eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
875 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
2.4هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
◾️انقلابی نماهای به ظاهر عقلای قوم! 🔺"من به طلاب عزیز هشدار می‌دهم که علاوه بر اینکه باید مواظب القائات روحانی نماها و مقدس مآبها باشند، از تجربه تلخ روی کار آمدن انقلابی نماها و به ظاهر عقلای قوم که هرگز با اصول و اهداف روحانیت آشتی نکرده‌اند عبرت بگیرند که مبادا گذشته تفکر و خیانت آنان فراموش و دلسوزیهای بیمورد و ساده اندیشیها سبب مراجعت آنان به پستهای کلیدی و سرنوشت ساز نظام شود. 🔺من امروز بعد از ده سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته اعتراف می‌کنم که بعض تصمیمات اول انقلاب در سپردن پستها و امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی نداشته‌اند، اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن به راحتی از میان نمی‌رود، گر چه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روی کار آمدن آنان نبودم ولی با صلاحدید و تأیید دوستان قبول نمودم و الآن هم سخت معتقدم که آنان به چیزی کمتر از انحراف انقلاب از تمامی اصولش و هر حرکت به سوی امریکای جهانخوار قناعت نمی‌کنند، در حالی که در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند. 🔺امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‌اند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان‌ خود را به گروهها و لیبرالها می‌خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‌اید؟ چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده‌ایم و صدها چرای دیگر. 🔺نکته مهم در این رابطه اینکه نباید تحت تأثیر ترحمهای بیجا و بیمورد نسبت به دشمنان خدا و مخالفین و متخلفین نظام، به گونه‌ای تبلیغ کنیم که احکام خدا و حدود الهی زیر سئوال بروند. من بعض از این موارد را نه تنها به سود کشور نمی‌دانم که معتقدم دشمنان از آن بهره می‌برند، من به آنهایی که دستشان به رادیو - تلویزیون و مطبوعات می‌رسد و چه بسا حرف‌های دیگران را می‌زنند صریحاً اعلام می‌کنم: تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت به دست لیبرالها بیفتد، تا من هستم نخواهم گذاشت منافقین اسلام این مردم بی‌پناه را از بین ببرند، تا من هستم از اصول نه شرقی و نه غربی عدول نخواهم کرد، تا من هستم دست ایادی امریکا و شوروی را در تمام زمینه‌ها کوتاه می‌کنم و اطمینان کامل دارم که تمامی مردم در اصول همچون گذشته پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خود هستند. روح الله‌ موسوی الخمینی 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
داستان آرژانتین و اتفاقات اون و تفاهم نامه فعلی با ایران کاملا مرتبط هستند و به همین دلیل چند پست زیر را آماده کردم. با دقت بررسی کنید. پست اول: قمار ۲۰ میلیارد دلاری ترامپ؛ پشت‌پرده یک معامله مشکوک! آیا می‌دانستید دولت ترامپ با یک امضای محرمانه، یکی از عجیب‌ترین معامله‌های مالی تاریخ آمریکا را رقم زد؟ اصل داستان چیست؟ ترامپ از طریق یک صندوق تحت فرمان خودش به نام «صندوق تثبیت ارز» (ESF)، یک خط اعتباری ۲۰ میلیارد دلاری به خاویر میلی (رئیس‌جمهور آرژانتین) داد. چرا این معامله مشکلدار بود؟ آمریکا دلار نقد به آرژانتین داد و در مقابل «پزو» (بی‌ارزش‌ترین پول دنیا) را به عنوان وثیقه قبول کرد! ترامپ نهادهای قانونی مثل فدرال رزرو یا صندوق بین‌المللی پول (IMF) را دور زد، چون آن‌ها هرگز زیر بار چنین ریسکی نمی‌رفتند و حتی اگر می‌رفتند محدودیت هایی را در آرژانتین بوجود می آورند که مطلوب نظم جدید نیست. پشت پرده واقعی: ترامپ سند این توافق را «محرمانه» کرد تا کسی نفهمد در ازای این طناب نجات، چه امتیازات بزرگی در حوزه فناوری و منابع طبیعی از آرژانتین گرفته شده است. هدف پول نبود، خریدن یک کشور بود! ( دقت کنید همین خرید کشور در مورد ایران در جریان است ولی به گونه ای دیگر... 🔗پست بعد👉👉 ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
داستان آرژانتین و اتفاقات اون و تفاهم نامه فعلی با ایران کاملا مرتبط هستند و به همین دلیل چند پست زی
پست دوم: جادوگری حسابداری؛ آرژانتین چطور وام آمریکا را پس داد؟ چطور یک کشور کاملاً ورشکسته مثل آرژانتین توانست وام میلیاردی آمریکا را چندماهه تسویه کند؟ معجزه یا ترفند؟ ترفند اول؛ کل پول خرج نشد: آرژانتین از سقف ۲۰ میلیارد دلار، فقط ۲.۵ میلیارد دلار آن را واقعاً برداشت و بقیه خط اعتباری را لغو کرد. آن ۲.۵ میلیارد دلار کجا سوخت؟ دولت میلی این پول را برای پرداخت قسط فوری صندوق بین‌المللی پول (IMF) خرج کرد تا ورشکست نشود، بخشی را هم به بازار تزریق کرد تا قیمت پزو را قبل از انتخابات به صورت مصنوعی نگه دارد. پول پس دادن از کجا آمد؟ آرژانتین از بانک‌های خصوصی غربی وام جدیدی با بهره بالاتر گرفت تا بدهی ترامپ را صفر کند. همزمان، معادن ارزشمند لیتیوم و گاز خود را با تخفیف‌های سنگین به شرکت‌های خصوصی و خاص آمریکایی واگذار کرد تا دلار نقد جور کند. یعنی فروختن یک کشور اما صبر کنید هنوز مانده.........چون آرژانتین بزرگترین آزمایشگاه ورود به نظم جدید است. 🔗پست بعد👉👉 ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
پست دوم: جادوگری حسابداری؛ آرژانتین چطور وام آمریکا را پس داد؟ چطور یک کشور کاملاً ورشکسته مثل آرژا
پست سوم: ظهور نئوفئودالیسم دیجیتال؛ آرژانتین، بهشت بی‌قانون غول‌های فناوری برای نظم جدید غول‌های فناوری سیلیکون ولی، کشور آرژانتین را به عنوان اولین قلمرو حکمرانی و آزمایشگاهی خود انتخاب کرده‌ بودند. فرار از قوانین سخت غربی: در اروپا و آمریکا قوانین سختی برای حریم خصوصی و هوش مصنوعی وجود دارد. خاویر میلی آرژانتین را یک منطقه «بدون قانون» (Zero Regulation) اعلام کرد و رسماً از زاکربرگ و پیتر تیل دعوت کرد به آنجا بیایند. شرکت‌های غیرانسانی (Non-human Corporations): میلی قانونی را تصویب کرد که به ربات‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی «هویت قانونی مستقل» می‌دهد! این شرکت‌ها بدون نیاز به انسان، کاملاً توسط الگوریتم اداره می‌شوند، مالیات نمی‌دهند و مسئولیت حقوقی ندارند. معنی نئوفئودالیسم چیست؟ در این مدل، دولت‌ها و پارلمان‌ها کاره‌ای نیستند. شما به عنوان شهروند، دیگر تحت حاکمیت قانون کشور زندگی نمی‌کنید، بلکه الگوریتم و کد ابرشرکت‌های فناوری برای کار، زندگی و حقوق شما تصمیم می‌گیرد. 🔗پست بعد👉👉 ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
پست سوم: ظهور نئوفئودالیسم دیجیتال؛ آرژانتین، بهشت بی‌قانون غول‌های فناوری برای نظم جدید غول‌های ف
پست چهارم: دوقلوی دیجیتال اجتماعی؛ وقتی انسان‌ها تبدیل به کد شد. فیلم‌های علمی-تخیلی به واقعیت تبدیل شدند؛ آرژانتین اولین کشوری شد که از کل شهروندانش نسخه شبیه‌سازی‌شده ساخته است! دوقلوی دیجیتال اجتماعی چیست؟ دولت آرژانتین با همکاری شرکت امنیتی پلانتیر متعلق به پیتر تیل، تمام دیتابیس‌های کشور را یکپارچه کرده است. این سیستم به چیزهایی بسیار خطرناکتر از سرچ گوگل متصل است. چه اطلاعاتی هک و پایش می‌شود؟ تمام کدهای شناسایی، روابط خانوادگی، سوابق مالی و تراکنش‌های بانکی، پرونده‌های پزشکی، داروها، خطوط موبایل و مسیرهای تردد روزانه مردم. هوش مصنوعی از هر شهروند یک آواتار زنده می‌سازد. هدف ترسناک سیستم: پیش‌بینی رفتار انسان‌ها! اگر هوش مصنوعی حدس بزند شما پتانسیل اعتراض، اعتصاب یا نافرمانی مدنی دارید، دولت می‌تواند پیش از وقوع جرم، حساب بانکی یا حق شهروندی شما را به صورت خودکار مسدود کند و هزاران مورد دیگر.... اما چرا همه این پست ها را داشتیم تا برسیم به ایران...... پست نهایی را ببینید تا ارتباط را دریابید. 🔗پست بعد👉👉 ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
پست چهارم: دوقلوی دیجیتال اجتماعی؛ وقتی انسان‌ها تبدیل به کد شد. فیلم‌های علمی-تخیلی به واقعیت تبد
پست پنجم: ماتریکس اورشلیم؛ چرا آرژانتین آینه آینده ایران است؟ فکر می‌کنید پروژه دوقلوی دیجیتال و حاکمیت هوش مصنوعی فقط مخصوص آرژانتین است؟ این مدل، ایستگاه بعدی خاورمیانه و ایران است! قفل‌گشایی مالی برای ایران؛ اما به چه قیمتی؟ طبق این سناریوی ژئوپلیتیک، ایران به دنبال این است که با فروش نفت، دور زدن تحریم‌ها و توافق‌های مالی، پول جمع کند تا اقتصادش رشد کند و بودجه آرمان‌هایش برای آزادی قدس را تأمین کند. اما نقشه ماتریکس جدید این است که این درهای مالی را عمداً و به صورت موقت برای ایران باز کند. ایران به عنوان یک کاتالیزور یک‌بارمصرف: هدف اصلی از وارد کردن کنترل‌شده‌ی ایران به سیستم مالی و چرخه انرژی چیست؟ اشباع کردن بازار نفت و گاز جهانی و کنترل انرژی شرق!! آن‌ها می‌خواهند با تزریق انرژی ایران، قیمت جهانی نفت را به شدت پایین بکشند تا شریان‌های اقتصادی چین و روسیه را قطع و آن‌ها را فلج کنند و البته کنترل تمام منابع مالی و انرژی ایران را بدست آورند. وارونه‌سازی آرمان‌ها و پایان کار نظام:اتاق‌های فکر نظم جدید، دقیقاً از همین اشتیاق ایران برای رشد و آرمان‌هایش استفاده می‌کنند. اما به محض اینکه مأموریت ایران در مهار چین و روسیه تمام شد، فاز بعدی کلید می‌خورد: ساختار سیاسی و نظام ایران را کاملاً تغییر می‌دهند تا دیگر خبری از این آرمان‌ها و اهداف استراتژیک در منطقه نباشد. حمله زمینی و تجزیه کشور: نقشه آن‌ها به تغییر نظام محدود نمی‌شود؛ پس از تضعیف کامل، با یک حمله زمینی گسترده، ایران را تکه‌تکه و تجزیه می‌کنند تا دیگر هیچ قدرت متمرکز و بزرگی در این جغرافیا وجود نداشته باشد. بلعیدن یک‌جای کشور تجزیه شده با ساختار دیجیتال: چون آن‌ها از قبل و در دوره ادغام مالی موقت، تمام دیتابیس‌ها، شریان‌های اقتصادی و رفتارهای جامعه را زیر نظر گرفته بودند، بر روی ویرانه‌های کشور تجزیه‌شده، همان سیستم «دوقلوی دیجیتال اجتماعی» آرژانتین را پیاده می‌کنند. جامعه دیگر دولتی نخواهد داشت، بلکه تکه‌های تجزیه‌شده به طور کامل توسط کدهای هوش مصنوعی و الگوریتم‌های غول‌های فناوری اداره خواهند شد. آرژانتین فقط اتاق تست بود! 🔗اولین پست👉👉 ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⚠️ معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری در سندی رسمی، تجمّعات شبانه را «آسیب‌زا به سلامت روان جامعه» اعلام کرده است. سؤال اینجاست: آیا این نهاد برای ۸ معضل آشکارتر جامعه نیز دغدغه دارد؟ ۱. عریانی زن و مرد در خیابان‌ها و پارک‌ها ۲. تبدیل اماکن عمومی همچون پارک، سینما و مراکز خرید به محل روابط نامشروع ۳. مصرف علنی مشروبات الکلی در کافه‌ها ۴. سگ‌گردانی در اماکن عمومی و حتی زمین‌های بازی کودکان ۵. کنسرت‌ها، رقص‌های خیابانی و دیسکوهای زیر زمینی و روزمینی ۶. رژه هم‌جنس‌بازان و شیطان‌پرستان در خیابان‌های مرکزی تهران ۷. اقدامات سازمان‌یافته در ترویج فساد و فحشا ۸. ترویج روابط خارج از ازدواج، خیانت و شرب خمر در شبکه نمایش خانگی و ده ها مورد دیگر... آقای معاون راهبردی! آیا این موارد برایتان مصداق «آسیب به سلامت روان جامعه» نیست؟ یا فقط وقتی نگران می‌شوید که مردم برای حمایت از کشورشان در خیابان جمع شوند؟! 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
✅ واقعا چه خبراست؟ 🔸فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: عزل مدیرکل شبکه خبر،مامنتظرپاسخ جناب دکتر قالیباف رئیس تیم مذاکره و رئیس جمهور محترم نسبت به اظهارات مستندحجت الاسلام نبویان هستیم 🔸اگر این اظهارات درست نیست اعلام کنید و اگر درست است فقط پاسخ دهید چرا! چرا به این همه تذکرات رهبرمعظم انقلاب توجه نشده است؟ واقعا چه خبراست؟ ✍️ BE_SOY_ZUHOR 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
ایشان سردبیر سایت مشرق نیوز هستند. (خواهر زاده مهدی نصیری فراری) این جماعت از یک سو می‌گویند همه چیز
🔴 خواهر زاده مهدی نصیری ضدانقلاب و ضدولایت و خارج نشین در این مملکت چکاره هست و مشغول چه اموراتی هست؟ میشه دستگاه های نظارتی بدن در نظر گرفتن ریش و پشم و ادعای آدمها یه بررسی دقیق داشته باشند؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
17.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عبارت علی‌الاصول چنان سوزشی به جان این باند مفلوک انداخته که پشت شعار پوچ خدمت گُهگیجه گرفته‌اند تا گند باج‌دهی را بپوشانند! اصول نظام، نفی سلطه‌پذیری است، نه غش کردن در دامن غرب و گره زدن خشتک اقتصاد به لبخند کدخدا؛ تورم ۵۰ درصدی حاصل همین تفکر کثیفی است که سفره مردم را گروگان گرفت و حالا طلبکار است! ​با وقاحت میگویید وقتی میجنگید پای لرزش بنشینید؟ خفه شوید! این ادبیات لجن، نعل‌به‌نعل خط فرسایش تل‌آویو است. هرجا پالس ضعف دادید دشمن جری شد و هرجا غرش موشکی وسط آمد، امنیت تضمین شد. ​منت ۲۰ میلیون بشکه نفت را سر نیروهای مسلح نگذارید؛ تأمین بودجه دفاعی وظیفه قانونی و سگ‌دویِ اجباری دولت است، نه ارث پدری باقالی‌تان! اگر اقتدار هوافضا و میدان نبود، آمریکا صندلی صدارتتان را به توبره کشیده بود و اصلا سالنی نداشتید که پشتش لش بفرمایید و چرتکه بیندازید. ​ما پشتیبانی کردیم تا رزمنده‌ها بجنگند؟ تف بر این منطق وارونه که جای خادم و مخدوم را گم کرده! این میدان و خون شهدا بود که امنیت را تکثیر کرد تا زنده بمانید و زر مفت بزنید. بساط مظلوم‌نمایی و فرار از مسئولیت را جمع کنید و لال بمیرید! ✍️خادملو 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
نشریه معروف ESPN علیرضا بیرانوند را به لیست دروازه‌بان برتر و پدیده جام جهانی ۲۰۲۶ اضافه کرد 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism