eitaa logo
پایگاه تخصصی نقد عرفانهای کاذب
7.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.9هزار ویدیو
229 فایل
پایگاه تخصصی مقابله با عرفان های کاذب و دشمن شناسی ارتباط با ادمین: فاطمه میرزاییان، پژوهشگر عرفان های کاذب مسول شبکه کشوری خواهران مجمع فرق و ادیان خاتم الاوصیاء، مدرس حوزه،مشاور،عضو جمعیت بانوان فرهیخته،عضو مجمع مبلغات تهران @f_Mirzaeeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭😭😭 ⚫️ این فیلم جانسوز و تأثیرگذار به سمع و نظر برخی ازمسئولین که خود را بخواب زده اند 😭😭😭 و همچنین زنان بی حجاب خیابانی رسانده شود شاید بخودشان بیایند 😭😭😭 و ازاعمال غیر اسلامی و انسانی خود پشیمان شده تا قبل از اینکه به نفرین شهدا گرفتارشوند . 🌷 🔺حتماً تماشـــــــــــا کنید و در سطح وســـــــیع نشر دهید 🌷 https://eitaa.com/antihalghe
🔺« نمادها » ابزاری قوی و نافذ برای جذب مخاطب ♦️ جریانات معنویت‌گرا همگی دارای نماد هستند. اگر چه استفاده از اشکال نمادین در همه جنبش‌ها یکسان نیست و بعضی به صورت گسترده و بعضی تعداد محدودتری را به خدمت گرفته‌اند، کارکرد نماد و تأثیر و سهم آن در فرآیند ترویج مکاتب قابل تأمل است 🔷 از نماد به عنوان خواهر هم‌زاد عقل، الهام‌بخش و کاشف یاد شده است [1] از این‌رو توجه به نکات زیر جهت آشنایی با تعریف و نقش نماد لازم است 🔶 نماد حتما یک شکل نیست بلکه نماد ممکن است مفهوم رنگ، مراسم، روزی مهم، مکانی تاریخی، ورد، عدد، رمز، پرچم و یا شعار باشد [2] 🔷 امروزه بیشتر به تصاویر و اشکال معنادار نماد گفته می‌شود و این استعمال به خاطر کاربرد زیاد تصاویر و شکل‌ها در نمادسازی است 🔶 « چفیه » اگر چه تکه‌ای پارچه است که فرآیند تولید آن در صنعت نساجی تفاوتی با رنگ‌های دیگر همین پارچه ندارد، اما به خاطر کاربرد آن در دفاع مقدس تبدیل به نماد مبارزه، مقاومت و جهاد شده است 🔷 رنگ نارنجی در هند نشان معنویت و عرفان است و رنگ مشکی در میان شیطان‌گرایان علامت توجه به جایگاه شیطان در عالم هستی است 🔶 پرچم نشان ملی یک کشور و بیان‌گر ارزش‌ها و هنجارهای پذیرفته شده آن مرز و بوم است. شعار «الله اکبر» نماد تفکر توحیدی است 🔷 ستارۀ پنج‌پر علامت بینش اومانیستی و شکل وارونۀ آن نشانۀ شیطان‌پرستی مدرن است ♦️ اذکار و اوراد هم نماد مکاتب و نحله‌های دینی محسوب می‌شوند
♦️ ذکر « اُم ناما شیوایا » نشان ارادت به شیوا ( یکی‌از خدایان مکاتب هندویی ) است. 🔷 روز غدیر نشان جایگاه مفهوم امامت در مکتب شیعه است. 🔶 رود گنگ در نزد هندوها نشان طهارت روحی و زدودن ناپاکی‌هاست. 🔷 عدد 11 از اعداد مقدس در کابالاست . 🔶 « کندالینی » و « چاکرا » نماد انرژی حیات در یوگا و بعضی از مکاتب شرقی است. 🔷 خلاصه، به هر چه که با زبان اشاره و به گونه مجمل به انعکاس باور و یا بینشی بپردازد نماد اطلاق می‌شود. 🔶 نماد بر خلاف آن‌چه تصور می‌شود در قدم اول نه با قوۀ اندیشه و دراکه انسان، که با احساس و عواطف آدمی ارتباط می‌گیرد. اگر چه قوۀ فکری انسان نیز از تیر رس نماد در امان نیست و شعاع تأثیر نماد به ساحت قوۀ عاقله هم می‌رسد، اما آن‌چه نماد در مواجهه اول، آن را نشانه می‌گیرد قوای حسی و هیجانات درونی است. 🔷 نماد برای تسخیر روح و قلب انسان‌ها ساخته شده نه برای اقناع عقل آدمی. علت این‌است که نماد از جنس هنر است ( غالب نمادها دیداری یا شنیداری‌اند ) و از راه حس به ساحت وجود آدمی وارد می‌شود . 🔶 هر چه از راه ابزارهای حسی وارد شود، ابتدا قوای عاطفی را بر می‌انگیزاند و آن‌گاه اندیشه انسان را جهت داده و به باورها و اعتقادات سمت و سو می‌بخشد. 🔷 مکاتبی در تبلیغ خود موفق‌ترند که تبلیغ خود را با نماد آغاز کنند؛ یعنی اگر از ابتدا به واسطۀ این ابزار با مخاطب ارتباط گیرند شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهند داشت. 🔶 البته این کلام به این معنا نیست که نماد به تنهایی برای بقای یک آیین کافی است، بلکه به این معناست که اگر دیگر شرایط و بسترهای لازم فراهم باشد، انتخاب چنین سبکی برای تبلیغ، دسترسی به نتیجه را تسهیل خواهد کرد. 🔷 نمادها در بردارندۀ ارزش‌ها و مفاهیم مقدس‌اند، اما نه به صورت تفصیلی و بسط یافته؛ بلکه به شکل منجمد و دربسته. 🔶 به عبارت دیگر مفاهیم گوناگون و باورهای متکثر در یک آیین، اگر قرار باشد جمع‌بندی و تلخیص گردد، تبدیل به نماد می‌شود؛ چرا که نماد سمبل ایدئولوژی است. 🔷 بنابراین نماد، اندیشۀ سربسته است و کارکرد نماد، انتقال اجمالی مفاهیم است. زبان نماد زبان رمز، ایماء و استعاره است. 🔶 از این رو طبیعی است که نمادها، زبان مخصوص داشته و نیاز به ترجمان و تفسیر پیدا کنند و انتظار می‌رود که عقبۀ فکری هر مکتب این نقش را عهده‌دار شده و کار توضیح نماد را به انجام رساند. 🔷 نماد، ابزاری قوی و نافذ است و برخورداری از نمادهای گویا و متنوع، قدرتی بی‌بدیل محسوب می‌شود. 🔶 به همین جهت، هرچه مفاهیم پیچیدۀ دینی و فلسفی بیشتر تبدیل به نماد گردند و به تکثر در نمادها منجر شوند، امکان انتقال ارزش‌های آن مکتب به مخاطب و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. [3] 🔷 باز از همین‌روست که گاهی پاره‌ای از جریان‌ها به سود خود دست به استخدام نمادهای دیگر مکاتب می‌زنند و به نام خود آن را تبلیغ می‌کنند. 🔶 مثلا جریان شیطان‌پرستی، بسیاری از نمادهایی را که در دیگر آیین‌ها و مسلک‌ها ریشه دارد، امروزه به سود خویش و در خدمت خود به کار گرفته است. 🔷 بسیاری از نمادهایی که امروزه به نام شیطان‌پرستی مشهور شده، متعلق به جریان شیطانی نیست و آن‌ها این نمادها را تصاحب کرده‌اند. 🔶 از جمله بعضی از این نمادها متعلق به شرق است؛ چنان که « آنتوان لاوی » در کتابش « کالی » و « شیوا » را که در میان هندوها و یوگی‌ها جایگاه خاصی دارند و از خدایان هندو به حساب می‌آیند، همان شیطان معرفی می‌کند. ♦️ بعضی از نمادهای ماسون‌ها یا کابالا نیز اکنون در خدمت این آیین قرار گرفته است. بنابراین امروزه عمل « سرقت نماد » کاری است که در پاره‌ای از مکاتب نوپدید رواج پیدا کرده است.{4} 🔻 پی‌نوشت: [1]. فرهنگ نمادها، ژان شوالیه، ص18. [2]. فرهنگ و نمادها، سرلو، ص 11 – 34. [3]. فرهنگ نمادها، ژان شوالیه، ص 34. [4]. عرفان‌های کاذب، راه‌های نفوذ و راه‌کارهای مقابله، ص 95 – 99. https://eitaa.com/antihalghe
( قسمت دهم ) دوره ها و جریان شکرگزاری مقوله و جریان مستقلی نیست بلکه در امتداد جریان غلط دیگری به نام جریان تفکر نوین، مثبت اندیشی و قانون جذب و راز می باشد و در امتداد آن معنا و تفسیر می شود. بسیاری از حرفها، ادبیات و مبانی جریان شکرگزاری همان حرف های غلط و بی مبنای جریان مثبت اندیشی است و مبانی مشترکی دارد. از آنجا که قانون جذب و راز و مثبت اندیشی را به عنوان یک جریان غلط و بدون علم و ناکارآمد می شناسیم، چگونه شکرگزاری را درست بدانیم؟ در جای جای دوره های شکرگزاری مطالب غلط به اصطلاح، قانون جذب مشاهده می شود و همواره این مطالب غلط را به ذهن مخاطبان خود القاء می کنند. https://eitaa.com/antihalghe https://eitaa.com/shakhes
🔴اندکی تامل و البته بی نهایت تاسف... ▪️نظر مجله فرانسوی اكومُد در مورد وضعيت آرايش در ايران https://eitaa.com/antihalghe
( قسمت یازدهم ) شکرگزاری مقوله و جریانی نیست که بشود به صورت مستقل آن را نقد کرد، بلکه باید از خاستگاه و در امتداد جریان دیگر بودن به آن نگریست به عبارت روشن تر جریان شکرگزاری در امتداد یک جریان فکری و اعتقادی دیگر که همان جریان تفکر نوین، مثبت اندیشی و قانون جذب و راز ؛ می باشد و در امتداد آن معنا و تفسیر می شود بسیاری از از حرفها ، ادبیات و مبانی جریان شکرگزاری همان حرف های غلط و بی مبنای جریان مثبت اندیشی است پس وقتی قانون جذب و راز و مثبت اندیشی را به عنوان یک جریان غلط، بدون علم می شناسیم چگونه شکرگزاری را غلط ندانیم https://eitaa.com/antihalghe https://eitaa.com/shakhes
و استفاده ابزاری از آن در ◀️ و مقصود اصلی از این مدل شکرگزاری؛ ♦️ایجاد یک و و بهره ‏های از . ✖️در آموزه‏ های ، شکرگزاری از کارکرد اصلی خود که یک است خارج می ‏شود و به عنوان برای جلب ‏های بیشتر جلوه می‏ کند. 🔴 می ‏گویند: این طور نگویید که « که مریضی را از من دور کردی.» چون این تعبیر باعث می شود، مریضی به سوی تو بیاید‼️ تو باید بگویی: «خدایا شکرت، که به من سلامتی دادی.» ♦️مگر نه آن است که ما این جملات و تعابیر را خطاب به خداوندی می گوییم که عالم، خبیر، بصیر، حکیم و … است؟ اما گویا در تصور این عده، ما با موجودی (معاذ الله) نادان طرف هستیم، که منظور ما را متوجه نمی شود. واقعاً چه تصوری از در این سخنان نهفته است؟ ✅ ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید: https://behdashtemanavi.com/?p=6913 https://eitaa.com/antihalghe
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه ی مقام عظمای ولایت و رهبری حفظه الله ((( برای شب های قدر))) اللهم عجل لولیک الفرج https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️عذرخواهی دالایی لاما به دلیل رفتار نامناسب 🔻«دالایی لاما» رهبر معنوی 87 ساله بوداییان تبت، 21 فروردین پس از انتشار ویدئوی درخواست وی از یک پسر جوانی در مراسمی عمومی جهت مکیدن زبان او، عذرخواهی کرد. 🔻حساب توییتر این رهبر تبعیدی که 19 میلیون دنبال کننده دارد نوشت: «وی مایل است از این پسر، خانواده‌اش و نیز بسیاری از دوستانش در سراسر جهان به خاطر آسیبی که ممکن است سخنان او ایجاد کرده عذرخواهی کند و او از این حادثه پشیمان است». 🔻این ویدئو که با یک میلیون بازدید، نشان می‌دهد که برنده جایزه صلح نوبل، در حضور تماشاگرانی که صدای کف‌زدن و خنده‌هایشان شنیده می‌شود، بوسه‌ای هم به پسرک می‌زند. 🔻گفتنی است «دالایی لاما» که در سال 1959 پس از قیام ناموفق علیه حاکمیت چین در تبت به «هند» گریخت، توسط پکن به عنوان یک جدایی‌طلب خطرناک تلقی می‌شود. او اکنون در شهر «دارمشالای» در شمال هند زندگی می‌کند. https://eitaa.com/antihalghe
انسان باخدا و بی‌خدا (برشی از کتاب عرفان‌واره‌ها) 👈انسان بی‌خدا حتی معنویتش، نفسانیت است چون فاقد عامل کشاننده است. «انسان یک ذره‌ی بی‌انتهاست؛ لذا تا زمانی که به خدا نرسد، سیر نمی‌شود و آرام نمی‌گیرد. هرچند آدمی در علم، قدرت، عاطفه، خلاقیت و هر کمالی رشد کند و قد بکشد تا متصل به مبدا خود یعنی خدا نشود، دردش آرام نمی‌گیرد، عطشش سیراب نمی‌شود، روانش اطمینان نمی‌یابد، از آه و ناله اش ساکت نمی نشیند. انسان باید به نقطه‌ای پایان یابد (معاد) که آغاز کرده است (مبدا). این چنین انسان، متصل به قبل و بعد می‌شود. انسان بی خدا و قیامت، دُم بریده و ابتر است، انسان منهای خدا و قیامت، انسان بی اصل و نسب و بی‌پدر، مادر است. انسان بی خدا، به لفظ بی معنا، و جسم بی روح، و اسم بی مسمی می ماند. انسان بی خدا، انسان نیست و لو ممکن است بشر باشد! که فرقش با حیوان در قیافه است و بس. انسان بی خدا، حتی علم و عقل و دینش نیز مُهملات است. انسان بی خدا، حتی معنویت و عرفانش، نفسانیت است نه معنویت. چون فاقد عامل تعالی‌بخش و کشاننده و بالابرنده است که فرمود: انک کادح الی ربک مدحا فملاقیه. 📚کتاب عرفان‌واره‌ها، گریوانی، ص 244(این کتاب صرفا نقد شبه‌عرفان‌ها نیست بلکه نکات نابی از نیز به زبان ساده بیان شده) https://eitaa.com/antihalghe @moslem_garivani
درخواست از خدا و دريافت از حلقه! 🔺حلقه نشينان(اعضای فرقه انحرافی عرفان حلقه)، به ساحت هاي ديگري از مسائل نيز واردشده اند و نقش واسطه ميان خداوند و بندگان را براي خود قايلند: «هنگامي كه انسان درخواستي داشته باشد مستقيماً از خدا درخواست مي كند (فاستقيموا اليه) ولي جواب درخواست او از طريق شبكه شعور كيهاني)‌يدالله، روح القدس، جبرئيل و... پاسخ داده خواهد شد. 🔺طبق آموزه هاي معنوي و عرفاني و ديني اسلام نه آن چنان كه حلقه نشينان مي گويند هميشه وهمه كس بايد درخواست خود را مستقيماً از خدا بخواهد و نه همواره پاسخ را از جبرييل و روح القدس و... بگيرد. در عالم تجليات هر موجودي واجد جزئي از كمال و جمال الهي و هر مظهري، حامل اسمي از اسماء الله است. 🔺تا آنجا كه برخي از عرفاي شامخين و من جمله امام خميني، همه عالم را اسماء الله مي دانند. اگر هر موجودي مظهر اسمي از حق تعالي باشد ،لاجرم فعليت آن اسم نيز در وجود او ظهور خواهد نمود. 👈در وب‌سایت مفاز بخوانید https://eitaa.com/antihalghe @mafaz_news
🔰 اندر احوالات یک کلیپ قدیمی ! 🌀 کلیپی قدیمی که برای چندسال قبل است دوباره در فضای مجازی دست به دست می چرخد از یکی از سخنرانان معروف که می گوید چون در روایات داریم که که از علامات حتمی ظهور است ، در شب 23 ماه رمضانی رخ می دهد که روز 23 در روز جمعه واقع شده باشد ، پس امسال که اینگونه است بیایید با تمنا و شوق بیشتری دعا کنیم تا ظهور رخ دهد. چند نکته پیرامون این حرف : 1️⃣ اولا اگر این سخنران محترم نگاهی به نظرات علامه مجلسی در باب علامات ظهور می انداخت متوجه میشد که اصل علامات حتمی،قطعی هستند و رخ می دهند، اما زمان آنها به هیچ وجه قطعی نیست و امکان تغییر دارد. (بحارالانوار، ج 52، ص 251) پس هیچ لزومی ندارد صیحه حتما در شب 23 رخ دهد. 2️⃣ اینگونه نقل مطالب نه تنها امیدآفرین نیست، بلکه اتفاقا نا امیدی می آورد ، چطور ⁉️ 👈 شما وقتی اینگونه وقوع صیحه در شب 23 ماه رمضانی که جمعه هست را بین مردم جا می اندازی ، اگر این شب بگذرد و ظهوری رخ ندهد ، چه حس و حالی در بین مردم ایجاد می شود ⁉️ 👈 می گویند این فرصت هم از دست رفت ، و تا چندین سال بعد که روز 23 ماه رمضان در روز جمعه واقع شود باید صبر کرد ، پس عملا تا آن زمان یعنی چندسال بعد ، انتظار ظهور امری بی فایده است و ظهوری هم در کار نیست ‼️‼️ 3️⃣ اتفاقا طبق مبنای شما سخنران محترم، امسال نباید سال ظهور باشد‼️ چون در روایتی داریم که قیام امام زمان (عج) در روز شنبه ای خواهد بود که آن روز ، روز عاشوراست ! 👈 امام صادق(ع): «در شب 23 به نام مبارک قائم ندا می‌کنند و در روز عاشورا که در آن روز حسین بن على به تیغ بیداد شهید شده، قیام می‌کند گویا مى‏بینم در روز شنبه که مصادف با عاشورا است قائم آل محمد ظهور کرده و در میان رکن و مقام ایستاده و جبرئیل در طرف راست او قرار گرفته می‌گوید و...» ( الارشاد شیخ مفید، ج 2، ص 379) البته چند روایت دیگر هم هست در این زمینه. 👆 خب امسال که روز عاشورا ، شنبه نیست ! در ضمن در روایت صریح داریم که خروج سفیانی در ماه رجب است ، خب الان ماه رجب هم تمام شد و سفیانی ای خروج نکرد! یعنی تا رجب سال بعد خبری از ظهور نیست ⁉️⁉️⁉️ 💠1. اگر جواب دهید ربطی ندارد و ممکن است سفیانی در ماهی دیگر و قیام حضرت در روزی غیر از شنبه باشد ، دقیقا همین جواب را ما هم به شما در بحث صیحه آسمانی می دهیم که هیچ دلیلی ندارد حتما صیحه در شب 23 رمضانی باشد که در روز جمعه واقع شده ! 💠2. اگر جواب دهید دقیقا باید طبق ماه و سال و روزی که در روایات گفته شده ، حوادث اتفاق بیافتد ، ما هم به شما می گوییم امسال بی زحمت منتظر ظهور نباشید ! چون هم ماه رجب گذشت و سفیانی خروج نکرد، هم روز عاشورا ، شنبه نیست ! ✅ و قطعا همان جواب شماره 1 صحیح است. بله ، اصل علامات حتمی ، قطعی هستند و رخ می دهند، اما کسی نگفته زمان آنها هم دقیقا حتمی است ! چون اگر اینگونه باشد با گذشت آن زمانی که در روایت گفته شده و رخ ندادن آن علامت ، باید تا سال بعد دوباره منتظر بمانیم و در طی این یک سال مطمئن هم هستیم که ظهوری رخ نمی دهد ‼️‼️ 👌 ما همیشه منتظر ظهور هستیم ، همیشه ، در هر زمان و روز و هفته و ماه و سال، نه اینکه برویم تقویم نگاه کنیم که فلان روز ماه ، شنبه هست یا جمعه ‼️ روایت اهل بیت هم حرف ما را تائید می کند که می فرمایند: فَتَوَقَّعُوا اَلْفَرَجَ صَبَاحاً وَ مَسَاءً / هر صبح و شام منتظر فرج باشید( کافی ، ج1 ، ص 333) 🌀 پس با این توضیحاتی که عرض کردیم ، جمله ای که برخی افراد بی اطلاع در پی نوشت آن کلیپ نوشتند که 👈 دوستان اگه امسال هم بگذرد و امام ظهور نکند، معلوم نیست دیگه کی این مقارنه‌ها(همزمانی شب 23 با روز جمعه) رخ بدهد! 👉 صد در صد غلط است و ظهور امام ، در بند این مقارنه ها نیست ! ❌ نکته بسیار مهم دیگر این است که ظهور امام زمان ، وابسته به شرایط است ، نه علامات ، دعا اثر دارد ، قطعا و بدون شک ، اما دعایی که همراه با عمل باشد ، همراه با زمینه سازی باشد ، پس اینکه بدون زمینه سازی و مهیا کردن شرایط ، انتظار ظهور را فقط با دعا و تمنا داشته باشیم ، این هم صحیح نیست.❌ https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌شیر پاک مادر حلالتون ببینید چه غوغایی کردن شیعیان بحرین در منامه شب ۱۹ رمضان👆بلند بگو یا علی🇮🇷🇮🇷👆 https://eitaa.com/antihalghe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵معنویت های نوظهور و شیاطین در قوه خیال انسان تصرف می کنند. 🔹معنویت های ساختگی رو از حقیقی چگونه تشخیص دهیم؟ 🎙استاد https://eitaa.com/antihalghe https://eitaa.com/manaviat_pajoohi
💢شب قدر و اثبات بطلان احمدالحسن بصری همان گونه که می دانیم طبق نص روایات و اعتقاد شیعیان روح و‌ملائکه در شب قدر بر جانشین پیامبر (صلی الله علیه و آله) در هر زمان وارد می شوندکه در هر زمان یک نفر است. ⁉️حال از پیروان احمد الحسن بصری باید پرسید در اعتقاد آنها روح و ملائکه در شب قدر در زمان ما بر چه کسی وارد می شوند؟ ✅ دقت در همین سوال اساسی به راحتی افرادفریب خورده جریان احمدالحسن را البته اگر وجدان بیداری داشته باشند، متوجه بطلان احمد الحسن و جریانش می سازد. ✅ نزول ملائکه در شب قدر بر تمامی ائمّه علیهم السّلام و جانشینان پیامیر یکی پس از دیگری، امری است حتمی که روایات مذکور مؤیّد ضرورت آن است؛ بنا بر این بهترین دلیل بر امامت و وجود امام زمان علیه السّلام سوره قدر است.. ❇️ در زمان ما که حجّت و امام الهی و جانشین پیامبر امام مهدی علیه السّلام است. در شب قدر فرشتگان بر ایشان نازل شده و به محضر ایشان شرف حضور می یابند. ♨️پس پیروان احمد اسماعیل بصری باید پاسخ دهند که اگر روح و‌ملائکه بر امام دوازدهم (عج) وارد می شوند چرا اینها دنبال احمدالحسنی راه افتاده اند که ادعای امامت دارد که همین امر کفر و‌ارتداد آتها را اثبات می کند. 🚫پس احمد بصری که ادعای امامت و حجیت میکند در واقع میخواهد جایگاه امام زمان را برای خود کند. که البته زهی خیال باطل که شیعیان واقعی اگر هم مدتی فریب بخورند خود امام زمان دستشان را خواهد گرفت.. 🔻با همین سوال ساده دست دشمنان امام زمان را رو کنید .. https://eitaa.com/antihalghe
برای اولین بار در تاریخ فرانسه، تعداد مسلمانان از کاتولیک ها در بین سنین ۱۸ تا ۵۹ سال بیشتر شده است. اصحاب شیطان فکر میکنن میتونن با نور خدا مقابله کنن ... https://eitaa.com/antihalghe
فلسفه حجاب در آیات قرآن ، ماه مبارک رمضان سال 1402 آیت الله سید یدالله یزدان پناه حتما بشنوید و منتشر کنید. 👇👇👇
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا