و با یک توضیح مبهم از ناظر در لازمان و جهان دوقطبی سعی در توجیه تناقضات قرآن را دارد. این ادعای طاهری صریحا با سخن مولا علی ع در نهج البلاغه در تضاد است. در این بخش از سخن مولا ادعای دیگر طاهری مبنی بر عدم وجود مجازات آتش برای گناهان در جهنم نیز رد می شود. سوال👈 آیا معصومین که معلمین اصلی قرآن و به بیانی قرآن ناطق هستند به این تناقضات پی نبرده بودند و در صدد توضیح و تبیین آن نبوده اند؟ آیا اگر با بحث ناظرهای متفاوت تناقض ادعایی قرآن قابل حل بود نباید در منابع دینی توضیح داده می شد؟ بحث ناظر در کدام منبع دینی بیان شده که باید به قرآن از دید دو ناظر بالا و پایین نگریست تا به درک آن رسید و دچار تناقض نشد؟ 💢 طاهری چرا آیات متناقض در قران را بیان نکردند و به روشنی منظورشان را از تفاوت نگاه ناظر بالا و پایین به آیات توضیح ندادند؟ چرا با بیان ادعای تناقض و بحث مبهم ناظر ،سعی دارند مدعی شوند مشکلات کلام خدا قرآن را حل کرده و کشف رمز کرده اند؟ https://eitaa.com/antihalghe
♻️ شیوه های مبارزه امام رضا(ع) با گروه های منحرف 👈شناخت اوضاع فرهنگی دوران امام رضا(ع) اهمیت و حساسیت خاصی دارد و کمک می کند ضمن آگاهی از جوّ فکری و نوع تفکرات مطرح و قابل توجه در آن دوران، شیوه مبارزه حضرت رضا (ع)در مواجهه با افکار و عقاید منحرف را بشناسیم . به طور کلی حضرت رضا (ع) چهار رویکرد مهم داشتند: ✅ مناظره 🔸در زمان حکومت مأمون، آرا و نظریات مختلف از سوی گروه های گوناگون مطرح می شد و طبیعتاً نقش امام رضا(ع) در برابر این امواج فکری، بسیار خطیر و حساس بود. دو گروه «معتزله» و «اهل حدیث» در برپایی این جدال ها و جنجال های فکری، بیشترین سهم را دارا بودند. در برابر این دو گروه که یکی عقل را بر نقل ترجیح می داد و دیگری نقل را بر عقل امام(ع) می کوشید موضع خود را بیان فرماید، از این رو؛ بخش عمده روایاتی که از آن حضرت نقل شده در موضوعات کلامی آن هم در شکل پرسش و پاسخ و احیاناً مناظرات است. 🔸امام رضا(ع) در مناظراتی که مأمون به صورت تحمیلی تشکیل می داد، با پیروان مذاهب و مکاتب مختلف جهان گفت وگو و مناظره می کردند و هنگامی که مناظره کنندگان به مقام والای علمی حضرت رضا(ع) پی می بردند به آگاهی تمام و کمال ایشان اقرار می کردند و حتی خود مأمون چندین مرتبه بیان داشت: «هذا أعلم هاشمی». . 🔸امام رضا(ع) در مناظراتی که با سران ادیان و مکاتب داشتند، پاسخ خود را بر مبنای اعتقاد شخص مخاطب بیان می فرمودند؛ و این مظهر دیگری از توانمندی امام(ع) بود؛ آنچه در مناظرات امام(ع) با اهمیت می باشد، این است که این مناظرات در شناسایی مکتب تشیع نقش مهمی داشت؛ زیرا با توجه به این که رهبران ادیان ادعای برتری آیین خود را داشتند و هرکدام برای شکست امام(ع) آمده بودند. 🔸شکست آنان توسط امام رضا(ع) پیروزی بزرگی برای اسلام و مسلمانان تبدیل گشت و به پیروان آنان ثابت کرد با وجود اسلام، هیچ آیینی قابل پیروی نیست و در میان مسلمانان مکتبی برتر از تشیّع نیست؛ زیرا سایر عالمان مسلمان از پاسخ گویی به علمای ادیان دیگر عاجز می شدند؛ به گونه ای که عمران صابی متکلم بزرگ زمان امام(ع) ادعا داشت: کسی نتوانسته است در مناظره او را شکست دهد. وی بعد از مناظره با امام رضا(ع) مسلمان شد.
✅تربیت شاگردان 🔸یکی از شیوه هایی که امامان(ع) پرورش اصحاب و شاگردان مکتب اهل بیت(ع) بود تا در برابر جریانات منحرف جامعه و یا در مناظراتی که بین اصحاب و علمای سایر فرقه ها در مکتب خلفا روی می داد، با آمادگی کامل در مقابل این جریانات فکری مقابله نمایند. 🔸از مهم ترین اصحاب و شاگردان امام رضا(ع) می توان به احمد بن محمد بن ابی نصر بزنطی، محمد بن فضل ازدی کوفی، حسن بن علی خزاز معروف به «وشاء»، خلف بصری، محمد بن سنان، حماد بن عثمان الناب، حسن بن سعید اهوازی، محمد بن سلیمان دیلمی بصری و عبدالله بن مبارک نهاوندی اشاره نمودکه هر کدام از آنها شخصیت های والا و برجسته در تشیع محسوب می گردند . ✅ارسال نامه ها و دستورالعمل ها 🔸یکی از شیوه های دیگر مبارزه با انحرافات فکری و عملی امام رضا(ع)؛ نامه ها، دستورالعمل ها و پیغام های امام رضا(ع) بود که امام(ع) برای آنها ارسال می کردند. امام رضا (ع) در آن نامه ها وظایف آنان را در مقابل پیشامدهای سیاسی و اجتماعی روشن می ساختند. این نوشته های امام رضا(ع) که در زمینه های گوناگون فقهی، سیاسی، اعتقادی، فقهی و ... بود، توسط اصحاب و یاران آن حضرت نگارش شده است. ✅پاسخ به پرسش ها و شبهات دینی 🔸یکی از راه های مهم در بیان آموزه ها و بیان حقایق اسلام در قالب پاسخ به پرسش ها و شبهات دینی است. و پویایى «جامعه» و «فرهنگ»، در گرو پرسش هاى حقیقت طلبانه و پاسخ هاى خِردورزانه است بویژه برای مردمی که سال های سال عطش شنیدن آن را داشتند. یکی از جهات بارز سفر امام رضا(ع) توجه به تشنگان معارف الهی بود که مدت های زیادی از اهل بیت پیامبرشان دور نگه داشته شده بودند. 🔸چنین مردمی در مسیری که حدود پنج هزار کیلومتر طول آن بود، خود را با امام معصوم(ع) و دریای علم نبوی رو به رو می دیدند.استقبال و درخواست و مراجعه مردم با همه ترس و وحشت از دستگاه حکومتی به اندازه ای بود که راه هرگونه ممانعت را می بست. https://eitaa.com/antihalghe
‍ 🔴 مصرف کنندگانِ دکتر 🍺نوشیدن معجون هم حدی دارد! از قدیم گفته اند زیاده روی نکنید! به ویژه اگر معجونی که میخوری مخلوطی شده باشد از مخالفت با تشکیل حکومت اسلامی در عصر غیبت، مخالفت با وحدت شیعه و سنی، مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان. 🍾و تازه اگر روی این مواد اصلی، کَرِه ی کینه و خلالِ خباثت و نمکِ نمکنشناسی بریزی، تبدیل میشود به معجون کثیفی که به خورد جوجه های تازه از تخم سردرآورده میدهند تا نسلی جدید از مذهبیون ضدِّ انقلاب تربیت کنند. حتما دیدید جوجه هایی را که وقتی زیادی میخورند، آنقدر باد میکنند که بعضی وقتها کنترل راه رفتنشان را هم از دست میدهند.⚠️ وقتی جوجه باشی و زیاده از حد مصرف کنی، خروجیت میشود افاضاتی که به اسم "شاگردان دکتر" تحویل میدهی. 🖋قبلا هم در معرفی این "شاگردان دکتر" برایتان مطلبی نوشته بودم. اما چون این بار خلال خباثت معجونشان خیلی زیاد شده، تصمیم گرفتم تا سومین شماره را به اینها اختصاص دهم. 🍻از شب رحلت علامه حسن زاده (رحمت الله علیه) نوشیده اند و مست اند! آنقدر که پیام تسلیت یکی از اقطاب دراویش را منتشر میکنند ولی کورند و نمی بینند که آن مردک برای مرحوم آیت الله حکیم و مرحوم استاد حکیمی (رحمت الله علیهما) نیز پیام صادر کرده تا خودش را بالا بکشد. ❌تازه با ادبیاتی سبک، به آیت الله العظمی سبحانی(حفظه الله) گیر داده اند که چرا پیام تسلیت صادر کرده اند و شاید صدور چنین پیامی «تحت فشار افکار عمومی و برخی نزدیکان بوده»‼️ ❌نوشتند که علامه «سالها نان امام زمان(علیه السلام) را خورد» اما مروج «عرفان پشمکی» و «تصوف حوزوی» بود! ❌کانالشان شده پاتوقی برای آنانی که مثل خودشان معجون کثیف کننده مینوشند و برخیشان آنقدر کثیف و وقیح شده اند که در نظرات، دم از محشور شدن مرحوم علامه با یزید و ... زدند! و حال نیز در مورد وقایع دیشب حرم رضوی به گونه ای نوشته اند که گویا این حرم در اشغال رژیم صهیونیستی یا آل سعود است! : ❌«إن شاءالله امام عصر روحی فداه دعا کنند تا حرم مطهر جدشان سلطان عالم تاب ؛ ضامن جنت آزاد شود و ما هر روز شاهد این بی حرمتی ها و هتک شان ملکوتی حرم امن الهی نباشیم.» 🍺وقتی معجون درست کردن را یادبگیری، اما میزان نوشیدن را یادت ندهند، زیاده روی میکنی و میشوی "مصرف کنندگان دکتر" 📸پ.ن: تصاویر مربوطه در صفحه اینستاگرام قابل رؤیت است. 🆔 @hojjatiye
🔺 مبانی آئین هندوئیسم
🔺مبانی آئین هندوئیسم ♦️ درباره‌ی هندوئیسم شاید پیدا کردن یک مبنای اصلی که بتوان انواع گرایش‌های فرعی این آئین را در آن تحلیل کرد دشوار باشد. 🔷 اما از نگاه پژوهشگرانی که در زمینه‌ی دین و عرفان هندویی تحقیق نسبتاً خوبی نموده‌اند می‌توان این مبانی را چنین توصیف کرد. مثلاً میشل مالرب می‌نویسد: «نزدیک شدن به دین هندویی بسیار گمراه کننده است». 🔶 در نخستین ورود، خدایان فراوان می‌بینیم با شکل‌های عجیب و غریب که روشن نیست به چه کار می‌آیند و در اسطوره‌های بی‌پایان در هم می‌آمیزند...». 🔷 آنگاه مالرب در زمینه مبانی نظری هندوئیسم می‌نویسد: «مانند بیشتر دین‌ها، افکار دین هندو از جهان هستی به پیروی از تراز فرهیختگی پیروان آن گونه‌گون است... در دین هندو آنچه بنیادی است چیز دیگری است. 🔶 تنها این را بگوییم که بنابر متون کهن مرکز کیهان یک کوه است، کوه مرو و سه جهان وجود دارد: زمین، آسمان و یک فضای میانگین بین زمین و آسمان. 🔷 نکته‌ی مهم‌تر این است که هندویسم کیهان را به آن معنا که مسیحیت و اسلام باور دارند، آفریده نمی‌شناسد. به واجب‌الوجودی باور دارد که چون یک ذات مطلق که در زمان و مکان نمی‌گنجد، از دایره‌ی احساس بیرون است و نام او «برهما» است. کیهان برآمده از اوست همچو هوا که از دم برآوردن در فضا می‌پراکند. 🔶 با این همه براهما که در زمان و مکان نمی‌گنجد و از دایره‌ی احساس بیرون است دو، تن در ایزد دیگر در می‌آید که مردم به آن‌ها دسترسی دارند. 🔷 یکی از این دو «شیوا» نام دارد که خدایی است پر جنب‌وجوش که چون زندگی ما پی‌درپی می‌سازد و ویران می‌کند. 🔶 نام ایزد دوم «ویشنو» است. او بر خلاف ایزد نخست ایستا است. از جا نمی‌جنبد و سامان جهان را نگهدارنده است».[1] 🔷 در کتاب هندوئیسم آمده است: «در اساطیر بعدی هندو سه خدا: براهما، ویشنو و شیوا با هم نشان‌دهنده‌ی سه جلوه‌ی برترین‌اند. براهما آفریننده و ویشنو نگهدارنده و شیوا ویران کننده‌ی جهان‌اند. 🔶 ما این سه فعالیت را در دور و بر خود می‌بینیم و تصور می‌شود که این سه خدا نشان دهنده‌ی «برترین» در این نقش‌های متفاوت باشند. از این سه خدا، شاید پرستش برهما کهن‌تر باشد».[2] 🔷 همچنین در کتاب ادیان جهان باستان آمده است، نخست باید از مفهوم «برهمن» یا مطلق متافیزیک نام برد. همه چیز از برهمن سرچشمه می‌گیرد و همه‌چیز به او باز می‌گردد. 🔶 برهمن فی‌نفسه ناشناخته و ناشناختنی است. اما انسان می‌تواند او را در شکل chit ,sat , anahda تجربه کند یعنی به صورت منشاء و تجسم واقعیت و سعادت. 🔷 دومین مورد مفهوم «آتمان» روح یا نفس است. معنای این مفهوم در اعتقاد هندوها در این حقیقت نهفته است که نفس واقعی همه آدمیان با برهمن یکی است و هنگامی که این تطابق و وحدت تحقق یابد جستجو برای رستگاری به پایان می‌رسد. اما روح فردی که هنوز وحدت خود را با برهمن درنیافته است، تحت عنوان «جیوآتمان» مورد بحث قرار می‌گیرد. 🔶 مرحله حیاتی در فرآیند کسب آگاهی از وحدت، «موکشا» نامیده می‌شود که به معنای رهایی و نجات است. 🔷 مفهوم اصلی این فرآیند آزاد ساختن نفس از بند خواهش‌هایی است که نفس را به نیازهای تن مقید می‌سازد و این خود راه تحقق وحدت با برهمن است . 🔶 اما آدمی در طی زندگی خویش تنها در موارد معدودی موفق به تزکیه‌ی کامل نفس می‌شود و در نتیجه فقط شماری ناچیز از آدمیان می‌توانند به حصول موکشا بیش از مرگ جسمی که خانه روح آنان است امیدوار باشند. 🔷 اما روح باقی است و به هستی خود در اشکال جدید ادامه می‌دهد و این حرکت تا زمان رسیدن به تزکیه کامل قطع نمی‌گردد. 🔶 در واقع روح پیش از این در اشکال بی‌شماری تولد و مرگ را تجربه کرده است. 🔷 این نتایج پیوسته یا این اقیانوس تولد و مرگ تا زمانی که نشانی از خواهش‌های نفسانی کور باقی مانده است ادامه خواهد یافت. ♦️ هندویان این سیر پیوسته تولد و مرگ را «سامسارا» می‌نامند.[3] 🔻 پی‌نوشت: [1] . میشل مالرب، انسان و ادیان، ترجمه مهران توکلی، تهران: نشر نی، ۱۳۹۰، ص ۱۵۰، ۱۴۹. [2] . ک.م.سن، هندوئیسم، ترجمه: ع. پاشایی، تهران:نشر فکر روز، ۱۳۷۵، ص ۷۵. [3] . اسماعیل منصوری لاریجانی، عرفان اسلامی، تهران: نشر بین‌الملل، ۱۳۸۸، ص ۲۷۹. https://eitaa.com/antihalghe
⛔️⛔️ بی بی سی حامی شبه معنویت ها ▪️ عرفان های کاذب همواره از حمایت شبکه ها خارجی بهره برده اند. حال این بهره بردن و استفاده از این شبکه های ماهواره ای انگلیسی گاه به صورت مستقیم بوده و گاه به شکلی غیر مستقیم از آن استفاده کرده اند. ▪️ یکی از شبکه هایی که در موضوع دین و نوع دین داری برنامه های گفتگو محور روی آنتن می برد و یا در مدلی دیگر مستند سازی درباره برخی از ادیان( عمدتا اسلام) را در سین برنامه های خود دارد شبکه بی بی سی است. ▪️ البته هدف اصلی بی بی سی از محور قرار دادن مباحث دینی و تدوین برنامه های دینی به معنایی قوت دادن به دین داری نیست بلکه درست برعکس، بی بی سی با هدف تقدس زدایی، ترویج پلورالیسم و فردی کردن دین و مسائل جهان شمول دینی برنامه دینی را اجرا و پخش می کند. ▪️ در نگاهی جامع تر سوق دادن جامعه جهانی به سمت سکولاریزه شدن جوامع به‌ویژه – جوامع سنتی – از اهداف اصلی و تخریب اسلام و تروزج فرقه گرایی از هدف های مرتبه دوم این شبکه در حوزه ادیان و اسلام است. 📌 این شبکه انگلیسی ( که همانطور که از نامش هویداست انگلیسی است و قرار نیست مروج دین و اخلاق باشد ) در راستای ساختار شبکه که تفرقه اندازی و اختلاف افکنی است همراه با سردمداران غربی در پی رواج لیبرالیسم و اومانیسم موضوع دین را مورد بحث قرار می دهد. ▫️ در برنامه های متعدد این شبکه همواره کارشناسانی از فرق و ادیان مختلف حضور می یابند و به نوعی هر یک حق و حقیقت قلمداد می شوند. یا افرادی به عنوان کارشناس در برنامه های تلفنی و یا میزگردها روی آنتن می روند که ظاهرا کارشناس مسلمان هستند اما یک نگاه کاملا فردی و بی مبنا را از خود ارائه می دهند و به اسم کارشناس اسلامی آن را مطرح می نمایند. ▫️ در برنامه های بی بی سی اجرای مراسمات دینی و عبادات ها فردی جلوه داده می شود و برای فرار از مشکلات روزمره! نسخه حقیقی دین پوشانده شده و از فقه و شریعت سخنی به میان نمی آید! و... ▫️ در واقع ترویج دینی سکولار، بی قید و بدون شریعت و اتصال به خداوند، بدون مناسبات و مباحث اجتماعی، بدون تقدس، با مدلی فردی و انسان محور همان چیزی است که عرفان های کاذب مروج آن هستند. شبکه دروغ پراکن و تفرقه افکن بی بی سی در مسیر جاده بازکنی برای رشد عرفان های دروغین و شبه معنویت ها قدم می زند. https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه روایت کذب و ساختن عید دروغین عیدالزهرا توسط دشمنان و ترویج این بدعت در آستانه هفته وحدت توسط عده ای نادان!!؟ هوشیار باشیم که آب به آسیاب دشمنان ریخته نشود! https://eitaa.com/antihalghe
نقش فعال سرشاخه‌های علی یعقوبی در دولت جدید یکی از مدعیان دروغینی که در دو دهۀ اخیر تأثیر زیادی بر دانشجویان مذهبی کشور داشته، علی یعقوبی است. او که مدعی است که در مراتب بالای عالم حضور دارد و با اهل‌بیت علیهم‌السلام ارتباطات ویژه‌ای دارد، خود را برتر از پیامبران گذشته می‌داند. یعقوبی همچنین مدعی است که با استفاده از نیروهای غیبی مأموریت دارد تا جامعه را برای ظهور امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف تربیت کند. در سال‌های اخیر با افشاگری‌های انجام شده، این مدعی دروغین به سایه رفته و یک طلبۀ میان‌سال به نام س.ا. افکار او را ترویج می‌کند. یکی از افرادی که در ایجاد زمینۀ فعالیت برای س.ا. نقش می‌آفریند، س.م.ا از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است. دانشگاه امام صادق علیه‌السلام یکی از قلمروهای نفوذ این مدعی بوده است که در سال‌های اخیر گروهی از دانشجویان این دانشگاه به او گرایش یافته‌اند. این افراد به‌تدریج در حال دست یافتن در پست‌های حساس کشور هستند. اخیراً س.م.ا از مریدان فعال علی یعقوبی و س.ا. به یک سمت بسیار مهم دولتی در یک وزارتخانه منصوب شده است. این حکم از سوی وزیر مربوطه و بنا بر مصوبۀ یک نهاد بالادستی فرهنگی صادر شده است. بی‌تردید از این پس شاهد نفوذ افکار علی یعقوبی در تصمیمات و اقدامات آن وزراتخانه خواهیم بود. این نفوذ از طریق س.ا. و گروه همکار او صورت خواهد گرفت. به‌طورکلی قابل پیش‌بینی است که مباحث مهدویت در این برنامه‌ها افزایش پیدا می‌کند و رویکرد کلی آن استفاده از الهامات و نیروهای علی یعقوبی است که به‌صورت سیاست‌های فرهنگی و اقدامات کلان ملی عملی خواهد شد. https://behdashtemanavi.com
🔴علی یعقوبی کیست؟ 👇👇👇
🌟معرفی اجمالی و جریان انحرافی وی 🔺علی یعقوبی، متولد: 1344 ش 🔺متولد تهران 🔺تحصیلات: دیپلم، دانشجوی اخراجی رشته پزشکی 🔺پدر وی در سال 1361 توسط منافقین به شهادت رسید 🔺حضور وی به عنوان یک قطب معنوی مربوط به اواخر دهه هفتاد است . 🔺وی با برگزاری جلسات سخنرانی برای دانشجویان، بسیجیان، و بچه‌های هیئتی، کم کم افرادی را به دور خود جمع نموده و مباحث خود را حول موضوعاتی چون: توحید، ولایت و عوامل غیبت و ... ارائه کرد ⛔️این جریان در دهه هشتاد و به ویژه اواخر آن قوت بیشتری پیدا کرد، ولی پس از آن رو به افول نهاد، البته هنوز هم عده ای سعی در زنده نگه داشتن این جریان انحرافی داشته و در برخی شهرها به تبلیغ آموزه های وی می-پردازند. https://eitaa.com/antihalghe
♦️وی اولین ادعای خود را از اینجا آغاز میکند که؛ روزی در حال خواندن مقتل امام حسین(ع) بودم تا رسیدم به اینجا که اسب امام حسین(ع) تنها به خیمه بازگشت. این جمله مرا به گریه سختی واداشت و از همان لحظه پیمان بستم تمام زندگی مان را و تمام وجودم را برای مولایمان قرار دهیم...{۱} یعقوبی با برگزاری جلسات سخنرانی، عده ای از جوانان را به دور خود جمع کرد و هر روز بر تعداد ادعاهای بی اساس خود افزود. 📚{۱}جزوه نظام عالم، جلسه ۶، ص۱۴ https://eitaa.com/antihalghe