eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
765 دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
19 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
💢ذخایر نفت آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز دیگر جواب می‌داد/ برای توافق کمی عجله کردیم! 🛢 سند رسمی وزارت انرژی آمریکا: ذخایر راهبردی نفت برای مدیریت عرضه نفت در جهان ایجاد شده؛ برای همین چهار هفته است که ترامپ برای کنترل قیمت نفت بیشترین برداشت از این ذخایر را انجام داده و سطح ذخایر به ۳۴۰ میلیون بشکه که پایین‌ترین میزان در ۴۳ سال گذشته می‌باشد، رسیده است. 🔅تحلیلگر شناخته شده انرژی، جک پرندلی می‌گوید: ذخایر انرژی آمریکا فقط برای ۵۰ تا ۶۵ روز جواب می‌دهد. ❇ این یعنی اگر تنگه را دو ماه دیگر دیرتر باز می‌کردیم، آمریکا بیچاره شده بود و مجبور به دادن امتیازاتی جدی‌تر بود. ♨️در آخرین مورد هم ترامپ اعتراف کرد فقط برای ۴ هفته ذخایر آمریکا جواب می‌داد! 🔖 چه کسی این همه عجله را برای توافق به مسئولین تزریق می‌کرد؟ برخی گزارشات نادرست! شنیدم مسئولی به دروغ گزارشی نوشته و به مسئولین نظام داده که دو هفته دیگر کشور به قحطی می‌رسید. یک مسئول انقلابی که به بررسی گزارش او پرداخته بود، فهمید از اساس آمارش دروغ بوده است! ✍motafavetbekhoon 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴 نهی رهبری علی‌رغم نهی و انذار صریح رهبر شهید در خصوص مذاکره و شروط محقق نشده رهبر عزیز، با اصرار و اهرم استعفا، آتش‌بس و مذاکرات را رقم زدند و اکنون توافقی فاجعه‌آمیز را نهایی کرده‌اند. سوراخ دعا را هم پیدا کرده و خود می‌گویند «بدعهدی آمریکا را مفروض گرفته‌ایم»! پس برای چه توافق کرده‌اید؟! احمد قدیری ۱۴۰۵/۳/۲۸ ✍GhadiriNetwork 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴 از امام خرج نکنید! 🔘 هرکس باید مسئولیت کارهای خودش را بپذیرد. نگذارید دائم از امام خرج کنند! نگذارید بار هر تصمیمی را روی دوش امام بگذارند! مسولین عزیز اگر کارتون خوب بوده خودتون گردن بگیرید ...
▪️ننگنامه به امضاء رسید دیگر حاجتی به رفتن ژنو نیست؛ این توسط رئیس جمهور تروریست آمریکا ترامپ و رئیس دولت جمهوری اسلامی به صورت دیجیتال امضاء شد! پ‌ن: چه شده است که ترامپ اینقدر شتابزده امضاء میکند؟ حواستان به کدام بند نبوده است؟
چقـدر از ایـن تیـکـه علـی کـریـمی سـوختـم... هم از خودی می خوریم هم از غیر خودی😔 💔😭
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سومین هدیه آقایان به ترامپ در روند نهایی شدن تفاهم است. 🔻اولی در روز تولد ترامپ 🔻دومی در نشست سالانه جی. هفت. آمریکا با کوله باری از شکست و به عنوان ابرقدرتِ در حال افول به نشست قدرتهای صنعتی رفته بود و در زمان برگزاری نشست به جشن امضایی نیاز داشت تا اعلام کند من هنوز ابرقدرتم‌ و در میان شما هفت کشور دست برتر را دارم. من، تنگه هرمز را برایتان باز کردم. سوم اینکه: توافق با خود دونالد ترامپ انجام شد یعنی با قاتل. یعنی با کسی که امام شهیدمان فرموده بودند اگر هم توافقی باشد با این فرد نخواهد بود. حرمت این سخن امام را هم شکستند و زیر پا گذاردند. خیلی جدی این گمانه برای حقیر مطرح است که روند تشریفات مذاکرات توسط تیم آمریکایی دارد دیکته و مدیریت می‌شود و طرف ایرانی کاملا این را پذیرفته است. 🖌سید محمدرضا رضی بهابادی یا_لثارات_الخامنه‌ای 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
هدایت شده از ♫ سرودهای جنگ ♫
pasazan.mp3
زمان: حجم: 1.2M
پس از آن گویند که کابل شده آزاد پس از آن گلشن‌شده از نو همه‌بغداد پس از آن سوریه چو بیچاره کنیزی است به بازار الشرع حقوقش همه را داد پس از آن گفتند که پایان شب تیره سپید است اما فلک از چرخ بیافتاد پس از آن گفتند که نرمال شود زندگی خلق نرمال شده غارت و بیداد پس از آن صدکشته فتادند به‌خاک و کفنی‌نیست رفتند چه آسان همه از یاد پس از آن در دشت‌بلا یادمن آن لاله‌ی سرخ‌ست روییده به‌یک گوشه‌ی ناشاد پس از آن 🗣 Eitaa.com/warsong
🔺️من حیث‌المجموع فضای رسانه‌ای رسمی و غیررسمی دنیا و آمریکا و اسرائیل، توافق ایران و آمریکا را شکست بزرگ آمریکا و ترامپ تلقی می‌کنند. صرفنظر از مدخلیت کَل‌کل‌ها و رقابت‌های سیاسی که در هر صورت در آن‌ها ترامپ یا دولت آمریکا تخطئه می‌شد. این برای ایران، غرورآمیز است. با این حال دو نقطه ضعف بزرگ این توافق آن است که امتیاز نقد بزرگی می‌دهیم (باز کردن تنگه) بدون اینکه امتیاز نقدی بگیریم (رفع محاصره دریایی، امتیاز نقد نیست. چون محاصره دریایی اساسا برای باز شدن تنگه صورت گرفت و تو گویی به هدف خود رسیده باشد). و دیگر اینکه شواهد و قرائن نشان می‌دهند اگر جنگ و نیز بسته شدن تنگه کمی بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، به احتمال زیاد آمریکا مجبور می‌شد امتیازات زیادی بدهد. حالا دیگر می‌دانیم بستن تنگه هرمز چه برگ برنده‌ای است. حتی بیشتر از دو سه ماه پیش به ارزش آن آگاهیم و اگر باز کردن تنگه به راحتی برگشت‌پذیر باشد و از فرصت آتش‌بس و توافق نیز برای بازآرایی و تجدید قوای نظامی به خوبی استفاده شود، شاید بتوان گفت توافق بدی صورت نگرفته. امیدوارم از مقامات بالای کشور، کسی به ژنو نرود. در حد معاون وزیر و نهایتا وزیر، کافی است. ✍حامد فتاحی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⚫️ حملات هوایی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان ⚫️ تداوم نقض آتش بس/ حملات رژیم صهیونیستی به کفرتبنیت و حداثا در جنوب لبنان 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ ♻️ باز هم این امام شهید بود که راست می‌گفت... 🔰 حمید رسایی: دیشب متن یک تفاهم‌نامه بین آقای پزشکیان و ترامپ ملعون امضا شد. چند ماه قبل، رهبر شهید ما پس از جنگ ۱۲ روزه (۱ مهر ۱۴۰۴) نظر صریحش درباره مذاکره با آمریکا را گفته بود: "به نظر من مذاکره‌ با آمریکا ... برای او (ترامپ) مفید است؛ این مذاکره برای آن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مفید است؛ او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم و او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم؛ او در دنیا از این افتخارات می‌کند. امّا برای ما ضرر محض است و هیچ فایده‌ای برای ما ندارد. حالا بشنوید از ترامپ قمارباز، پس از امضای این تفاهم‌نامه چه گفت: 🔹️اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم. 🔹️اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. 🔹️ذخایر نفتی ما هم ۴ هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم مجددا بیان آن امام شهید را بیاد آورید: مذاکره به نفع رئیس جمهور فعلی آمریکاست. 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism